ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

pytanie nr 1

bOsKIcYC

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-10 20:24:36

ściągnąłem radianta , odpalam , i dla spróbowania zrobiem sobie jeden pokój ( podłoga ściany sufit ) . Zapisuje mape do katalogu 'missionpack' , wlączam gre , w menu 'mods' zaznaczam 'missinopack' poźniej 'load' . Gdy sie przestawi uruchamiam single player , pierwsza lepsz mapa , jak zię załaduje otwieram konsole i wpisuje :

/sv_pure 0

/devmap ......

zaczyna się ładować , i gdy się załaduje to widze jakieś pomieszane kolory (w ogóle trudno coś zobaczyć - niewidać ścian) , przed sobą machinegun i jak nim ruszam to robią sie smugi , zaczynam strzelać to łuski pozostają w powietrzu (bardzo rozmazane) .

Pytanie łatwo odgadnąć : co sie stało ?

prawda jest jak dupa: każdy ma swoją

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-10 21:05:51

Po pierwsze, mapy zapisuj w baseq3/maps i odpalaj z konsoli bez wchodzenia w single, ot tak poprostu wysun konsole i uruchom poleceniem /map nazwa_mapy (i oczywiscie /sv_pure 0).

Co do wyświetlania, może zrobiłeś ściany, czy podłogi z jakiej textury z shader.

Może pozycje startowa dales \'poza\' mapa? Albo na mapie byl leak i wypadles poza nia? Albo zrobiles podloge z przepuszczalej textury i wypadles? Możliwości tu jest duzo, looknij lepiej z ta pozycja startowa.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-10 21:14:02

wedlog mnie najbardziej prawdopodobne jest to ze podloga jest przepuszczalna..tez mi sie kiedys tak stalo

bOsKIcYC

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-10 21:24:42

> Po pierwsze, mapy zapisuj w baseq3/maps i odpalaj z konsoli bez wchodzenia w single, ot tak poprostu wysun konsole i uruchom poleceniem /map nazwa_mapy (i oczywiscie /sv_pure 0).
>
> Co do wyświetlania, może zrobiłeś ściany, czy podłogi z jakiej textury z shader.
>
> Może pozycje startowa dales \'poza\' mapa? Albo na mapie byl leak i wypadles poza nia? Albo zrobiles podloge z przepuszczalej textury i wypadles? Możliwości tu jest duzo, looknij lepiej z ta pozycja startowa.

co do scian i podłogi to robiłem tak : klikam na \'textures\'>>\'gothic\'>>\'gothic_floor\'(lub \'gothic_wall\')

czy ta podłoga jest \"przepuszczalna\" ?

Co się tyczy pozycji startowej to jest ona wporządku , ustawiłem na środku pokoju i trochę u góry żeby mieć pewność ze jest ok .

btw. Szakal czy Ty w ogóle grasz w Quake\'a czy tylko udzielasz rad na forum ?? :D

prawda jest jak dupa: każdy ma swoją

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-10 21:36:12

gram też, wsume to duzo czasu grania spedzam na trikach, ale Req moze potwierdzic ze nieraz wbijam na serw w nocy. Pogralabym jakby nie bylo takich lagow.

Wybierz texture BEZ BIALEJ RAMKI. Ona napewno nie przepuszcza. A jakmasz watpliwosci to wstaw podspod blok z common/fullclipa.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-10 23:27:54

Zroob tak :

blok o wielkosci 1024*1024*1024 >grid 16 > hollow i nałoz tektorke gothic/gothic_block/blocks11b i na srodku prawym myszki >info/info_player_deathmatch potem tak samo tylko ze light. Zapisz wszystko do katalogu maps [q3katalog/baseq3/maps/] i wybierz z menu bsp \"bsp - vis - light\" potem zrob to co Szakala mowila [tam te sv_pure i takie tam] i jak niepujdzie to zaistaluj wsio odnowa [łącznie z q3] i sprooboj raz jeszcze :)

bOsKIcYC

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-11 11:34:17

już jest wszystko wporządku (samo sie naprawiło?) , teraz tylko pozostaje mi do końca obczaić program , zrobić jakis projekt iii.....

Jak myślicie ile główny redaktor będzie w stanie zapłacić za moją mape ? ASD :P

aha , czy wie ktoś jaką ma srednią wysokość bot (100 jednostek ? hyh)

prawda jest jak dupa: każdy ma swoją

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-11 11:42:32

56 wysokość, jak kucnie to 32, a szerokość i długość 32x32.Tajie rozamiary ma model gracza w radiancie, bot jest taki sam wysoki jak gracz.

bOsKIcYC

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-11 11:57:46

thx :)

Czuwajcie , niedługo znów niebęde czegoś wiedział ...

prawda jest jak dupa: każdy ma swoją

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 11:19:26

szakal podales mi ten link ale teraz jescze muglbys powiedziec co mam z tamtad sciagnac bo tam sa jeszcze jakies pluginy i inne pieroly :/

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 11:21:31

www.qeradiant.com/?data=files&files_id=59Gtk Radiant 1.3.9 - najnowsza wersja gtk.

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 11:23:14

tak i tutaj mam kilka zeczy i mam sciagnac je wszystkie? :]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 11:25:29

NIe, to tylko lista mirrorów z których możez zassać program. Ściągnij tylko jedno, po co ci tyle razy ten sam program ;)

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 11:28:14

ah :))

oo widze ze to sie bedzie troche sciagac :/

bOsKIcYC

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 12:23:16

Czy w radiancie można skopiować brush ?? Potrzebuję 2 takie same, ale ma skomplikowaną budowę i chwile musiałbym go robic jeszcze raz

btw: chyba można podsunąc mapy za starszeg oradianta do nowszej wersji

prawda jest jak dupa: każdy ma swoją

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-12 12:27:14

ctrl+C==>ctrl+V, lub prosciej SPACJA

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 13:11:49

Tak jak tamb pisze spacja lub kombinacja ctrl+c i ctrl+v.

Tak, mapy ze starszego radianta będą ci działać na nowszej wersji. Może być tylko problem jak otwierasz mapy robione na nowszym radiancie do starego programu...

/close