ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

problem z oświetleniem

saberman

Gravatar

Od: 2005-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-04 21:32:44

cze wszystkim maperom mam nadzieję że możecie mi pomóc rozwiązać mój problem.no to tak: bo zrobiłem mape przez program GtkRadiant dałem tam gdzie niegdzie trochę światła [moc 150]. Ale jak mapę uruchomię to światło roschodzi się z jednakową intensywnością może to wina komplikacji [robie final Bsp-meta vis light super 2. A i jeszcze kiedy włącze konsole w czasie gry to mi pisze tak [light grid array mismatch].pomocy[3]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-05 00:00:57

który radiant? (chociaż to bez znaczenia...)

równomiernie? tzn że efekt jest taki jakbyś wogóle nie liczył światła?

Może wsadziłeś światło do wewnątrz brusha?

spróbuj puścić samo ligt fast i zobacz w konsoli (to samo okno co textury) co ci radiant pisze podczas kompilacji

NOT MY PRESIDENT !

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-02-05 14:25:42

Zmieniałeś wartość gridsize ?

Jak duża jest to mapa ? Jeśli jest za duza mapa to mógł zostać przekroczony limit lightgrids. W takim wypadku pojawia sie własnie taki błąd. Podczas kompilacji light powinien pojawic sie komunkat czy i o ile został przekroczony limit.

W takim przypadku pomoze zmniejszenie mapy albo zwiekszenie gridsize.

Podaj wiecej informacji.

saberman

Gravatar

Od: 2005-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-05 16:39:35

użuwam radianta 1.4. mapa jest średniej wielkości.Nie zwiększałem ani nie zmiejszałem gridsize.Efekt jest taki że światła nie ma a zarazem jest rozproszone. Jak zrobiłem bsp light fast to w konsoli miałem: ********** ERROR **********

MAX_TW_VERTS (12) exceeded.[38]

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher