ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

problem z sv_fps =o

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-07 16:55:10

Witam
mam dziwny problem, gdy ustawie sv_fps na wartość większą niż 20 to mi kurewsko przycina, przykładowo wykonany Rocket Jump jest 2 razy niższy niz przy wartości 20, a przy nagrywaniu demek na sv_fps 20 demka tną :/ nie wiem dlaczego tak jest, sprawdzałem cfg innych graczy (np. mess, matrox) mają sv_fps na 100 ustawione ładowalem te cfg u siebie i po założeniu przykładowo gry na Lanie wartośc automatycznie się zmieniała na 20 a po wpisaniu np. 60 tnie tak jak wyżej juz pisałem. Troszke to zamieszałem ale mam nadzieje, że skumacie o co biega ..
pozdro z góry THX za pomoc

BarT

Od: 2004-04-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-07 18:43:19

chyba raczej niebylo, a swoja droga to niewiem wogule jak moze sie zmieniac na 20 w innych cfg, moze to od systemu albo cos ...

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-07 19:02:42

po formacie nie instalowałem na nowo q3, może to ma jakieś znaczenie ??

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-07 22:33:04

instalowanie q3 nic nie daje. to tylko skróty i menu start. nie trzeba onstalować. a z tym sv_fps, to nie wiem o co może chodzić. spróbuj usunąć wszelakie q3config.cfg i na standardowym confie zmienić tylko sv_fps. może jakaś zmienna Ci siedzi nieruszana a kaszani wszystko. sprawdź też mody. czasem na baseq3 działa a na osp/cpma już nie

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-07 23:28:19

corvus własnie sprawdzałem dzisiaj na baseq3 i tam jest wpożądku :/ nie kumam

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-08 13:12:00

dobra problem rozwiązałem :] można zamknąć

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-08 16:30:24

dzis patrze ze tez mi te demka jakos tna ;/ nie wiem na ilu sv_fps nagrywac i mam pytanie. Czy jest jakas roznica w nagrywaniu gdy wpisze g_sync[tab] 1; record demko; g_sync[tab] 0; a autorecord?

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-08 17:50:47

> dobra problem rozwiązałem :] można zamknąć

to może byś się podzielił wrażeniami i magicznym sposobem, co byśmy też na przyszłość wiedzieli

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-08 20:25:56

4 Maniek - Roznica jest taka, ze nie musisz pisac g_sync 1, record nazwa, g_sync 0. Piszesz tylko autorecord, a dziala to jak skrypt wlaczajacy/wylaczajacy sync i uruchamianie nagrywania. Wygodniejszy w obsludze jest - chyba ze masz jakies skrypty do nagrywania. Ale tam chyba nie mozna tak automatycznie dawac zmiennych w nazwie (gracze-tryb-data, itd)...
wdr - podasz jak rozwiazales problem - czy zamykac?

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-09 11:26:54

problem z tym sv_fps mam tylko na lanie gdy jestem serverem, i poprostu chyba przy większej wartości mój komp nie wyrabia, podczas gry na necie wszystko wpożądku sv_fps 60 i smiga elegancko. W sumie rozwiązałem problem w 50 % :))
i wiem że sobie sam moge tego poszukać ale moze ktos tutaj dac jakiś dobry sprawdzony SKRYPT do nagrywania ?? :))

0pti

Gravatar

Od: 2003-04-08

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2004-04-09 14:46:30

a mozesz mi powiedziec co daje ustawienie sv_fps jezeli grasz na necie ? :)

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-09 20:05:38

podczas nagrywania nie tną ci demka ??? :]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-09 20:24:40

Jak grasz na necie sv_fps jest identyczne jak na serwerze, komenda sv - narzuca klientowi te wartosc. Jak ty masz 20, a serwer 40 - to jest u ciebie tak samo jak na 40.

Wiec to jakie masz sv_fps u siebie w cfg nie ma znaczenia podczas gry na necie.
Skrypt do nagrywania?

bind F9 \"g_synchronousClients 1;stoprecord; record;g_synchronousclients 0\"

bind F10 \"wait 10; stoprecord\"
A sv fps... Mozesz sobie dopisac jakie chcesz - ale to tylko bedzie dzialac jak ty stawiasz serwer. Sproboj tez pokombinowac ze zmiennymi w nazwie dema.

0pti

Gravatar

Od: 2003-04-08

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2004-04-09 20:57:53

najlepiej jest zakladac serwer dedykowany i wtedy nie ma zadnego problemu z przycinaniem dema.

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-09 23:00:44

opti sprobuje i zobaczymy co z tego będzie :) THX za rade

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-10 03:46:00

Hmmm... chyba wszystko wyjasnione co do tematu... Zreszta sv_fps i dema powtarzalo sie pare razy. Jak cos jeszcze to poszukaj w archiwum, temat close.