ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Proszę o podstawowe informacje.

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-08-24 22:29:38

Witam wszystkich,
Nie grałem w q3 już przeszło kilka ładnych lat, teraz chciałbym pograć w ql.
Proszę o kilka podstawowych informacji.

  1. Jaki dmg zadają poszczególne bronie? (szczególnie chodzi mi o nowe bronie i zmiane dmg starych)?

  2. Jaka jest moc quada i czas pojawiania się armorów, mh, broni w 1vs1, tdm i innych trybach?

  3. Na jakich mapach się teraz gra i jaka jest komenda na sprawdzenie listy map do wyboru?

  4. Czy jest możliwość gry po Lanie?

  5. Korzystam ze standardowego huda3 tzw. large. Wszystko oki, tylko licznik czasu jest w położeniu centralnym na gorze ekranu. Chciałbym go przesunąć na prawą stronę jak w starym q3. Jak to zrobić?

  6. Tekstury niektórych map jak dm17 zostały zmienione z tego co widzę i moje ustawienia nie są już tak dobre jak na q3 (mapa jest zbyt jaskrawa). Proszę o pomoc w komendach które przyciemnią mape, a rozjaśnia postać przeciwnika.
    Proszę jeszcze o inne ważne informacje które wam się nasuwają na myśl.
    Dziękuję i pozdrawiam,

d4rQu

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-24 22:56:32

1.

GT 50

MG 5

SG 110

GL 100

RL 100

LG 7-6-5(im bliżej tym mocniejszy im dalej tym słabszy)

RG 80

PG 20

BFG 100

CG 8

NG 120

PL nie mam jebanego pojęcia

2.

Quad 4x

Armory co 25s, megasy 35, bronie 5. Na tdmach bronie co 11 chyba. Na tdm pro 30. No i na t4 rail co 15.

3. Gra się jak zawsze dm6. Mapy do wyboru sobie możesz w menu vote sprawdzić.

4. Nie ma.

5. Nie chce mi się pisać.

6. r_mapoverbrightbits 1 + większa gamma i styka w zupełności.

Ni Chooyah!

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-08-24 23:34:44

Dzięki za info. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak ustawić, żeby ciała przeciwników po zabiciu znikały. Komenda cg_gibs nie działa, a po włączeniu com_blood 1 mogę jedynie rozwalać ciała. A mi chodzi, żeby od razu po zabiciu znikały. Dzięki za odpowiedź.

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-25 00:55:36

Się nie da.

=)

exoriou

Gravatar

Od: 2008-12-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-26 09:18:23

A ile gauntlet zadawał dmg w Q3? Dawno w Q3 nie grałem, ale mam wrażenie, że w QL go osłabili ?

A co do zmiany HUDa, polecam: quakelivehud.blogspot.com/

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-26 09:39:23

zadawal 50 dmg, tak samo jak w QL

Si7H

Od: 2009-01-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-26 16:06:06

Cytat z posta - autor: d4rQu
> Proszę jeszcze o inne ważne informacje które wam się nasuwają na myśl.

cg_bob 0
cg_kickscale 0
cg_smokeradius_gl 0
cg_smokeradius_rl 0
cg_smoke_sg 0
cg_noprojectiletrail 0
com_allowconsole 1
cg_leveltimedirection 0

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-08-26 17:30:48

cg_noprojectiletrail - mam do ustawione na 1, dlaczego polecasz ustawić na zero?

cg_leveltimedirection - mam ustawione na zero ale nie wiem co znaczy?

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-26 17:48:55

d4rQu napisał:
> cg_noprojectiletrail - mam do ustawione na 1, dlaczego polecasz ustawić na zero?
>
>
>
> cg_leveltimedirection - mam ustawione na zero ale nie wiem co znaczy?
pierwsza komenda zawsze na 0

od drugiej komendy zależy czy Wasz zegar w Quake'u będzie odliczał czas od 0 czy do 0.

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-08-26 18:05:48

Ok ale do czego słuzy komenda cg_noprojectiletrail?
Kolejna sprawa jak wyłączyć nomip dla lightinga? Gram na wysokim picmipie, a promien lightinga jest taki jakbym miał picmip 0.

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-26 18:28:18

cg_noprojectiletrail już chyba nie działa z tego co wiem. Teraz zamiast tego jest

cg_smokeradiusRL

cg_smokeRadiusGL

cg_smokeSG

A odpowiada to za dym z rakiet, granatnika i shotguna. Nomipa się nie da zrobić.

Ni Chooyah!

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-08-26 18:30:15

Przy cg_noprojectiletrail 0 zauwazyłem, że przy ataku naingunem jest takie światło i trochę przeszkadza. Na 1 ustawiłem i jest oki.

tifu

Od: 2002-08-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-26 18:30:54

aktualnie cg_noprojectiletrail 1 wylacza dym z nailguna i babelki pod woda

nomipu nie da sie ustawic

no surrender, no retreat

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-26 19:11:20

Dokładnie. Tak czy siak, małe przeszkadzajki, ale zawsze to przeszkadzajki. Dlatego cg_noprojectiletrail zawsze ustawia się na 0.

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-26 19:23:20

mav piszesz ze na zero a oni dwaj napisali ze wyłączone jest przy wartości 1 to jak to wkoncu jest?:P

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-26 19:31:58

Na 1 wyłącza, ale w tej chwili wyłącza jedynie dym z nailguna i babelki, tak jak to napisal tifu.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-26 19:53:04

rofl, pojebałem. Chodziło mi o 1 :((

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-26 20:06:16

Mav’ napisał:_
> rofl, pojebałem. Chodziło mi o 1 :((
:D

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-08-26 21:35:32

Z tym, żeby ustawić na 1 to nie dokońca pewne. Oczywiście strzelając z NG jest łatwiej gdy dym jest wyłączony, ale gdy ktoś do ciebie strzela (przy komendzie ustawionej na 0) widzisz pociski i jesteś w stanie uniknąć trafienia (oczywiście jedynie na długim dystansie).
Kolejne moje pytanie, czy da się ustawić granaty jak w cpma?
Macie może problem z tym, nie da się zapisać wyłączenia muzyki na mapie? Po każdym starcie mapy s_musicvolume nie zapisuje się na 0.

Ja sobie z tym poradziłem wpisująć w autoexec.cfg linijkę:

wait 50;

s_musicvolume 0
Polecam też quake live guide:

www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=12434

www.holysh1t.net/quake-live-beginner-guides/

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-08-26 21:38:07

nic nie zapowiada, żeby miała pojawić się możliwość włączenia innego wyglądu granatów

ten bug z musicvolume jest znany, nie występuje jedynie u Ciebie

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-08-26 21:45:52

Jeszcze jedno pytanie mi się przypomniało, już mam nadzieję ostatnie ;-)
Szczególna ważna opcja w grach drużynowych. Zawsze jak ludzie piszą na say lub say_team to wyświetla mi się tylko jeden wiersz (ostatnia osoba która coś napisała). Jak zwiększyć ilość wierszy do 5?

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-08-26 22:46:46

Mav’ napisał:_
> ten bug z musicvolume jest znany, nie występuje jedynie u Ciebie
Ja w cfg mam

wait

seta s_ambient "0"

seta s_musicvolume "0"

seta s_volume "0.25"

i nie mam problemów z dźwiękiem ;-)

=)

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-09-01 00:56:25

Ktos wie jak zrobic, zeby pokazywały mi się wiadomości (say lub say_team) od kilku osób, a nie od jednej? Chodzi mi, żeby w rzędach się pokazywały jak w q3, bo teraz jak napiszą dwie osoby coś szybko to ja widzę tylko tą drugą wiadomość, bo jest jeden rząd???

ramm

Od: 2003-02-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-01 08:22:32

zakładam, że takiej opcji nie ma. a co do s_volume:

w qzconfig

//wait
wait;wait;wait

exec ramm.cfg
vid_restart

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-01 08:28:10

nie ma / nie spotkałem się