ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

PROBLEM Z .AAS

piooiq

Gravatar

Od: 2002-07-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-04 14:29:51

Ludzie pomozcie mi...

robie .aas do swojej mapy a boty po respawnie stoja w miejscu... jak je troche "podraznie" to zaczynaja biegac... ale jak znowu znikne im z oczu to stoja dalej w miejscu... w czymj problem

mapka narazie jest nieskonczona... nie ma zadnych bot_attrack ani nic podobnego... czy to jest problem?

dZiKu

Od: 2003-01-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-04 17:57:42

a to campy jedne :P

[green]...www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/glosy/dzik.mp3dzik jest dziki, www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/glosy/dzik.mp3dzik jest zly...[/color][yellow] ale pomoze, jezeli moze [/color][img]www.q3arena.gry.wp.pl/board/img/mordki/55.gif[/img]
[b][white]PRO[/color][blue]MO[/color][red]...

nxs.rush

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-04 17:59:27

proponuje zapytac sie na gg ktoregos z maperow (np. Requiem, damndog).

*Forgiveness is between them and God.

It’s my job to arrange the meeting.*

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-07 00:34:47

piooiq, nie chcę cię martwić, ale identyczny problem występuje na połowie map z Unofficial Map Pack (bodajże 1, ale nie jestem do końca pewien numerka) Autorzy tego doskonałego paka nie potrafili rozwiązać tego problemu (może nie chciało im się?) więc masz niezły problem... Ja w takiej sytuacji zazwyczaj sprawdzam zachowanie \"inteligentnych\" botów zwanych spiterbotami, ale i one się zbiesiły na tych mapach.

Jakby co, to spiterbotów szukaj w dziale mody...

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-07 00:45:57

Nie przejmuj się botami. Na ponad polowie custom mapek robionych na q3map2 są problemy z poruszaniem się ich (przykład wyżej wymieniony Unofficial Map Pack, to nie to że nie chciało sie im robic). Kompilator q3map2 jest najlepszy, ale jego jedną wadą jest własnie problem z botami. Jeśli np. nie zbierają jakiegoś przedmiotu, lub nie idą w dane miejsca to powstawiaj na mape w te miejsca info_botroam. Jeśli koniecznie już je chcesz to spróbój mape kompilować zwykłym q3map\'em i wtedy bspc ma aas. Ale czy warto rezygnować z jakosci mapy na rzecz gupich botów?
Btw, nie powinienes pisac o tym na forum PCM ;)?

//close topic.

SiD

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-07 19:35:19

btw. wiecie ze mam ten sam problem z [u]OFICJANĄ[/u] mapą zrobioną przez [big]ID SOFTWARE[/big] do ProMode\'a!?
[1]

ale mimo tego pro-q3tourney7 (bo tak sie mapka zwie) jest fajna, tylko dlaczego wydano tak zepsutą mapę ?

Knowledge is power, guard it well.

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-07 20:06:37

a nie patrzalem z botami na pt7 :p

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-07 20:48:11

Problemy z botami to jak juz pisalam standard na mapkach przerabianych q3map2. A mimo iż to mapa id to napewno byla robiona q3map\'em2. Poprostu sie tym nie przejumjcie. To blad kompilatora.

kucu

Od: 2003-01-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-07 23:07:16

> OFICJANĄ mapą zrobioną przez ID SOFTWARE do ProMode\'a!?

..do vq3 raczej :)

[yellow][big]..szacunek dla kolesi przy wagonie zawsze, siemasz! siemasz! dla was zawsze klaszcze.. w DLONIE!..[/big]

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-08 17:10:08

raczej do pm moj drogi :P