ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problem z cieniami

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-03 21:49:42

Próbowałem zrobić dokładniejsze cienie zmniejszając lightmapscale i udało mi się połowicznie, tzn. cienie są w wyższej rozdzielczości tylko na pionowych ścianach. Cienie na podłogach wciąż są "kwadratowe".

[img]pearljam.rockmetal.art.pl/lukin/Image1.jpg[/img]
Ktoś zna rozwiązanie tego problemu?

[FPP]MaTi

Od: 2002-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-03 22:01:59

hmmm na cienie na scianach poziomuch moze jest inna komenda :/

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-04 00:13:01

Domyślam się, że to coś z light gridem bo przy kompilacji wyświetlają się jego wymiary: 64, 64, 128. Zapewno to \"128\" odpowiada za cienie w poziomie....

Tylko jak to przestawić?

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-04 18:26:12

Cóż, udało mi się przestawić ten light grid (jakby kogoś to interesowało: dodatkowy klucz w worldspawnie: gridsize), ale nie pomogło...[2]

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-05 23:49:10

q3map2 [...] -light -super 8 -filter -samplesize 64x64 (i 2 dni wolnego)

shaderlab.com/q3map2/manual/KLIK
ps. ja zyje [26]

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-06 00:49:27

Z ustawieniem super 8 to się będzie z tydzień kompilowało [29]. Poza tym samplesize to praktycznie to samo co lightmapscale... No, ale spróbuje. Dzięki.