Witam
Mam pare pytań odnośnie swojej mapki (wczesna faza):
1) Dlaczego pociski przenikają podstawy filarów i to wykonczenie filarów na pierwszym piętrze, i na samej górze fialrów? jak to naprawic?
2) w narozniku areny jest "dziupla" z oknem przez to okno tez przenikaja pociski i mozna tam wskoczyc. jak to naprawic i dlaczego tak sie dzieje?
3) w pliku *.map oteksturowanie "krawęznika" za filarami pod piętrem jest oki w pliku *.bsp juz nie tekstura zostaje tylko podlogi, dlaczego tak sie stalo i jak to naprawic?
4) Jak skutecznie obracać bryły składające sięz paru brushy pod kątem np 45 stopni bez tego efektu rozwarstwiania sie miedzy soba brushy (to na przykładzie tego wykonczenia filara na piętrze jezeli obracam to o 45 stopni to dzieje sie z ta bryla masakra - calosc sie rozjezdza - jest na to jakis patent w q3radiant?)
Pytania dotycza mapki we wczesnej fazie budowy ktora mozna sciagnac stąd. (mapka mojego autorstwa)
rapidshare.com/files/116116279/varp3_alfa.rar.html
Za odpowiedzi bylbym wdzieczny.
Pozdrawiam.