ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

problem: klient i serwer na tej samej maszynie

yaq

Od: 2002-07-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-23 01:41:46

Jak tworze serwerek i gram z tego samego kompa pozostali gracze chodza 'nieplynnie' tzn skacza, jakby brakowalo interepolacji pomiedzy snapami, da sie to jakos zniwelowac?

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-23 19:13:34

rateminimum 1000

snaps 40

cl_macpackets 60

scratch aka zablotzky o/

yaq

Od: 2002-07-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-24 01:27:17

probowalem juz tweekowac te parametry - podbnie nie widac roznicy pomiedzy sv_fps 20 a np. 60 - spotkal sie ktos kiedys z czyms takim? da sie to \'zniwelowac\' ustawiajac cl_timenudge na -50 - ale nudge na swoim serwie przy zerowym pingu? ciezko railem trafic w cokolwiek :(

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-27 19:45:37

sparwdz czy mash wylaczona synshronizacje (cg_sycnchronousclietns)

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

yaq

Od: 2002-07-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-01 17:49:39

Odkrylem wielka tajemnice:) - mianowicie jezeli stawiamy serwerek u siebie na kompie to zeby nie skakalo wystarczy zwiekszyc snaps do np. 100 - q3 daje jakies dziwne ustawiania kiedy gramy i jestesmy serwerem jednoczesnie. Inni proponowali sv_fps na 60 ale po interku na slabszym polaczeniu (sdi) widac ze za male rate jest :(

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-02 10:01:42

ja nieraz i nie dwa stwailem serwer u siebie na kompie i jednoczesnie na nim gralem i pomimo tego ze nie bawilem sie w zadne ustawienia wshytko lazilo tak jak trzeba (nawte jak bylo nas 8 na serwie)

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!