ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

problem z sv_fps na lanie

CzłowiekBiegunka

Gravatar

Od: 2005-11-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-05 13:48:28

Mam problemik z sv_fps 125 na cpma 1.32. Gdy włącze cpma ze skrótem z +set fsgame cpma +exec xxx.cfg to zawsze mam 30 fps. Nawet jak w menu dam seta sv_fps 125 jak zrobie server to mam 30fps. gram na lanie i ja jestem serverem nie dedykowanym (takim zwykłym). w osp sv_fps umorzliwia wyrzsze skoki a na cpma 1.32 nie widze róznicy i nie moge przeskoczyc na cpm 12 z niskej półki na wysokom odrazu bez brania ya czy to jest spowodowane sv_fps?.

s1ayto

Od: 2004-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-02-08 15:28:50

a ’seta com_maxfps’ ? ja nigdy nie uzywalem sv_fps czy czegos takiego, zreszta z tego co mi sie wydaje to wcale nie o te fps chodzi - przynajminej tak jest w CS.
Kiedys kumpel mi powiedzial ze im wiecej fps tym szybciej mozna biegac ( oczywiscie nie chodzilo mu o to ze masz 1000fps i biegasz 1000 z miejsca : ) ) nie jestem pewien ale to moze miec znaczenie bo mam 2 kompy na jednym mam niby maks do 125 FPS bo na tylu gram ale gra chodzi mniej plynnie . wydaje mi sie ze mam o wiele lepsze osiagi na nowszym sprzecie ale to moze nie jest kwestia tego ze lepiej mi sie biega tylko ze wszystko plynniej chodzi i jakos tak mi sie wydaje ; )

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-02-08 16:18:20

Prawidłowo powinno być:
com_maxfps 125 <<< i to odpowiada za minimalne różnice w szybkości poruszania się i wysokości skoku
sv_fps dla lana powinno być na poziomie 30-40

s1ayto

Od: 2004-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-02-08 16:29:51

no wlasnie czyli po co jest to sv_FPS tak dokladnie ?

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-02-08 16:58:51

Cytat z posta - autor: [s1ayto](%E2%80%99?id=users&details=9664%E2%80%99)
>
> no wlasnie czyli po co jest to sv_FPS tak dokladnie ?
>

"/sv_fps - określa ilość snapshotów na sekundę, jaką będzie wysyłał serwer, domyślnie 20." (c) Rozz
W defrag-u ustawia się 125 i można poklatkowo analizować minimalne ruchy myszką =P