ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

problem z siecia lan

mcbds

Gravatar

Od: 2006-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-25 13:36:38

Witam jestem nowy.
Chcielm sobie zaagrac z kumplem przez siec( jetsz e mna w sieci) w q3 arena. Niby wsytzko ustawia,y dobrze. Ale jak zrobie serwer np. ja to mi wychodiz do konsolki włanczam nie zamykając konsoli jeszcze raz q3 wchodze w siec no i widze sowjs erwer ale moj ziom go nie widzi bierze klika odsierz i nic.Jak bralem mplayer albo internet(typ serwera) to mi pisaloz e nie moze znalezdzi zebym sie wszedł na oficialną strone. Czytalem ze ktos tak mial i reinstalka pomnogła zrobilem to ale nic z tego :/ Wczorajs ie ocyztalem pelno poradnikó, siedizalem na 3 forach i dalej nie roumiem czego mu nie wykrywa tego :/ mam jakiegos patcha jednego ale czytalem o jakims OSP(osm?) ;| propbowlame tos cignac ale w kazdym serwisie jest podany link do jednego zdrodał ktore nie chodzi. Moj mail to mcbds@wp.pl jesli ktos mogłby mi wysąc tego moda(patcha) to byłbym wdzieczny.

pozdrawiam

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-25 14:39:55

Jak chcesz zeby ktos poswiecil swoj czas na pomoc, to Ty poswiec swoj na napisanie pytania porzadnie. Bo to jest jakis nonsen, niedosc, ze nic nie mozna zrozumiec, to jeszcze kupa bledow. Jezeli macie siec, to zakladam, ze wiesz co to jest adres IP. Jak nie to w konsoli wpisz /net_restart, pokaza sie adresy, niech kolega wpisze /connect IP np. /connect 192.168.0.3
Jak juz informowalem w innym temacie, pisze cos wiekszego dla poczatkujacych, wiec ponownie wkleje fragment, Jest tu o instalacji osp.
Konfiguracja
Następnym etapem, przez jaki musimy

przebrnąć, jest konfiguracja. Nie mam tu na myśli ustawień grafiki czy sterowania,

tym zajmiemy się w dalszej części. Teraz ważniejsza jest instalacja odpowiednich

nakładek i dodatków.

W tym miejscu należy wspomnieć o

podziałach, jakie panują na scenie. Mianowicie, nie wszyscy grają używając najnowszego

PointRelease (nazwa patcha). Powodów takiego rozłamu jest wiele (z całą

pewnością jednym z nich nie jest to, że najnowszy patch jest gorszy od

starych). Najważniejsze jest jednak to, że najlepsi gracze, czy to z Polski czy

ze świata, grają właśnie przy użyciu najnowszego PointRelease’a (oznaczonego

numerkiem 1.32). Do gry na nim właśnie Cię zachęcam. Wierz mi lub nie, ale

dzięki temu zyskasz najwięcej.

Zacznijmy wreszcie instalację,

linki do odpowiednich plików znajdziesz w ramce na następnej stronie. Na pierwszy

ogień idzie PointRelease 1.32. Nie chcąc nikomu ubliżać, nie będę opisywał jak

przebrnąć przez proces instalacji. Napiszę tylko, że w miejsce ścieżki instalacyjnej

musimy wpisać tą, która prowadzi do głównego katalogu naszego Quake’a. W pewnym

momencie zostaniemy zapisani czy chcemy, by wraz z patchem zainstalował się [if gte vml 1]><v:shapetype
<br/> id="x0000_t136" coordsize="21600,21600" o:spt="136" adj="10800" path="m@7,l@8,m@5,21600l@6,21600e">
<br/> <v:formulas>
<br/> <v:f eqn="sum #0 0 10800"/>
<br/> <v:f eqn="prod #0 2 1"/>
<br/> <v:f eqn="sum 21600 0 @1"/>
<br/> <v:f eqn="sum 0 0 @2"/>
<br/> <v:f eqn="sum 21600 0 @3"/>
<br/> <v:f eqn="if @0 @3 0"/>
<br/> <v:f eqn="if @0 21600 @1"/>
<br/> <v:f eqn="if @0 0 @2"/>
<br/> <v:f eqn="if @0 @4 21600"/>
<br/> <v:f eqn="mid @5 @6"/>
<br/> <v:f eqn="mid @8 @5"/>
<br/> <v:f eqn="mid @7 @8"/>
<br/> <v:f eqn="mid @6 @7"/>
<br/> <v:f eqn="sum @6 0 @5"/>
<br/> </v:formulas>
<br/> <v:path textpathok="t" o:connecttype="custom" o:connectlocs="@9,0;@10,10800;@11,21600;@12,10800"
<br/> o:connectangles="270,180,90,0"/>
<br/> <v:textpath on="t" fitshape="t"/>
<br/> <v:handles>
<br/> <v:h position="#0,bottomRight" xrange="6629,14971"/>
<br/> </v:handles>
<br/> <o:lock v:ext="edit" text="t" shapetype="t"/>
<br/></v:shapetype><v:shape id="
x0000_s1027" type="#_x0000_t136" style=’position:absolute;
<br/> left:0;text-align:left;margin-left:528.95pt;margin-top:-42.5pt;width:9.05pt;
<br/> height:38.1pt;rotation:1182266fd;z-index:2;mso-position-horizontal-relative:text;
<br/> mso-position-vertical-relative:text’>
<br/> <v:fill colors="0 #cbcbcb;8520f #5f5f5f;13763f #5f5f5f;41288f white;43909f #b2b2b2;45220f #292929;53740f #777;1 #eaeaea"
<br/> method="none" focus="100%" type="gradient"/>
<br/> <v:shadow color="#868686"/>
<br/> <o:extrusion v:ext="view" specularity="80000f" diffusity="43712f" backdepth="18pt"
<br/> color="white" on="t" metal="t" viewpoint="-34.72222mm" viewpointorigin="-.5"
<br/> skewangle="-45" brightness="10000f" lightposition="0,-50000" lightlevel="44000f"
<br/> lightposition2="0,50000" lightlevel2="24000f" type="perspective"/>
<br/> <v:textpath style=’font-family:"Verdana";font-weight:bold;v-text-kern:t’
<br/> trim="t" fitpath="t" string="!"/>
<br/></v:shape><![endif][if !vml]!

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-25 14:43:58

Niektore znaki takie jak backslash sie pokasowaly, nic nie poradze, jak edytuje to mi sie polowa kasuje, jakie to upierdliwe ; D Teksty w wersji beta jeszcze nie sprawdzane, wiec pewnie srednio zrozumiale, ale powinno wystarczyc.

mcbds

Gravatar

Od: 2006-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-27 07:24:19

Jaaa dzieki wielkie. Sorry za błedy, teraz mysle ze sobie poradzimy. Dzieki ! ;D:D:D:D

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-27 08:23:50

Widzisz jak chcesz to potrafisz :D pozdro