Czy trzeba clipować detailed brushes? Pytam bo mi się już zapomniało, a tu mapkę by trzeba kończyć :)
I pytanie bonus - Jak się pozbyć dotakowego, czarnego pixela z obramowania enviroinmentu?
Za długo sie w to nie bawiłem :)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Czy trzeba clipować detailed brushes? Pytam bo mi się już zapomniało, a tu mapkę by trzeba kończyć :)
I pytanie bonus - Jak się pozbyć dotakowego, czarnego pixela z obramowania enviroinmentu?
Za długo sie w to nie bawiłem :)
>
> Czy trzeba clipować detailed brushes?
>
Tak
>
> I pytanie bonus - Jak się pozbyć dotakowego, czarnego pixela z obramowania enviroinmentu?
>
-skyfix ? czy jakoś tak... to nie miało jakiegoś związku z grafami Radeona? :P
No niby tak, tylko, że już nie mam radka a problem pozostał :). Skyfix to z tego co pamiętam rozwiązywał problem tylko połowicznie, bo chyba tylko rozjaśniał ten czarny pixel, ale jeszcze to sprawdzę.
Shadow, odezwij się do mnie na gadu, 1057733
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
hmm, coś nie odpowiadasz, to może ty się odezwij :) 3018559
O ile wiem problem pojawia sie i w nowszych kartach typu gf. Efekt ze nie ma linii to efekt niedopracowania silnika q3.
O ile w Radeonach to bylo na stale, to z tego co pamietam, w geforcach dalo sie to wylaczyc gdzies w sterownikach...Opcja GL_CLAMP, czy GL_CLAMP_TO_EDGE.
Troszke stary temat, ale tu chyba bylo mowione jak wylaczyc te opcje.