ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

problemo aas

nxs.qmite

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-27 01:46:56

siema
chcialem ostatnio wrocic troche do mapowania ale napotkalem dziwny problem:>

wszystko bylo ok.. zainstalowalem nowego radiancika.. zrobilem testowa mapke (prosty kloc przerobiony na pomieszczenie make hollow) skompilowalem i chcialem zrobic jeszcze aasa.. i tu zaczynaja sie schody - jak robie aasa z .bsp skompilowanego w radiancie to wywala mi :
------ FloodEntities -------

WARNING: no entities inside

ERROR: **** leaked ****
po czym nie tworzy wogole aas
rozumiem co tu jest napisane.. ale !.. mapa skladajaca sie z 6 scian nie moze miec dziur a entitiesy sa (sa 2 respy info_player_deathmatch).
Najlepsze jest to ze jak robie aas'a z jakiegos starego pliku bsp co go kiedys skompilowalem to sie robi i wszystko jest ok... ale! jak przekompiluje ta sama mape nic nie zmieniajac moim nowym radiantem to juz sie aas nie zrobi bo.. map leaked i niema entities !
wszystkie aasy robie od zawsze GTK Buildem ale probowalem tez z lini komend i to samo. Robilem tez innym sposobem - w GTK Buildzie ustawilem zeby policzyl wszystko sam z pliku .map - bsp vis i lajt (nie kompilujac wczesniej GTK radiantem) i z tego robi co prawda aas'a ale jakiegos blednego bo w q3 drukuje:
BotAIsetupClient failed...
jak ktos mial podobny problem to pliz help :P

I hate You guys... You guys are assholes... common.. sing with me !..

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-27 02:46:38

Leaked jest wynikiem skompilowania mapy przez q3map2... Wszystko przez 1 parametr - meta - ktory jakos inaczej dzieli mapke... Mimo ze szesciokatna mapa, zamknieta to bedzie leaked :/

Programu nie zmienisz... bspc.exe i te kompilatory q3map2... Jedyne co mozesz zrobic, to wykasowac parametr meta (File/Project setsings), tam z kazdej opcji musisz usunac -meta. Skompiluj ponownie, powinno dzialac...

nxs.qmite

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-27 06:28:21

oki wielkie dziex za tak szybki odzew:P dziala !:>
mam jeszcze jeden problemik pozniej go opisze.. 6:30.. czas isc spac :>
Pozdrawiam

I hate You guys... You guys are assholes... common.. sing with me !..

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-27 12:41:51

Można jeszcze uruchomić bspc.exe z parametrem -forcesidevisible, wtedy w q3map2 może zostać -meta. Meta jest dobra bo nie trzeba się martwić o caulkowanie, a ponadto rozmiar mapy zdecydowanie się zmniejsza.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-03-27 13:13:26

Jak to przy -meta nie trzeba się martwić o caulki? Jaki to ma wpływ? Nie rozumiem - chodzi np. o caulki pod curvesami czy może o caulkowanie niewidocznych obszarów celem zwiększenia fps? A może coś innego?

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-27 15:32:54

Chodzi o caulkowanie niewidocznych obszarów celem zwiększenia fps. Oczywiście wciąż wypada \"ocaulkować\" jak najwięcej ręcznie, ale ogólnie rzecz biorąc q3map2.exe -meta usuwa zbędne powierzchnie.