ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Przydzielenie botu innej broni niz graczowi..

Druss

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-12 12:22:07

Da sie zrobic tak ze np.. Ja jako gracz pojawiam sie ...z Rakietnica..a bot..np z pila.. Bardzo mi takie cos było by potrzebne...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-12 12:27:19

to raczej bys musial poprzerabiac boty.

otworz sobie plik przykladowo anarkiego: anarki_w.c (odpowiedzialny za uzywanie broni, mozesz takze edytowac anarki_i.c, gdzie jest np. z jakich broni ma jaki aim, czestosc podnoszenia danej broni, itd, itd.)

odszukaj linijki z granuletem i zwieksz tam wartosc. Pozostalym broniom daj wartośc 0.
teraz wykopiuj te pliki, zró paka (pamietaj o zachowaniu kolejnosci katalogów). To dziala tylko na anarkeigo, aby tak bylo na kazdym bocie to musisz zmienic kazdemu.
innego sposobu nie znam, komendami konsoli tego napewno nie zrobisz, mozesz jedynie wylaczyc wszystkie bronie i razek z botem grac na pily.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-08-12 15:29:30

Ja znam taki sposob :D [ale niewiem czy dziala bo nieprobowalem nigdy :) ]
wystarczy zrobc 2 info player start [czy tam deathmath] i albo dodac do jednego

nobots 1 [ewentualnie nohumans 1] i temu gdzie ma sie pojawic

player dac rakiete :D [trigger give hyba :D]
Sproboj moze to dziala :)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-12 21:11:01

ale botowi razem z granuletem dany jest machinegun. chyba ze wylaczyc go komenda z konsoli.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-08-12 22:43:58

a jakby tak pod bota podpiąc \"target_remove_powerups\"

moze zabierze mu machineguna :)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-12 22:47:53

remove powerups nie dziala na bronie. zabiera tylko powerupy. aby zabieralo bronie to mozna by bylo zrobic tylko w defragu, przy pomocy target_init, spawnflags 32 (chyba 32 bylo). ale w vq3 to nie zadziala.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-08-12 22:55:27

To był zart :D przecierz dobrze wiem do czego ten trogger jest :D

A tak swojom drogom to dziwiom mnie ludzie zaczynający prace w radiancie a kombinujący na maxa by cos zmienic :P
Najpierw koles zmieniający bloki [sic] potem sposob padania cieni [jeszce bardzie sic :P] a twraz kolo kombinujący z broniami :D

Wezta se napiszcie albo moda albo nowy engine i tam experymentujcie a dobrego starego q3 zostawcie takim jaki jest :D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-12 23:03:04

hyhy, no rzczywiscie dziwne... ten kombinujacy z cieniami chyba newbie nie jest, widzialam chyba tylko jedna jego mape, ale byla calkiem dobra.
zreszta troche dziwne, na co takie kombinacje? zreszta takie pytania to sie da jakos zniesc... najgorsze by bylo jak by n-ty raz pytali jak zrobic aas lub paka (lub zmienic rozszerzenie z zip na pk3 :| ), a wszyzstko wyjasnione wszystkich tutorialach, i bylo wiele razy przerabiane na forum.

Druss

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-13 11:24:20

Poprostu mam pomysł na mape do treningu..(dokłądniie celownie rakieta w powietrzu) wyobraxcie sobie arene..w srodku skocznia..tam pojawia sie bot z piła..tor wyrzutu wyskoczni jest ...otoczony przez player clip.... j apojawiam sie gdzie indziej z rakieta i moge spokojnie cwiczyc trafianie w powietrzu..a bot tylko skacze do gory ... ;) moze to glupi pomysl...ale ja bym sobie tak pocwiczył...i jest pełno mniej zaawansowanych graczy ktorym tez by sie to przydało ;)

[FPP]MaTi

Od: 2002-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-13 18:46:13

mozna by zrobic taki mod: trening arena pod rozne fizyki gry z np. taka mapa i mozna by zrobic w tym modzie nawet zeby bot wogole nie mial broni.. to by bylo cos w stylu: zajeb kolesia ladnie i szybko (multi - kto szybciej :] ) no i jeszcze jakies bajerki typu czolgi, latajace dywany (necro - szadafaka :P ) itp.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-13 19:04:00

mozesz jedynie sprobowac zrobic to na defragu, jako mapke pod defraga (mozesz tepic bota, jak wylaczysz no damage).

Aby dzialaly entitisey z defaga skopiuj plik defrag/tools/defrag.def do katalogu baseq3/scripts.

Wtedy robisz t_init lacvzysz z trigger_multiple, i otaczasz nim info_player_deathm,ach. jednak wada takiego rozwiazania, bylo by ze respawn gracza i bota byl by losowy, chyba ze umiescic potem rakiete w miejscu gdzie dalbys rade skoczyc ty, a bot by nie mogl.

inne wyjscie: napisac pod mapke specjalne boty, jak to zrobic piasalam wyzej, zreszta pisalam juz gdzies w jakims temacie jak zrobic bota, wiec poszukaj. Pewniejszy sposob aby dzialala ci poprawnie taka kombinacja w vq3/cpma bez uzycia defraga i losowego respawnu.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-13 20:09:06

tobardzo dobry pomysl, ale przecierz da sie w respawnach dopisac nobots, lub nohumans. No i bylo by po klopocie

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-13 20:18:24

odpada bo bot dostaje automatycznie machineguna.
Edit: jest na to sposob. Musisz do konfiga SERWERA dopisac komende [b][green]set item_disable \"8\"[/b][/color].

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-13 20:50:05

szakal, chodzilo mi o to co wczesniej powiedzialas, ze przy robieniu paka do katalogu scripts wrzucis defrag.def, i dac target init. Ja juz zrobilem sobie taka mapke dla siebie do treningu:) ( nie bede jej publikowal czy cos, zrobilem ja tylko dla siebie, wiec druss patent jest twoj :])

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-13 21:08:14

a dzialalo jak tak zrobiles?

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-08-14 12:20:47

> latajace dywany

Dobre mati dobre :D
Jak tak was słucham ti mi sie wydaje ze macie jakoms chorobe sierocom :D Strzelac do bezbronnego bota no dajcie spokoj :) Nielepiej zebrac sie w kilku albo w lokalnej gralni albu u kumpla w piwnicy [to drugie owiele lepsze i zadarmo :)] i cwiczyc do upadłego , niz strzelac do bezbronnego bota :)
Co do pomyslu z modem to powodzenia jak zarobicie pierwszy milion to zadzwoncie :D

Druss

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-14 22:28:14

Wiesz necro..nie kazdy ma warunki na to aby ....grac non toper przez net...lub na lanie...lub w piwnicy...(apropo piwnicy ostatnio zrobilismy maly tournamencik w suszarni na ...5 osob...noc udalo sie przetrwac..lecz rano sie o nas dowiedziely i nas wyebaly ;(.)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-15 03:06:36

ale jaki to ma wlasnie sens, strzelanie do poruszajacego sie z pila bota. ani skila ani aima sobie nie wyrobisz, to tak jakbys gral na godmode, nienauczysz sie, juz lepiej spiterbota czy cos podobnego sciagnij, lepiej sie celowac z rakiety nauczysz niz w ten sposob, przynajmiej nie bedziesz kampil z ta rakieta, bo bedziesz jeszcze musial uwazac aby cie nie rozwalil, bo co ci da celowanie do pelzajacego przy ziemi bota (w powietrzu chcesz sie uczyc? to jak te bot mialby skakac?)

zreszta rob jak chcesz, jak to zrobic napisalam wyzej.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-08-15 13:18:42

Wcale niegram nostoper ... mam ciekawsze zajencia ;) [raczej obowiązki :P] i to ile sobie pogram w zupelnosci mi wystarcza :D Niemam aspiracji do bycia kolejnym fatalem bo to wedlug mnie jest beznadzieja :P

Po pierwsze z moim skillem niemozliwe do zrobineia po drugie zabardzo czasochlonne :D

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-15 15:16:49

szakal, jakbys dobrze doczylatal to bys wiedziala ze druss chce zrobic bota na jpadzie, otoczonym playerclipem, dzieki temu bot bedzie caly czsas w skakal...zoriblem taka mapke dla testu, ale nie wiem czemu po kilku minutach gry na niej quak mi sie wiesza