Jak chcesz zeby ktos poswiecil swoj czas na pomoc, to Ty poswiec swoj na napisanie pytania porzadnie. Bo to jest jakis nonsen, niedosc, ze nic nie mozna zrozumiec, to jeszcze kupa bledow. Jezeli macie siec, to zakladam, ze wiesz co to jest adres IP. Jak nie to w konsoli wpisz /net_restart, pokaza sie adresy, niech kolega wpisze /connect IP np. /connect 192.168.0.3
Jak juz informowalem w innym temacie, pisze cos wiekszego dla poczatkujacych, wiec ponownie wkleje fragment, Jest tu o instalacji osp.
Konfiguracja
Następnym etapem, przez jaki musimy
przebrnąć, jest konfiguracja. Nie mam tu na myśli ustawień grafiki czy sterowania,
tym zajmiemy się w dalszej części. Teraz ważniejsza jest instalacja odpowiednich
nakładek i dodatków.
W tym miejscu należy wspomnieć o
podziałach, jakie panują na scenie. Mianowicie, nie wszyscy grają używając najnowszego
PointRelease (nazwa patcha). Powodów takiego rozłamu jest wiele (z całą
pewnością jednym z nich nie jest to, że najnowszy patch jest gorszy od
starych). Najważniejsze jest jednak to, że najlepsi gracze, czy to z Polski czy
ze świata, grają właśnie przy użyciu najnowszego PointRelease’a (oznaczonego
numerkiem 1.32). Do gry na nim właśnie Cię zachęcam. Wierz mi lub nie, ale
dzięki temu zyskasz najwięcej.
Zacznijmy wreszcie instalację,
linki do odpowiednich plików znajdziesz w ramce na następnej stronie. Na pierwszy
ogień idzie PointRelease 1.32. Nie chcąc nikomu ubliżać, nie będę opisywał jak
przebrnąć przez proces instalacji. Napiszę tylko, że w miejsce ścieżki instalacyjnej
musimy wpisać tą, która prowadzi do głównego katalogu naszego Quake’a. W pewnym
momencie zostaniemy zapisani czy chcemy, by wraz z patchem zainstalował się [if gte vml 1]><v:shapetype
<br/> id="x0000_t136" coordsize="21600,21600" o:spt="136" adj="10800" path="m@7,l@8,m@5,21600l@6,21600e">
<br/> <v:formulas>
<br/> <v:f eqn="sum #0 0 10800"/>
<br/> <v:f eqn="prod #0 2 1"/>
<br/> <v:f eqn="sum 21600 0 @1"/>
<br/> <v:f eqn="sum 0 0 @2"/>
<br/> <v:f eqn="sum 21600 0 @3"/>
<br/> <v:f eqn="if @0 @3 0"/>
<br/> <v:f eqn="if @0 21600 @1"/>
<br/> <v:f eqn="if @0 0 @2"/>
<br/> <v:f eqn="if @0 @4 21600"/>
<br/> <v:f eqn="mid @5 @6"/>
<br/> <v:f eqn="mid @8 @5"/>
<br/> <v:f eqn="mid @7 @8"/>
<br/> <v:f eqn="mid @6 @7"/>
<br/> <v:f eqn="sum @6 0 @5"/>
<br/> </v:formulas>
<br/> <v:path textpathok="t" o:connecttype="custom" o:connectlocs="@9,0;@10,10800;@11,21600;@12,10800"
<br/> o:connectangles="270,180,90,0"/>
<br/> <v:textpath on="t" fitshape="t"/>
<br/> <v:handles>
<br/> <v:h position="#0,bottomRight" xrange="6629,14971"/>
<br/> </v:handles>
<br/> <o:lock v:ext="edit" text="t" shapetype="t"/>
<br/></v:shapetype><v:shape id="x0000_s1027" type="#_x0000_t136" style=’position:absolute;
<br/> left:0;text-align:left;margin-left:528.95pt;margin-top:-42.5pt;width:9.05pt;
<br/> height:38.1pt;rotation:1182266fd;z-index:2;mso-position-horizontal-relative:text;
<br/> mso-position-vertical-relative:text’>
<br/> <v:fill colors="0 #cbcbcb;8520f #5f5f5f;13763f #5f5f5f;41288f white;43909f #b2b2b2;45220f #292929;53740f #777;1 #eaeaea"
<br/> method="none" focus="100%" type="gradient"/>
<br/> <v:shadow color="#868686"/>
<br/> <o:extrusion v:ext="view" specularity="80000f" diffusity="43712f" backdepth="18pt"
<br/> color="white" on="t" metal="t" viewpoint="-34.72222mm" viewpointorigin="-.5"
<br/> skewangle="-45" brightness="10000f" lightposition="0,-50000" lightlevel="44000f"
<br/> lightposition2="0,50000" lightlevel2="24000f" type="perspective"/>
<br/> <v:textpath style=’font-family:"Verdana";font-weight:bold;v-text-kern:t’
<br/> trim="t" fitpath="t" string="!"/>
<br/></v:shape><![endif][if !vml]