ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Problemy z teksturami

szlovak

Gravatar

Od: 2009-08-14

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2013-07-06 11:42:26

Mam problem mały z teksturami jak włączę r_colorbits 16 nawet na defaultowym , dziewiczym konfigu. Tutaj macie zdjęcia jak to wygląda Tekst odnośnika... Te paseczki zmieniają się wraz z tym jak się poruszam. Czy spotkaliście się z tym? generalnie mam to teraz na intelu hd4000 a przedtem na poprzednim intelu x4500 też ale nie tak bardzo, (może dlatego że grałem w małej rozdzielczości a nie w HD). Jak to usunąć? Jest to mocno irytujące w pewnych sytuacjach. Dzieje się to na każdej mapie ale tylko na pewnych elementach, na łukach chyba.

Właśnie sprawdziłem na statym też intelu Q35, akurat mam same intele w domu :)

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2013-07-06 16:33:56

Zasadnicze pytanie, dlaczego 16 a nie 32? Różnica w wydajności raczej żadna. W ogóle grasz na zintegrowanej karcie graficznej, która nie jest oficjalnie wspierana, więc bugi są częste. :|

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

szlovak

Gravatar

Od: 2009-08-14

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2013-07-06 18:34:43

podnosi to chyba najwięcej fps , w każdym bądź razie o połowę wiecej, na asylym którą można spokojnie brać jako najbardziej zrąbaną mapę z 70 idzie na ponad 100. No i oczywiście daje to też dużo przy jakimś ffa gdzie masa ludu do bicia się kreci

Ten intelek hd4000 bardzo przyzwoicie chodzi, moge grać z wszsytkim włączonym , postptrocessing tylko nie właczam, a tak to idzie na maksa byle bylo 16 bit... W sumie w necie widziałem filmiki gdzie ludzie też mieli ten problem, na jakimś streamie, wiec to nie tylko intel. Niektóre karty wogle nie działaja w tym trybie, np antyczny radeon 9800 też nie chciał

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2013-07-06 19:23:43

Zerknij w panel ustawień karty graficznej i pobaw się różnymi opcjami, filtrami, wygładzaniem, to może coś się zmieni lub chociaż poprawi.

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

szlovak

Gravatar

Od: 2009-08-14

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2013-07-06 20:36:47

juz kombinowałem na wszystkie strony. wysłałem na bug report. wygląda bardziej na niedopracowanie ze strony id

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2013-07-06 21:20:30

Jakie niedopracowanie? Obydwie karty na jakich grałeś, to układy nowsze od tej gry, więc nie możesz wymagać, żeby ID naprawiało nieudolność Intela. Tym bardziej, że sprawa dotyczy układów, które nie są dedykowane do grania w bardziej wymagające gry komputerowe, więc producenci gier zwyczajnie ich nie wspierają. Używasz na własną odpowiedzialność. :)

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

szlovak

Gravatar

Od: 2009-08-14

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2013-07-06 21:57:39

zobacz czy też masz te kreseczki/ząbki czy nie

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2013-07-07 00:45:44

Nie mam żadnych artefaktów, dosłownie przed chwilą sprawdziłem. W ogóle wygląda na to, że masz jakieś błędy w renderowaniu cieni. Moja propozycja - graj z r_vertexlight 1. Będziesz mieć jeszcze więcej fps bez żadnych błędów graficznych.

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...