ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problem z Filmem:(

StaryOrgowicz_64

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-01 15:24:50

CZESC NAGRALEM ZAJEBISTE DEMA NA CPMA I MAM PROBLEM ŻUCIC KLATKI TGA DO SCREEN SHOTA:( NA OSP JEST TAK ZE JAK WYEXECUJE CFG. TO WSYTARCZY NACISNAC 8 Z NUMERYCZNEJ KLAWISZY A NA CPMA ROBIE WSZYSTKO PODOBNE JAK NA OSP I ZERO REAKCJI PODCZAS NACISKANIA 8 LUDZIE POMÓŻCIE!! TO MOJ NR GG 1681613-- 1SOUL4EVIL-----

kmeco

Od: 2003-03-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-01 20:27:43

Demka z cpma przecierz możesh przenieść do katalogu osp i w osp je odtworzyc i ściągac klatki :P
[h1][b][hr][red]NIECH JA SKONAM !!!

v1r0x

Od: 2003-01-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-01 21:38:15

hmm jak mysle tak jak ty miales skrypta do nagrywania tego.
nie wiem czy tak miales ale moze ci to pomoze:
set start_movie \"cl_avidemo 30; bind kp_del vstr stop_movie\"

set stop_movie \"cl_avidemo 0; bind kp_del vstr start_movie\"

bind kp_del vstr start_movie

zrob teraz np movie.cfg i wklej to tam.
po nacisnieciu del (.) na numerycznej zacznie ci zrzucac na klatki ,a jak ponownie nacisniesz to przestanie :)

(tylko pamietaj! teraz zrzucasz pliki pa naciesnieciu del a nie 8!)

ja jeszcze uzywam 2 proste skrypciki:

set drawgun1 \"cg_drawgun 0; set drawgun vstr drawgun2\"

set drawgun2 \"cg_drawgun 1; set drawgun vstr drawgun1\"

set drawgun \"vstr drawgun1\"

bind F7 \"vstr drawgun\"
set ko1 \"cg_drawfps 0;cg_drawstatus 0; cg_drawgun 0; cg_draw2d 0; cg_lagometer 0; cg_drawtimer 0; set ko vstr ko2\"

set ko2 \"cg_drawfps 1;cg_drawstatus 1; cg_drawgun 1; cg_draw2d 1; cg_lagometer 1; cg_drawtimer 1; set ko vstr ko1\"

set ko \"vstr ko1\"

bind F8 \"vstr ko\"
pierwszy jesty do chowania broni, (f7)

a drugi do chowania wszystkiego(f8). moze ci sie przydac.
a i jeszcze 1 b. przydatny skrypt, ktory jest na 100% gdzies na orgu,ale ci go wkleje:

sluzy on do obracania na kl. numerycznej kamery wokol modelu:
objasnienie:

na numerycznej:

5 - przelacza z widoku tpp/fpp

4 - obraca kamere w lewo

6 - obraca kamere w prawo

8 - przybliza kamere do modelu

2 - oddala kamere od modelu
//

// MODEL VIEWER

//

bind kp_5 \"toggle cg_thirdperson;vstr a0;vstr r40\"

bind kp_uparrow \"vstr closer\"

bind kp_downarrow \"vstr farther\"

bind kp_leftarrow \"vstr left\"

bind kp_rightarrow \"vstr right\"

set a0 \"cg_thirdpersonangle 0;set left vstr a10;set right vstr a350\"

set a10 \"cg_thirdpersonangle 10;set left vstr a20;set right vstr a0\"

set a20 \"cg_thirdpersonangle 20;set left vstr a30;set right vstr a10\"

set a30 \"cg_thirdpersonangle 30;set left vstr a40;set right vstr a20\"

set a40 \"cg_thirdpersonangle 40;set left vstr a50;set right vstr a30\"

set a50 \"cg_thirdpersonangle 50;set left vstr a60;set right vstr a40\"

set a60 \"cg_thirdpersonangle 60;set left vstr a70;set right vstr a50\"

set a70 \"cg_thirdpersonangle 70;set left vstr a80;set right vstr a60\"

set a80 \"cg_thirdpersonangle 80;set left vstr a90;set right vstr a70\"

set a90 \"cg_thirdpersonangle 90;set left vstr a100;set right vstr a80\"

set a100 \"cg_thirdpersonangle 100;set left vstr a110;set right vstr a90\"

set a110 \"cg_thirdpersonangle 110;set left vstr a120;set right vstr a100\"

set a120 \"cg_thirdpersonangle 120;set left vstr a130;set right vstr a110\"

set a130 \"cg_thirdpersonangle 130;set left vstr a140;set right vstr a120\"

set a140 \"cg_thirdpersonangle 140;set left vstr a150;set right vstr a130\"

set a150 \"cg_thirdpersonangle 150;set left vstr a160;set right vstr a140\"

set a160 \"cg_thirdpersonangle 160;set left vstr a170;set right vstr a150\"

set a170 \"cg_thirdpersonangle 170;set left vstr a180;set right vstr a160\"

set a180 \"cg_thirdpersonangle 180;set left vstr a190;set right vstr a170\"

set a190 \"cg_thirdpersonangle 190;set left vstr a200;set right vstr a180\"

set a200 \"cg_thirdpersonangle 200;set left vstr a210;set right vstr a190\"

set a210 \"cg_thirdpersonangle 210;set left vstr a220;set right vstr a200\"

set a220 \"cg_thirdpersonangle 220;set left vstr a230;set right vstr a210\"

set a230 \"cg_thirdpersonangle 230;set left vstr a240;set right vstr a220\"

set a240 \"cg_thirdpersonangle 240;set left vstr a250;set right vstr a230\"

set a250 \"cg_thirdpersonangle 250;set left vstr a260;set right vstr a240\"

set a260 \"cg_thirdpersonangle 260;set left vstr a270;set right vstr a250\"

set a270 \"cg_thirdpersonangle 270;set left vstr a280;set right vstr a260\"

set a280 \"cg_thirdpersonangle 280;set left vstr a290;set right vstr a270\"

set a290 \"cg_thirdpersonangle 290;set left vstr a300;set right vstr a280\"

set a300 \"cg_thirdpersonangle 300;set left vstr a310;set right vstr a290\"

set a310 \"cg_thirdpersonangle 310;set left vstr a320;set right vstr a300\"

set a320 \"cg_thirdpersonangle 320;set left vstr a330;set right vstr a310\"

set a330 \"cg_thirdpersonangle 330;set left vstr a340;set right vstr a320\"

set a340 \"cg_thirdpersonangle 340;set left vstr a350;set right vstr a330\"

set a350 \"cg_thirdpersonangle 350;set left vstr a0;set right vstr a340\"

set r5 \"cg_thirdpersonrange 5;set farther vstr r10;set closer vstr r500\"

set r10 \"cg_thirdpersonrange 10;set farther vstr r20;set closer vstr r5\"

set r20 \"cg_thirdpersonrange 20;set farther vstr r30;set closer vstr r10\"

set r30 \"cg_thirdpersonrange 30;set farther vstr r40;set closer vstr r20\"

set r40 \"cg_thirdpersonrange 40;set farther vstr r50;set closer vstr r30\"

set r50 \"cg_thirdpersonrange 50;set farther vstr r60;set closer vstr r40\"

set r60 \"cg_thirdpersonrange 60;set farther vstr r70;set closer vstr r50\"

set r70 \"cg_thirdpersonrange 70;set farther vstr r80;set closer vstr r60\"

set r80 \"cg_thirdpersonrange 80;set farther vstr r90;set closer vstr r70\"

set r90 \"cg_thirdpersonrange 90;set farther vstr r100;set closer vstr r80\"

set r100 \"cg_thirdpersonrange 100;set farther vstr r120;set closer vstr r90\"

set r120 \"cg_thirdpersonrange 120;set farther vstr r140;set closer vstr r100\"

set r140 \"cg_thirdpersonrange 140;set farther vstr r160;set closer vstr r120\"

set r160 \"cg_thirdpersonrange 160;set farther vstr r180;set closer vstr r140\"

set r180 \"cg_thirdpersonrange 180;set farther vstr r200;set closer vstr r160\"

set r200 \"cg_thirdpersonrange 200;set farther vstr r220;set closer vstr r180\"

set r220 \"cg_thirdpersonrange 220;set farther vstr r240;set closer vstr r200\"

set r240 \"cg_thirdpersonrange 240;set farther vstr r260;set closer vstr r220\"

set r260 \"cg_thirdpersonrange 260;set farther vstr r280;set closer vstr r240\"

set r280 \"cg_thirdpersonrange 280;set farther vstr r300;set closer vstr r260\"

set r300 \"cg_thirdpersonrange 300;set farther vstr r350;set closer vstr r280\"

set r350 \"cg_thirdpersonrange 350;set farther vstr r400;set closer vstr r300\"

set r400 \"cg_thirdpersonrange 400;set farther vstr r500;set closer vstr r350\"

set r500 \"cg_thirdpersonrange 500;set farther vstr r5;set closer vstr r400\"
wklej to wszystko do tego konfiga movie.cfg, i pozniej zaladuj go na cpma(/exec movie). powinno chodzic :D

v1r0x

Od: 2003-01-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-01 21:52:15

a i jeszcze 1 skrypt :P
set d_pause \"cl_freezedemo 1;bind kp_enter vstr d_unpause\"

set d_unpause \"cl_freezedemo 0;bind kp_enter vstr d_pause\"

bind kp_enter vstr d_pause
zatrzymuje demo po nacisnieciu enter na numerycznej, a odpalzowuje po ponownuym nacisnieciu :D

dziala na 100% na osp, ale niewiem jak na CPMA :/
GL

kmeco

Od: 2003-03-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-01 22:15:36

thx wielkie virus, pomogą mi te scrypty :D:D:D

StaryOrgowicz_64

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-02 20:29:15

YO ta ja jeszcze raz THX wielkie za te info:DDD kolejny raz moglem na was liczyc:)) virus do zobaczenia na arenie:DD pobawie sie tym w weekend bo szlaban za ganje mam:( dobrze ze q3 nie odcieli bo bym sie pochlastal:D Bye:) 1soul4evil

v1r0x

Od: 2003-01-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-02 23:39:02

Nie ma za co! pomagam wszystkim, jak tylko moge, bo wiem, jak ciezkie są poczatki :/,a jak ja zaczynalem to byla tylko garstka ludzi, ktorzy chcieli mi pomoc :D