ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Przypisanie slicka do shadera

F@C3M4N

Gravatar

Od: 2007-07-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-05 22:14:10

To mój pierwszy post tutaj więc witam!

Mój problem polega na tym że mam taki shader:

textures/mytextures1/metal
{
{
map $lightmap
}
{
map textures/mytextures1/metal.tga
blendFunc GL_DST_COLOR GL_ZERO
rgbGen vertex
}
{
map textures/mytextures1/light.jpg
blendFunc GL_ONE GL_ONE_MINUS_SRC_COLOR
rgbGen vertex
tcGen environment
}
}

jest to jak widac shader na lsniacy metal ale z ważnych powodów chciałbym tu jeszcze wsadzić "surfaceparm slick" tylko niewiem JAK to tu wstawic, ehh...

Pomozecie mi?

PS. Jak sie pisze posty to w jaki sposób wstawiac emotikonki???:PxD Bo ja jakos nieumiem...:D

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-05 22:17:34

Ale po co tak? Na tą texturę w radiancie po prostu nałóż cieniutki bloczek ze slickiem i gitara! Tak to się zazwyczaj robi...

^ ^

F@C3M4N

Gravatar

Od: 2007-07-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-05 22:27:13

Hehe zrobiłbym tak, tylko mam na wiele brushy nałożony ten shader, a nakładanie jeszcze tego slicka to tylko niepotrzebna, dodatkowa robota...
Bo przeciez lepiej zrobic odpowiedni shader z tym i tym, niz nakładac to oddzielnie....no nie?;p

To powiecie mi jak to zrobić?;p

Julek

Od: 2006-09-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-05 22:29:21

oto twój shader z dodaną linijką slick

textures/mytextures1/metal
{
surfaceparm slick // dopisujesz to i masz :D
{
map $lightmap
}
{
map textures/mytextures1/metal.tga
blendFunc GL_DST_COLOR GL_ZERO
rgbGen vertex
}
{
map textures/mytextures1/light.jpg
blendFunc GL_ONE GL_ONE_MINUS_SRC_COLOR
rgbGen vertex
tcGen environment
}
}

F@C3M4N

Gravatar

Od: 2007-07-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-07-05 22:33:47

THX zaraz sprawdze czy działa ^^

EDIT: DZIAŁA! Jeszcze raz dzięki!