ja mam problem z shotami które lecą mi do katalogu
a problem wyglada tak żę nie są te shoty z gry tylko jakieś tam bazgroły.
tak wygloda każda z nich tyle że coraz jaśniejsza.
[red]prosze o pomoc z góry thx [/color]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
ja mam problem z shotami które lecą mi do katalogu
a problem wyglada tak żę nie są te shoty z gry tylko jakieś tam bazgroły.
tak wygloda każda z nich tyle że coraz jaśniejsza.
[red]prosze o pomoc z góry thx [/color]
ech, zapodaj tu jednego, to będziemy wiedzieć o co chodzi. jak nie masz gdzie go wrzucić, to zgłoś się do mnie na gg
edit: ok, mam shota, w zasadzie, to niewiele na nim widać, ale może coś to komuś powie:
[img]ds10.uni.lodz.pl/corvus/images/shot0127.gif[/img]
1. czy Ty przypadkiem nie robisz tych screenów w oknie? jeśli tak, to r_fullscreen 1 i po problemie
2. ile masz wolnego miejsca na dysku z q3? jak bardzo mało, to może być od tego, ale raczej to nie o to chodzi
2. zmień wartość cg_useScreenShotJPEG (jak jest 1, to zero, jak 0 to 1) choć to raczej też nie od tego
3. jeśli masz zapisany gdzieś swój cfg, to cvar_resatart i exec default a najlepiej to po prostu przed odpaleniem q3 usuń wszelakie q3config.cfg (w baseq3 jest jeden i w katalogu z modem, którego uzywasz też usuń)
4. jakiś program typu powerstrip czy coś działającego w tle? jak tak, to oczywiście wyłącz
5. jak powyższe nie pomogą, to może aktualizacja sterowników od karty graficznej
jak nie pomoże, to pomyślimy dalej. na razie sprawdź to
seta r_customheight \"\"
seta r_customwidth \"\"
moze cos z tym? mi sie ten screen kojarzy, jak programowalem w pascalu swego czasu, czasem przy wczytywaniu bitmapy tak sie robilo, jesli ustawiles zly rozmiar, czasem takie cuda sie tez dzialy jak nie zwalnialem pamieci ;p