ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problem z teksturami - model Kleska

atar

Gravatar

Od: 2008-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 18:33:24

Po uporczywym szukaniu, nie odnlazłem rozwiązania frustrującego mnie problemu. Mianowicie problem dotyczy wychodzących tekstur (coś na wzór tworzących się gór). Całość ma tylko i wyłącznie miejsce gdy w czasie gry występuje model KLESKA.
Kłopot nie znika przy patchu point release 1.32.

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2008-11-23 19:25:58

pokaz moze screeny dla jasnosci przekazu, bo niewiele osobiscie z tego zrozumialem :)

atar

Gravatar

Od: 2008-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 20:40:08

Strasznie przepraszam!!! Chodzi mi o model URIELA a nie Kleska.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-11-23 20:49:12

O LOL ! Czegoś podobnego w życiu nie widziałem - najprawdopodobniej masz uszkodzony plik pak0.pk3 albo jakiś syf w baseq3.

Sprawdź czy pak0.pk3 ma 457 MB i przeczyść baseq3 z wszystkiego oprócz pak?.pk3

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

grzesiontko

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 21:16:04

zajebiste :D

jak dzieje się tak tylko na modelu uriela to włącz forcemodels/enemymodel :)

zrób jeszcze ze 2-3 screeny, bo to zaiste ciekawe jest :>

It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.

atar

Gravatar

Od: 2008-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 21:21:14

No cóż plik pak0.pk3 ma jak najbardziej 457 MB (bajtów: 479 493 658). Oprócz standardowych pak?.pk3 mam w katalogu inne .pk3 - mapy pobrane - niestandardowe. Usunąłem games.log i q3config.cfg :))) ale na nic się zdało.
Pamiętam , że z tą anomalią graficzną mam doczynienie (powtarzam) **tylko i wyłącznie jak jest URIEL - dziwne
* i to od dawnych czasów (przeszło od tylu lat na 4 komputerach było to samo). Problem nie jest palący, tak tylko umieszczam, bo może ktoś wie i pomoże.
Aha! Całość zawsze się powtarza i to na świeżo zainstalowanym Q3 bez patcha jak i z patchem.

atar

Gravatar

Od: 2008-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 21:26:57

Cytat z posta - autor: grzesiontko
> zajebiste :D
>
>
>
>
>
>
> jak dzieje się tak tylko na modelu uriela to włącz forcemodels/enemymodel :)
>
>
>
>
>
>
> zrób jeszcze ze 2-3 screeny, bo to zaiste ciekawe jest :>

No tak foce model - no w sumie to jest jakieś rozwiązanie:), no bo jak się gra w sieci to doprawdy trudno

ustrzelić takie "Urielowskiego" przeciwnika kiedy go prawie nie widać.

atar

Gravatar

Od: 2008-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 21:50:39

Może póki co dwa sreeny:))

grzesiontko

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 22:33:43

hahahaha ufo nawiedziło kłejka :DDDDD

It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.

atar

Gravatar

Od: 2008-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 22:43:54

No "nawiedziło" he he:). No co zrobić chyba ściągnę jakąś "no original" wersję gdzie (może) nie będzie problemu.
Dygresja: do tej pory gram w/używam oryginalego Q3.

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 23:09:49

Wygląda to jakby pak0.pk3 miał uszkodzone archiwum /models/uriel. :). Pure serwery to przyjmują?. I czy ta nadrysowana część jest hitboxem? :>.

atar

Gravatar

Od: 2008-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 23:28:18

Mogę wchodzić na sewrey gdzie nie ma w ogóle graczy (pure). Nie jest to hitbox to znaczy jeśli, chodzi Ci o to czy to coś "przyjmuje" strzały. Mogę strzelać przez to. Zawsze wyskakuje gdy znajduje się w pobliżu Uriel (nie w dowolnym miejscu mapy) i jest , że tak powiem dynamiczne - szybko pojawia się, znika, przemiesza, wielkość też jest zróżnicowana. Także nawet strzelenie w to coś stanowi niejaki problem.

ads

Gravatar

Od: 2007-03-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-23 23:46:13

Zrębana instalka poprostu, skombinuj sobie inna, mialem podobne problemy kiedys

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-11-24 00:17:43

LOL wygląda na to że szatan pod postacią uriela nawiedza twoje q3 :DDD te skriny są mocne, chętnie bym to zobaczył w ruchu :D zrób film z tego :DD

^^

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-24 00:50:02

A może za dużo map masz i się coś pojebało? Mi kiedyś q3 nie chciało w ogóle odpalać jak miałem nawalone kilka tysięcy plików .pk3 w baseq3 :P. W defragu jest takie narzędzie do przepakowywania map, winrarem chyba też da radę to zrobić. Jeśli to nie to to nie mam bladego pojęcia ocb

Znaczy rozchodzi się o to, żeby z tego miliarda plików .pk3 zrobić jeden, kumasz? :p

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

atar

Gravatar

Od: 2008-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-26 15:50:26

Problem rozwiązany .

Podmieniłem mój (już stary) plik pak0.pk3 na plik o tej samej nazwie z innej wersji Quake'a.

vacq

Od: 2004-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-27 09:46:28

Wiem, że już Ci działa, ale dodam tylko, ze miałem dokładnie takie bugi jak kręciłem kompa i przegiąłem. Tylko wtedy kaszaniły mi się w ten sposób wszystkie modele, niezależnie czy to był uriel czy keel.