ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

przedluzenie czasu mark on walls

ur!mepl

Gravatar

Od: 2002-12-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-06 18:21:51

mam pomysl na fajne intro do filmu kumpla ale potrzeban jest mi komenda na przedluzenie czasu po jakim znikaja slady po lg :))

jak ktos zna niech cos o tym powie :PP

ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)

Bucher

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-06 20:35:02

pewnie ksywke na ścianie, albo coś w tym stylu, też to probowałem, ale za szybko znika

[i][blue]jesteś mocny - bądź słaby[/i][/color]

[i][green]

Czas

To mój druh

O, tak

Czas

To mój druh

O, tak

Powtarzasz wciąż

Że wolny być chcesz

Lecz ja cały czas

Będę ścigać cię[/i][/color]

ur!mepl

Gravatar

Od: 2002-12-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-06 21:23:16

nie tyle ksywka co wszystkie napisy :PPP

daloby fajny efekt :))

tylko trza dobrze wyrezyserowac :))

ale ta komenda mi jest potrzebna :))

ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)

lcf

Od: 2002-10-23

Ranga: Newbie

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-08 20:48:42

Wcale nie o to chodzi... zreszta tyle zer tez nie jest potrzebane, bo to daje to samo co 0.1.... A co do tej komendy - nieslyszalem i tez chetnie bym sie dowiedzial...

lcf

Od: 2002-10-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 21:35:11

Wiem ze nie o to. Jak ktos chce miec dokladnie taka komende to musi sobie c+ otworzyc i samemu dopisac do kodu q3.

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-09 03:15:54

Wydaje mi sie ze nie da sie tego zmienic prostymi sposobami.

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-09 10:18:17

Chyba trzeba kompilowac kod, ale jeszcze poszukam. Oto co znalazlem w pliku zrodlowym:

====================

code\cgame\cg_marks.c

====================
Szukamy linii z tekstem:

define MARK_TOTAL_TIME 10000define MARK_FADE_TIME 1000

I zmieniamy te wartosci na wyzsze

Moza pomoze, moze nie :P... jeszcze tego nie testowalem... Jak znajde chwilke czasu to sprawdze, czy nie da sie tego zrobic inczej, a poki co jak ktos chce to moze poszperac w kodzie :). GL
BTW: Nie mowi sie otworzyc c+ :PP...

ur!mepl

Gravatar

Od: 2002-12-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-09 14:39:07

jedna rzecz chlopaki :))

ktory plik otworzyc i za pomoca jakiego programu :))

bo ja tylko php i htm sie zajmuje :pp

programowanie nie dla mnie (no kiedys delphi liznalem) :PP

thx! wam :))

ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-09 14:43:12

U nas w dziale point release\'y jest kod zrodlowy 1.32 - musisz go sciagnac, zainstalowac, wyedytowac ten plik c i skompilowac calosc.

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

ur!mepl

Gravatar

Od: 2002-12-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-09 20:10:57

taaa

ale czym skompilowac?

ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)

kmieciu

Od: 2002-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-09 22:49:36

eh przecierz jest komenda bodajze cg_brasstime (default 1250) jak sie da powiedzmy 50000 to bedzie 50 sec. chyba styknie co nie

ehhe a ty rozz sam o tym pisales w tutorialu fps ;) hyehye

[71] ...niech moc będzie z nami... [71]

kmieciu

Od: 2002-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-09 22:56:08

znaczy tam pisze tak :\"okresla czas renderowania elementow dynamicznych, np. lusek z shotguna i znakow cg_marks\"

:)

[71] ...niech moc będzie z nami... [71]

ur!mepl

Gravatar

Od: 2002-12-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-10 20:26:56

hehehe thx!

ide zaraz sprawdzic :ppp

ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)

ur!mepl

Gravatar

Od: 2002-12-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-10 20:31:36

dupa :)

nie dzial :((

ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-11 19:51:34

Wiec pozostaje Ci edytowanie kodu zrodlowego... Namiary masz, powinno dzialac, ale jak nie to pisz na forum - jeszcze pogrzebie troche :P...

ur!mepl

Gravatar

Od: 2002-12-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-12 19:54:13

hheeh :))

ale juz mowilem ze niebardzo wiem czym to skompilowac :pp

ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-23 23:03:52

> Wcale nie o to chodzi... zreszta tyle zer tez nie jest potrzebane, bo to daje to samo co 0.1....

nie tyle co 0.1, tylko 0.01 (max timescale, chyba ze w kodzie bedziecie grzebac :P)[yellow]

na dwoje babka wróżyła

ur!mepl

Gravatar

Od: 2002-12-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-21 23:53:27

boze jak dawno tu nikt nie zagladal ;)) ale jakby co mozna close ;) juz mi to niepotrzebne ;D

ur!mepl[red]malo[/color]aktywny - wole photoshopa :)

abs

Od: 2002-06-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-23 23:42:30

takoż:D

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-23 23:58:22

> bo ja tylko php i htm sie zajmuje :pp
>
> programowanie nie dla mnie (no kiedys delphi liznalem) :PP

za pozwoleniem , php i html to rowniez jezyki programowania ;)

odi profanum vulgus et arceo