ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problem z teksturami,

LeszekT

Gravatar

Od: 2011-02-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-16 11:53:05

Nie mogłem znaleźć niczego w internecie na ten temat, pomóżcie.

Od wczoraj na większości map w Q (nie sprawdzałem wszystkich) zamiast tekstur pojawiają mi się czarne prostokąty z białymi oprawkami na ścianach. Nie mam pojęcia, czym to jest spowodowane. Przez przypadek wcisnąłem wczoraj w opcjach Lighting -> zmieniło mi na Vertex. Cofnąłem na Lighting z powrotem i od tego czasu mam właśnie te prostokąty (i to na obu opcjach).

Nie byłoby może tak wielkiego problemu, ale np. na Q3DM4 w miejscu schodów do RA zamiast tych schodów jest kratkowane czarne pole z białymi obwódkami na całej wysokości schodów, przez co schodząc tam tak jakby zanurzam się w tym czarnym "czymś" i nic nie widzę.

HELP! :(

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-02-16 12:39:02

Jezeli vid_restart nie pomaga (a pewnie nie pomoze) to zobacz czy na default config masz podobne przygody.

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-02-17 00:09:39

Jest na to jakaś komenda, ale jej nie pamiętam. Wpisanie cvar_restart restartuje ustawienia.

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-02-17 08:19:50

r_singleShader 0