ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Pytanie odn. clipowania

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-02 21:49:13

Czy trzeba clipować detailed brushes? Pytam bo mi się już zapomniało, a tu mapkę by trzeba kończyć :)

I pytanie bonus - Jak się pozbyć dotakowego, czarnego pixela z obramowania enviroinmentu?

Za długo sie w to nie bawiłem :)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2008-01-03 09:31:40

>
> Czy trzeba clipować detailed brushes?
>

Tak

>
> I pytanie bonus - Jak się pozbyć dotakowego, czarnego pixela z obramowania enviroinmentu?
>

-skyfix ? czy jakoś tak... to nie miało jakiegoś związku z grafami Radeona? :P

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-03 10:53:12

No niby tak, tylko, że już nie mam radka a problem pozostał :). Skyfix to z tego co pamiętam rozwiązywał problem tylko połowicznie, bo chyba tylko rozjaśniał ten czarny pixel, ale jeszcze to sprawdzę.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2008-01-03 22:31:41

Shadow, odezwij się do mnie na gadu, 1057733

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-05 11:49:06

hmm, coś nie odpowiadasz, to może ty się odezwij :) 3018559

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-14 23:18:03

O ile wiem problem pojawia sie i w nowszych kartach typu gf. Efekt ze nie ma linii to efekt niedopracowania silnika q3.
O ile w Radeonach to bylo na stale, to z tego co pamietam, w geforcach dalo sie to wylaczyc gdzies w sterownikach...Opcja GL_CLAMP, czy GL_CLAMP_TO_EDGE.
Troszke stary temat, ale tu chyba bylo mowione jak wylaczyc te opcje.

link