ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problem z lustrem...

kef

Gravatar

Od: 2004-03-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-30 19:05:11

Witam

mam nastepujacy problem, otoz na pierwszej palanszy nie widze odbicia w lustrze, oraz w teleportach nie ma obrazu z miejsca do ktorego one przenoszą. Nie mam pojecia czym moze to byc spowodowane. Mam zainstalowanego DirectX 9 i najnowsze detonatory do GF 5600 ale nawet na GF 2 MX i z DirectX 8 jest to samo. Dziwne jest to ze ten problem pojawil sie tak z nikad, bo jeszcze kilka dni tem wszystko dzialalo... jesli ktos wie gdzie mam szukac rozwiazania to bede bardzo wdzieczny za linka lub konkretne rozwiazanie

pozdrawiam

vult

Gravatar

Od: 2002-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-30 19:09:52

spróbuj r_fastsky 0 :q

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-30 19:55:54

moze uzywasz r_picmip wieksze niz 1 wtedy zamazuja sie niektore efekty graficzne

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-30 20:06:49

> spróbuj r_fastsky 0 :q

prawidlowa odpowiedz. ewentualnie to samo wyjdzie jesli wejdziesz w menu -> setup -> game options -> high quality sky (on - widac przez porty, off - nie widac przez porty)

a teraz szybko chlopaki klolz klozl klolz klozl klolz klozl klolz klozl klolz klozl oby znowu nie zrobil sie bazar

SAI4H

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-30 20:51:23

Dobra, powracam, by siac... yy.. porzadek.

/klozet

orgowy weteran hrhrh