ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problem z uruchomieniem mapy

imram

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-31 01:20:16

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i jak to u nowych bywa mam drobny problem. Zrobiłem plik *.pk3 i wrzuciłem do folderu baseq3 i uruchamiam z konsoli poleceniem map [nazwa] wszystko zgodnie z instrukcją znalezioną na quake.net po czym pojawia się na 2 sekundy ekran:

www.4shared.com/photo/xIONVrGu/screen.html

po czym powraca menu. Co muszę poprawić, aby uruchomić tą mapę?
Jeżeli to ważne, to pozycję startową dodałem, ale oświetlenia na mapie nie robiłem, więc i kompilowałem bez opcji oświetlenia (metodą 3 -vis -fast). Mapa wykonana w GTKRadiant 1.5 (przy otwarciu w innych wersjach zdarzały mi się błędy). Gdyby komuś chciało się pobawić z mapką to dodaję linki.
PK3:
www.4shared.com/file/F329001f/LO_online.html
MAP:
www.4shared.com/file/Vdact6MD/LO_online.html

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-31 19:20:01

Przed wczytaniem mapy, wpisz w konsoli:

sv_pure 0

imram

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-01 01:52:08

Próbowałem już z sv_pure 0, nic to nie zmienia.
Jeżeli komuś to coś podpowie, to po ponownym włączeniu konsoli widzę linie:
> …..finished R_Init…..
>
>
> Loading vm file vm/ui.qvm
>
>
> VM file ui compiled to 581960 bytes of code
>
>
> ui loaded in 1943200 bytes on the hunk
>
>
> 36 arenas parsed
>
>
> 1 arenas ignored to make count divisible by 4
>
>
> 32 bots parsed

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-02 08:44:26

Umieściłeś na mapie info_playerstart albo info_deatchmatch?

pluskff4

5741

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2011-02-03 00:47:03

google mowi, ze to moze byc wina zbyt czestego uzywania Subtract'a
btw imo za duzo brush'y naklada sie na siebie moze to tez ma jakis zwiazek z tym bledem

imram

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-06 00:30:04

ShadoW_86:

Info_player_start miałem umieszczone. W momencie, gdy dodałem lub zmieniłem na info_death_match po procesie kompilacji nie pojawił się plik bsp.

pluskff4

Dziękuję za informację, też przewalałem google, ale nic na ten temat nie znalazłem.
O co chodzi z tym używaniem Subtract'a. Jak już wspominałem zaczynam przygodę z tworzeniem map (właściwie to moja pierwsza mapa na robiona na zaliczenie) i chciałbym się upewnić. Chodzi o to nakładanie się brush'ów?
Zajmę się tymi brush'ami, mam nadzieje, że to pomoże, ale trochę tego faktycznie jest. Jak z tym skończę, to napisze o efekcie końcowym.

imram

Gravatar

Od: 2011-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-02-18 21:14:45

Problem rozwiązany. Subtracty mogły wystąpić, ale na mapie było za dużo elementów, musiałem podzielić ja na mniejsze części i działa poprawnie.
Dzięki za pomoc.

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-02-28 18:50:11

Zamykam.

Quake 3 Maps: 2002 | 2004 | 2006 (moje archiwalne strony)

facebook