ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problem Q3 (CPMA)

revoo

Gravatar

Od: 2008-11-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-12 01:57:26

Witam. Zainstalowalem q3 a potem za pomocą Quake 3 PRO Installer zainstalowalem PR1.32, OSP i CPMA.
Problem jest taki ze jak gram to gra(CPMA) chodzi mi bardzo wolno.. boty klatkuja.. i nic plynnie sie nie porusza... Gra jest ustawiona na dobrych ustrawienia.. kombinowalem nawet ze zmniejszeniem detali itd.. Moj komputer to Pentium IV 3,0GHZ, 2GB Ramu, Ati Radeon 512MB wiec nie ma mozliwosci aby bylo to spowodowane slabym sprzetem. Prosze o pomoc.

kszksz

Od: 2007-10-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2008-11-12 07:22:26

moze com_maxfps? ustaw na 125

Alizée... ;* i'm the only one #01

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-12 09:56:22

Xerpy srerpy nudge sprawdz cfg ;o

btw ati to gowno zobacz moze na innych sterach bedzie lepiej :s

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-12 10:47:59

Problem jest w modzie. CPMA jest bardzo dobry do gry multi tylko. Na singleplayers polecam osp lub grę bez moda.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-11-12 12:34:51

To zależy ile tych botów dodajesz. Jak za dużo to niestety tnie bo boty Cpma wymagają o wiele więcej mocy procka. Za to są o wiele lepsze i potrafią nawet biegać jak ludzie.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

revoo

Gravatar

Od: 2008-11-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-12 13:51:05

hmmm nawet jak gram z jednym botem to kwestia czasu kiedy zacznie klatkowac... troche dziwne.. niby dodatek a takie efekt

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-11-12 15:00:14

no to juz troche dziwne, przy grze z jednym botem nie powinno jeszcze przycinać, sprawdz czy w tle jakis proces ci nie masakruje proca

revoo

Gravatar

Od: 2008-11-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-13 02:40:12

hmm teraz sie juz chyba poddam.. najnowsze sterowniki,w tle nic nie działa.. nawet ustawialem mniejsza rozdzielczosc i wylaczylem efekty.. i zero poprawy

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-13 09:31:55

nuuuuudgeeeeeeeeee i inne gowna z cfg po raz drugi......

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-11-13 12:42:35

Pewnie ma defaultowy config wiec z nudgem raczej problemu nie ma, zwlaszcze ze ten nudge na lokalu za wiele nie zmienia. Mialem kiedys podobny problem jak ty, ale to zasluga chyba Core2 Duo, na twoim procku zdaje sie ze nie powinno byc problemu. Manualny sposob mialem na to taki (jednoczesnie metoda na sprawdzenie czy to ten problem) to w menu przed wlaczeniem gry wejdz w jakies menu, np demos albo options i ruszaj myszka i zwroc uwage czy kursor plynniej chodzi. Potem po powrocie do glownego mozesz znowu odczuwac brak plynnosci albo mozesz przejsc. Robilem tak ze przeskakiwalem tak miedzy tymi menusami i w koncu sie poprawialo na stale. Dziwne troche nie? :D
Zeby jednak nie bawic sie z tym jak malpa to polecam poszukac rozwiazania na tej stronce:
http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/
Jest tam miedzy innymi taka podstrona z ktorej wlasnie korzystalem, ale wyglada ze to nie dotyczy twojego sprzetu :/
http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/FAQ_DualCore.htm
Jesli nie Tobie to moze komus kiedys sie to przyda.

revoo

Gravatar

Od: 2008-11-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-14 23:25:30

Hmm z menu nie mam najmniejszych problemów.. tylko w grze. Ostatecznie myslalem ze to moze windowsa ? mam windowx xp mx6 wiec moze to.. chociaz nie sadze

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-11-15 15:06:46

Z menu to mi nie chodzilo ze to jest problem tylko ze wtedy mozna rozpoznac ze cos jest nie tak. W ogole to wpisz sobie w konsoli komende "cg_drawfps 1" (jesli uzywasz osp lub bez moda, w cpma powinno byc domyslnie) i zobacz w prawym gornym rogu ile klatek ci pokazuje. Majac ustawione najbardziej rekomendowane "/com_maxfps 125" powinno tam byc ciagle 125 FPS.