Coś mi się dzieje niedobrego ze światłem.Otóż jak ustawiam wielkość 20, to i tak światełko świeci się z bardzo dużą mocą.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Coś mi się dzieje niedobrego ze światłem.Otóż jak ustawiam wielkość 20, to i tak światełko świeci się z bardzo dużą mocą.
A jak ty mape kompilujesz? Light -extra czy jak?? Moze wyłanczasz w trakcie kompilacji albo kompilujesz brz swiatła.
szakal znowu sie 1 do posta dobral - daj szanse innym w pomocy :)))))))))))
W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.
Komplikuje vis light extra. Ale w tym gtkradiancie pokazuje tak jakby zasięg swiatła. Mimo że ustawiam 20 to i tak ten zasięg jest bardzo duży.
hmmmm mam mętlik.
Pytasz się mnie jaki zasięg i ja mam ci podać wartośc tego zasięgu np 10 dużych kratek.
Czy nie wiesz ogólnie o co mi chodzi z tym zasięgiem?
SzakaL: w GTK radiancie od wersji chyba 1.2.10, gdy dodaje sie swiatlo, w widoku 3d i innych pokazany jest promien, jaki to swiatlo oswietla (taka duza kula)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Mowmy fachowo - promien glowny i luna swietlna. Sprawdzales jak to swiatlo w grze wyglada - bo moim zdaniem ja ta luna to bym sie nie przejmowal bo ona nie wplywa za bardzo na oswietlanie, tu chodzi tylko o ten promien glowny. To 1 kolo.
W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.
eeeeeeetam. jak nie ma jak ma. gdyby nie mialo wpywu toby go nie bylo :P
jak masz swiatlo 20 to niemozliwe ze jest bardzo jasne.
mozliwe ze nad swiatlem masz dane swiatlo z shadera i dlatego tak sie dzieje. a moze poprostu cos zle wpisujesz i daje domyslne 300.
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
Nie na pewno nie popełniam żadnych błędów. Przecież jakie można zrobić błędy wstawiając swiatło? Każdy to umie:):)
ALe to nie zmienia sytuacji.
nie przejmuj się tym, ztn robi na mapach światło 10000 :) jak masz jasno to bardzo dobrze :)
> nie przejmuj się tym, ztn robi na mapach światło 10000 :) jak masz jasno to bardzo dobrze :)
ohohho v0rT, to 10000 to przez kompilacje bsp na map, zawsze tak jest (...)
OK all, wykazałem się cierpliwością, opanowaniem, doświadczeniem,finezją,uprzejmością,dobrocią(poza tym jestem jeszcze przystojny i mądry:D) i przeinstalowałem radianta i jest ok:)
T4m*urYnO a jak tobie poszło ze światłem?:D
A bardzo dobrze, musialem usunac ze 400 swiatelek i postawic je jeszce raz, bardzo przyjemna sprawa...;)
> OK all, wykazałem się cierpliwością, opanowaniem, doświadczeniem,finezją,uprzejmością,dobrocią(poza tym jestem jeszcze przystojny i mądry:D) i przeinstalowałem radianta i jest ok:)
a to ok:) Myslalem, ze wlaczyles kompilowanie, a ze dlugo swiatlo obliczalo, to wylaczyles te okienka dosowe - wtedy bym sie nie zdziwil, bo wielu \"poczatkujacych\" tak robi, mysląc, ze te okienka zwisły, a one obliczają:D
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook