ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

problem - ale nie wiem z czym :D

vilano

Gravatar

Od: 2004-07-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-18 17:56:03

raczej nowy q3-owiec, kupiłem sobie grę posciągałem wszystko co potrzeba, uaktuanienie PB, cd-key orginalny, nick bez zakazanych znaków ale zawsze podczas podłaczania się do serwów na 1.32 nie łaczy mnie a w konsoli jest taki komunikat:

Loading dll file ul.

Failed to load dll. looking for qvm.

loading vm file vm/ui.qvm.

VM file ui compiled to 585280 bytes of code

ui loaded in 1948224 bytes on the hunk

51 arenas parsed

33 bots parsed

PunkBuster Client: Not connected to a server.

execing q3config.cfg
dodam że swój config mam raczej prosty bez zandych rewelacji. A moze to coś ma zwiazek z siecią osiedlowa i firewallem, moze cos administrator sieci poblokował. Porszę o pilną odpowiedź. Jestem zdesperowanyyyyyyyy.

Yaboll

Od: 2002-04-05

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-18 18:54:34

Witam mlodego quakowicza :)
moze starczy poprostu wpisanie pb_cl_enable (wlaczysz klienta pb) i bedzies zmogl sie juz laczyc z serwerami sieciowymi na pb.
AA i doinstaluj osp.
Wiecej rad tak na sucho nie wyluskam.

Podręcznik skauta (USA, 1934)*

W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.

Ten płyn to płyn płciowy...

Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...

vilano

Gravatar

Od: 2004-07-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-18 19:09:13

zapomniałem dopisac ze osp zoinstalowane w odpowidnim folderze, Pb jest cały czas enable, próbuje z kazdej striony, wchodze na serwy albo z trybu muliplajer albo z programiku all seeing. Zrobilem wszystko co udało mi sie przeczytac na tym forum, i dalej nic. Szkoda że nikt takiego problemu nie miał...

Yaboll

Od: 2002-04-05

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-18 20:59:57

A mozesz samemu zalorzyc serwer i np wejsc na niego???
Moze masz jakis problem z jakims plikiem w samym q3.
Zrob czysciocha (tzn zainstaluj wszystko od nowa) possaj z innej stronki pointa 1.32 (moze zle sie dociagnol)
Odpal na deflautowym configu.
jak ie pojdzie to pomyslimy dalej

Podręcznik skauta (USA, 1934)*

W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.

Ten płyn to płyn płciowy...

Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-18 22:04:20

nie za baradzo kapuje w czym problem - dll-ki (a raczej odwolywanie sie do nich) to pozostalosci po starych czasach (ach te fpsy na 1.17 - mi to dalo z 10 albo i wiecej, nie smiac sie, kiedys to bylo duzo! =))
a to z pb to mi zawsze pisze jak kuaka wlaczam:P

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-18 23:12:59

> kupiłem sobie grę

Nowy gracz i kupil gre - jesli to prawda to chyba nastala jakas Nowa Jakosc :)

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-19 12:21:05

Nie dopisal ze na hali targowej ;o

............

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-19 14:11:28

> > kupiłem sobie grę
>
>
>
> Nowy gracz i kupil gre - jesli to prawda to chyba nastala jakas Nowa Jakosc :)

I na dodatek newbie, który zanim założył topic autentycznie POSZUKAŁ czegoś na tym boardzie!!!!!! Nie wiem, jak Ci dziękować młodzieńcze, ale dajesz nam nadzieję na naprawdę lepszych userów!

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-19 16:24:21

wielkie dziękucki również ode mnie, aż chce się gościowi pomóc
Niestety nic ponad to co radził Yaboll nie umiem powiedzieć. Moim zdaniem PR1.32 należy zainstalować raz jeszcze.

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-19 16:35:03

A według mnie to nie wina PR ani PB tylko systemu. Też miałem kiedyś takie błędy na XP jak miałem kwaka. Zrobiłem 98 i hooola :) Zainstaluj directx najnowszego i spróbuj może dokopiować brakujące dll. z płyty jeśli masz taką możliwość

Kumplowi pomogło

vilano

Gravatar

Od: 2004-07-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-20 17:23:54

więc tak zrobilem reinstalke q3, sciagnąłem osp ponownie, odpaliłem na orginalnym cfg, i zawsze to samo brrr.... zauważyłem też że na 1.31 na niektóre sewry tez nie moge wejsc tylko q3 zachowuje sie tak jak wczesniej napisałem.

Żaczynał sie podłamywac :))

ognos

Od: 2002-04-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-20 17:44:21

to poszukaj w consoli dokladnie co wyskakuje, jaki jest powod nieladowania/wyrzucania

[b][white]ff/ognos[/color][/b]
www.generi.pl

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-20 17:52:29

wlasnie, wpisz \condup konsola , wyjdz z q3 wejdz do osp i wklej tutaj cala zawartosc pliku tekstowego \"konsola\"

vilano

Gravatar

Od: 2004-07-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-21 21:36:16

dobra panowie wkejem to wszytsko co mi sie w konsoli pokazuje jak wchodze na serwer. Wchopdziłem przy standardowym configu czyli nic nie zmianianym:

Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow!

------- Input Initialization -------
No window for DirectInput mouse init, delaying

Joystick is not active.

Client Initialization -----

Initializing Renderer ----

Client Initialization Complete -----

R_Init -----

Initializing OpenGL subsystem

...

initializing QGL

...

calling LoadLibrary( \'C:\WINDOWS\System32\opengl32.dll\' ): succeeded

...

setting mode 6: 1024 768 FS

...

using colorsbits of 32

...

calling CDS: ok

...

registered window class

...

created window@0,0 (1024x768)

Initializing OpenGL driver

...

getting DC: succeeded

...

GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 )

...

39 PFDs found

...

hardware acceleration found

...

PIXELFORMAT 3 selected

...

creating GL context: succeeded

...

making context current: succeeded

Initializing OpenGL extensions

...

ignoring GL_S3_s3tc

...using GL_EXT_texture_env_add

...

using WGL_EXT_swap_control

...

using GL_ARB_multitexture

...

using GL_EXT_compiled_vertex_array

...

WGL_3DFX_gamma_control not found
GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.

GL_RENDERER: RADEON 9200 DDR x86/MMX/3DNow!/SSE

GL_VERSION: 1.3.4332 WinXP Release

GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add

GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_occlusion_query

GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp

GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add

GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar

GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat

GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object

GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_element_array

GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer

GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once

GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object

GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route

GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra

GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax

GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements

GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels

GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color

GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection

GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map

GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3

GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias

GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle

GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test

GL_NV_texgen_reflection GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query

GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_border_clamp

GL_SGIS_texture_lod GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture

GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string

WGL_EXT_swap_control

GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048

GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 6
PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(8-bits)

MODE: 6, 1024 x 768 fullscreen hz:120

GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits

CPU: AMD w/ 3DNow!

rendering primitives: single glDrawElements

texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST

picmip: 1

texture bits: 16

multitexture: enabled

compiled vertex arrays: enabled

texenv add: enabled

compressed textures: disabled

HACK: using vertex lightmap approximation

Initializing Shaders

...loading \'scripts/gfx3.shader\'

...loading \'scripts/ospdm5.shader\'

...loading \'scripts/ospdm12door.shader\'

...loading \'scripts/ospdm12.shader\'

...loading \'scripts/grenadecpma.shader\'

...loading \'scripts/plasmanew.shader\'

...loading \'scripts/lightningnew.shader\'

...loading \'scripts/crosshairs.shader\'

...loading \'scripts/nmpgfx.shader\'

...loading \'scripts/decal.shader\'

...loading \'scripts/greenarmor.shader\'

...loading \'scripts/players.shader\'

...loading \'scripts/bal3scrap.shader\'

...loading \'scripts/charon_dm9.shader\'

...loading \'scripts/dboxctf2a.shader\'

...loading \'scripts/jalt2osp.shader\'

...loading \'scripts/mrcq3t4.shader\'

...loading \'scripts/mrcq3t6.shader\'

...loading \'scripts/newedge.shader\'

...loading \'scripts/newedge_pub.shader\'

...loading \'scripts/nnk05.shader\'

...loading \'scripts/nunukciel04.shader\'

...loading \'scripts/ospdm11.shader\'

...loading \'scripts/ospdm8.shader\'

...loading \'scripts/polo3dm4.shader\'

...loading \'scripts/purple.shader\'

...loading \'scripts/ra3textureset1.shader\'

...loading \'scripts/sgtghost.shader\'

...loading \'scripts/sg_osp.shader\'

...loading \'scripts/wnoise.shader\'

...loading \'scripts/explode1.shader\'

...loading \'scripts/gfx.shader\'

...loading \'scripts/tim.shader\'

...loading \'scripts/base.shader\'

...loading \'scripts/base_button.shader\'

...loading \'scripts/base_floor.shader\'

...loading \'scripts/base_light.shader\'

...loading \'scripts/base_object.shader\'

...loading \'scripts/base_support.shader\'

...loading \'scripts/base_trim.shader\'

...loading \'scripts/base_wall.shader\'

...loading \'scripts/common.shader\'

...loading \'scripts/ctf.shader\'

...loading \'scripts/eerie.shader\'

...loading \'scripts/gothic_block.shader\'

...loading \'scripts/gothic_floor.shader\'

...loading \'scripts/gothic_light.shader\'

...loading \'scripts/gothic_trim.shader\'

...loading \'scripts/gothic_wall.shader\'

...loading \'scripts/hell.shader\'

...loading \'scripts/liquid.shader\'

...loading \'scripts/menu.shader\'

...loading \'scripts/models.shader\'

...loading \'scripts/organics.shader\'

...loading \'scripts/sfx.shader\'

...loading \'scripts/shrine.shader\'

...loading \'scripts/skin.shader\'

...loading \'scripts/sky.shader\'

...loading \'scripts/test.shader\'

----- finished R_Init -----
------- sound initialization -------

Initializing DirectSound

locked hardware. ok

----- Sound Info -----

sound system is muted

1 stereo

32768 samples

16 samplebits

1 submission_chunk

22050 speed

0xc3a8060 dma buffer

No background file.

Sound memory manager started

Loading dll file ui.

Failed to load dll, looking for qvm.

Loading vm file vm/ui.qvm.

VM file ui compiled to 585280 bytes of code

ui loaded in 1948224 bytes on the hunk

50 arenas parsed

33 bots parsed

--- Common Initialization Complete ---

Winsock Initialized

Opening IP socket: localhost:27960

Hostname: kameleon

IP: 10.160.3.11

Working directory: D:\Games\QUAKEI~1

PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.069 | A0) Enabled

PunkBuster Server: PunkBuster Server (v0.993 | A0 C0.0) DISABLED

Proceeding with delayed mouse init

Initializing DirectInput...

DirectInput initialized.

execing vil

81.15.136.229:27964 resolved to 81.15.136.229:27964

Resolving authorize.quake3arena.com

authorize.quake3arena.com resolved to 192.246.40.56:27952

PunkBuster Client: Game Version [Q3 1.32 win-x86 Oct 7 2002]

PunkBuster Client: Connected to Server 81.15.136.229:27964

mis-typed CD key?----- FS_Startup -----

Current search path:

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-server3a.pk3 (2 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak3.pk3 (2 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak2.pk3 (7 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak1.pk3 (110 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak0.pk3 (1045 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\PAK8.PK3 (9 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak7.pk3 (4 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak6.pk3 (64 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak5.pk3 (7 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak4.pk3 (272 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak3.pk3 (4 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak2.pk3 (148 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak1.pk3 (26 files)

on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1/osp

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak0.pk3 (3539 files)

not on the pure list

D:\Games\QUAKEI~1/baseq3

10478 files in pk3 files
Running in restricted demo mode.
----- FS_Startup -----

Current search path:

D:\Games\QUAKEI~1/demota

10478 files in pk3 files

----- FS_Startup -----

Current search path:

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-server3a.pk3 (2 files)

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak3.pk3 (2 files)

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak2.pk3 (7 files)

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak1.pk3 (110 files)

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak0.pk3 (1045 files)

D:\Games\QUAKEI~1/osp

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\PAK8.PK3 (9 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak7.pk3 (4 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak6.pk3 (64 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak5.pk3 (7 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak4.pk3 (272 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak3.pk3 (4 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak2.pk3 (148 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak1.pk3 (26 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak0.pk3 (3539 files)

D:\Games\QUAKEI~1/baseq3

15717 files in pk3 files

ERROR: Invalid game folder

RE_Shutdown( 0 )

Hunk_Clear: reset the hunk ok

----- R_Init -----
GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.

GL_RENDERER: RADEON 9200 DDR x86/MMX/3DNow!/SSE

GL_VERSION: 1.3.4332 WinXP Release

GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add

GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_occlusion_query

GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp

GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add

GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar

GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat

GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object

GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_element_array

GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer

GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once

GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object

GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route

GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra

GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax

GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements

GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels

GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color

GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection

GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map

GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3

GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias

GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle

GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test

GL_NV_texgen_reflection GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query

GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_border_clamp

GL_SGIS_texture_lod GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture

GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string

WGL_EXT_swap_control

GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048

GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 6
PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(8-bits)

MODE: 6, 1024 x 768 fullscreen hz:120

GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits

CPU: AMD w/ 3DNow!

rendering primitives: single glDrawElements

texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST

picmip: 1

texture bits: 16

multitexture: enabled

compiled vertex arrays: enabled

texenv add: enabled

compressed textures: disabled

HACK: using vertex lightmap approximation

Initializing Shaders

...loading \'scripts/gfx3.shader\'

...loading \'scripts/ospdm5.shader\'

...loading \'scripts/ospdm12door.shader\'

...loading \'scripts/ospdm12.shader\'

...loading \'scripts/grenadecpma.shader\'

...loading \'scripts/plasmanew.shader\'

...loading \'scripts/lightningnew.shader\'

...loading \'scripts/crosshairs.shader\'

...loading \'scripts/nmpgfx.shader\'

...loading \'scripts/decal.shader\'

...loading \'scripts/greenarmor.shader\'

...loading \'scripts/players.shader\'

...loading \'scripts/bal3scrap.shader\'

...loading \'scripts/charon_dm9.shader\'

...loading \'scripts/dboxctf2a.shader\'

...loading \'scripts/jalt2osp.shader\'

...loading \'scripts/mrcq3t4.shader\'

...loading \'scripts/mrcq3t6.shader\'

...loading \'scripts/newedge.shader\'

...loading \'scripts/newedge_pub.shader\'

...loading \'scripts/nnk05.shader\'

...loading \'scripts/nunukciel04.shader\'

...loading \'scripts/ospdm11.shader\'

...loading \'scripts/ospdm8.shader\'

...loading \'scripts/polo3dm4.shader\'

...loading \'scripts/purple.shader\'

...loading \'scripts/ra3textureset1.shader\'

...loading \'scripts/sgtghost.shader\'

...loading \'scripts/sg_osp.shader\'

...loading \'scripts/wnoise.shader\'

...loading \'scripts/explode1.shader\'

...loading \'scripts/gfx.shader\'

...loading \'scripts/tim.shader\'

...loading \'scripts/base.shader\'

...loading \'scripts/base_button.shader\'

...loading \'scripts/base_floor.shader\'

...loading \'scripts/base_light.shader\'

...loading \'scripts/base_object.shader\'

...loading \'scripts/base_support.shader\'

...loading \'scripts/base_trim.shader\'

...loading \'scripts/base_wall.shader\'

...loading \'scripts/common.shader\'

...loading \'scripts/ctf.shader\'

...loading \'scripts/eerie.shader\'

...loading \'scripts/gothic_block.shader\'

...loading \'scripts/gothic_floor.shader\'

...loading \'scripts/gothic_light.shader\'

...loading \'scripts/gothic_trim.shader\'

...loading \'scripts/gothic_wall.shader\'

...loading \'scripts/hell.shader\'

...loading \'scripts/liquid.shader\'

...loading \'scripts/menu.shader\'

...loading \'scripts/models.shader\'

...loading \'scripts/organics.shader\'

...loading \'scripts/sfx.shader\'

...loading \'scripts/shrine.shader\'

...loading \'scripts/skin.shader\'

...loading \'scripts/sky.shader\'

...loading \'scripts/test.shader\'

----- finished R_Init -----

Loading dll file ui.

Failed to load dll, looking for qvm.

Loading vm file vm/ui.qvm.

VM file ui compiled to 585280 bytes of code

ui loaded in 1948224 bytes on the hunk

50 arenas parsed

33 bots parsed

PunkBuster Client: Not Connected to a Server

execing q3config.cfg

]\condump konsola

Dumped console text to konsola.
Prpsze o radę. Może cos znajdziecie

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-23 12:01:22

1) wywal q3key-a z osp
2) sprawdz czy pak0 wazy 457 mb

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

prz3kus

Od: 2004-05-12

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-07-23 18:38:50

zainstaluj sobie win95-98-Me i problemy znikną i to bez główkowania [11][80][11]

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-23 19:39:12

ERROR: Invalid game folder
Czyżby chodziło o to?:

D:\Games\QUAKEI~1/osp

D:\Games\QUAKEI~1/baseq3
Troche dziwne, że kreski są w drugą stronę kiedy reszta jest wyświetlona poprawnie:

Current search path:

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-server3a.pk3 (2 files)

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak3.pk3 (2 files)

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak2.pk3 (7 files)

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak1.pk3 (110 files)

D:\Games\QUAKEI~1\osp\zz-osp-pak0.pk3 (1045 files)
D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\PAK8.PK3 (9 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak7.pk3 (4 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak6.pk3 (64 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak5.pk3 (7 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak4.pk3 (272 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak3.pk3 (4 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak2.pk3 (148 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak1.pk3 (26 files)

D:\Games\QUAKEI~1\baseq3\pak0.pk3 (3539 files)

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

vilano

Gravatar

Od: 2004-07-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-24 11:19:18

pak ma 452 mb, w w folderze osp nie ma q3 keyadziwne ze na 1.31 rowniez na wszestkie serwy nie moge wejsc

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-24 11:42:32

Spróbuj skopiować q3key do katalogu osp (ten plik musi być w baseq3 i w osp).

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-24 19:56:36

rzecz w tym ze NIE MOZE ;)
bo wtedy pisze wlasnie \"mis typed(...)\"
w takim wypadku masz \"uwalony\" pak0 - skopiuj od jakiegos kolegi i mysle ze juz bedzie dzialac

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-24 22:26:22

Jakim cudem mu pisze mis-typed cd key skoro plik q3key jest w obu katalogach??? Ja miałem takie coś jak nie miałem tego pliku w obu katalogach i mnie kopało z serwerów, zrobiłem tak jak napisałem i wszystko działa.

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

Yaboll

Od: 2002-04-05

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-24 23:01:31

bo widocznie nie mial system praw do zapisu w tym kartalogu :)
Jesli odpalasz jakis mod i nie masz tam pliku z kluczem to samoczynnie tworzy on sobie wlasnie taki plik w katalogu z modem.

Podręcznik skauta (USA, 1934)*

W ciało każdego chłopca, który stał się nastolatkiem, Stwórca wszechświata wlał bardzo ważny płyn.

Ten płyn to płyn płciowy...

Każde działanie, które doprowadza chłopca do wydalenia tego płynu z ciała, osłabia jego siłę i zmniejsza jego zdolność do obrony prz...

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-26 10:50:06

duPa :P
> machina[/home/frag4/q3]$> ls osp/q3key
>
> ls: osp/q3key: No such file or directory
>
> machina[/home/frag4/q3]$> ./quake3.x86 +set fs_game osp
>
> Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002
>
> ----- FS_Startup -----
>
> [ciach]
>
> machina[/home/frag4/q3]$> ls osp/q3key
>
> ls: osp/q3key: No such file or directory
>
> machina[/home/frag4/q3]$> ls -l | grep osp
>
> drwxr-xr-x 10 frag4 wheel 1024 Jul 24 13:31 osp

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!