ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problemy na lanie se skokami

mem

Od: 2002-11-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-20 14:44:37

Jest taki motyw, ten co zaklada serwa ma daleie skoki, [b]oba kompy wyciskaja 200 fpsow[/b], no jeszcze musi wpisac com_maxfps 142 aby mial skoki jak na pmove, zas drugi client ma skoki jak na 50 fpsach, czemu?, nie dawajcie glupich odpowiedzi bo neta nie mamy jezeli lana chcemy podlaczyc, raz go zalacze, wiec prosze o tresciwe i konkretne odpowiedzi.

[white][b]666[/b][/color][b]|[/b][white][b]mem[/b][/color]

.gogi

Od: 2002-11-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-20 15:04:15

a sparwdzcie jakie macie sv_fps

’LOADED LIKE A FREIGHT TRAIN

FLYIN LIKE AN AEROPLANE

FEELIN LIKE A SPACE BRAIN

ONE MORE TIME TONIGHT’
gunsnroses - NIGHTRAIN

kleszczu

Od: 2003-03-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-20 15:10:23

gogi co do tego podpisu to co to jest skin ?

:P

JA :D

black2

Gravatar

Od: 2002-05-17

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-20 15:35:19

heh ach te odpowiedzi na temat :)
wiec serw musi miec com_maxfps 142

a klient com_maxfps 125 i po klopocie

Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.

Adik_1

Gravatar

Od: 2003-09-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-20 18:50:05

200 fps ? To jakie to maszyny ?

[red] Ktos juz organizowal turniej CPMA 1vs1 - to niech wejdzie do mojego tematu na forum CPMA i cos odpisze..[/color]

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-20 18:56:59

Jak na lanie to wlacz g_synchronousClients 1 + sv_fps 125 lub po prostu pmove_fixed 1 ;p... to chyba wsio ;p...

mem

Od: 2002-11-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-20 19:06:34

Pentium 4 northwood 2.5 ghz gf4ti4800 512 ddr 333hz , czyli to nie wina kompow :D

[white][b]666[/b][/color][b]|[/b][white][b]mem[/b][/color]

tęczowa.zemsta

Gravatar

Od: 2002-03-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-26 00:22:55

mow za siebie mem :D

to twoj komp yciagal 200 fps :] u mnie w timedemo widnialo ile? :] podpowiem ci ze pierwsza cyferka to 3, druga to 0, a trzecia jest zmienna :D

Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty,

tak by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego.
Ukaz cara Rosji Piotra I, 9 grudnia 1701 r.