ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Q1DM4 for Q3 found!!!

p5|H3ssian

Od: 2003-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-20 10:14:45

Wreszcie znalazlem dm4 z q1 przerobiona na q3!!! Juz zassane, biore sie za sprawdzanie, oto link, zasysajcie ile chcecie, byloby mio uslyszec jakies recenzje tej mapki (czy z tego linka jest ok, itd).
A href ;) ftp://ftp.krasnik.pl/vol/3/planetquake/lvl/m-r/

tam jest plik q3q1dm4.zip (ok 470 kB)
Po poczatkowym zassaniu i podejrzeniu zipa wyglada ok:

sa tam dwa pliki, info i plik q3q1dm4.pk3
Ja spadam do domu sprobowac, zobaczymy co to je ;)

Pro luce in perpetum contra obscurum malum!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-20 20:22:57

Hmmm... To pierwsza przerobka dm4 jaka widzisz? Eee... Bylo już takich map pelno (nodm1, nodm1a - dokladne konwersje; ale i lekko przeksztalcone, np. natedm2..., the bad place - polska mapa)

Niewiem jak ty, ale chyba wiekszosc osob tu przebywajacych widzialo wiele konwersji tej mapy...
www.challenge-tv.com/index.php?mode=filedetail&file=124NODM1 - mapa swelta, nie odbiega od oryginalu, ladny wyglad

www.challenge-tv.com/index.php?mode=filedetail&file=138NODM1a - j/w tylko w stylu egipskim (sock egypt pack)

planetquake.com/lvl/comments.asp?id=170jk_dm4f - slaba, nie polecam, ale tez konwersja

planetquake.com/lvl/download.asp?ftp=fplanet&id=1399&zip=q1dm4v2the bad place (3) - nie pamietam jak wygladala

www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetquake/nathan/natedm3beta3.zipnatedm3 - sporo odbiega od oryginalu, ale gra sie dobrze, szybka rozgrywka, a do tego baardzo ladny wyglad

planetquake.com/lvl/download.asp?ftp=fplanet&id=1190&zip=xdm4xdm4sredni wyglad, konstrukcji nie pamietam, ale chyba nie odbiegala zbyt od oryginalu
Jesli chodz o mapke co zapodales w poscie.

Konstrukcja nie rozni sie od oryginalu - to dobrze, gra sie bardzo dobrze... Miejscami jjest nieco przyciasna - ale trudno sie dziwic, mapa jest dedykowana na fizyke promode, gracze vq3 zapewne nie zauwaza nic ciekawego w jej konstrukcji. Duza dynamika rozgrywki - mala mapa, jedna arena miejwiecej w centrum mapy. Duzo skakania przez teleporty, co daje mozliwosci uzyskania niezlych rezultatach w predkosciach, jak na tak mala mapke. Uklad broni i itemow umozliwia zrownowazona rozgrywke, MH z RA sa w przeciwleglych krancach mapy... Wszysko ok, ogolnie, ale na co ta plasma kolo quada?

Wyglad jak na standardowy gotyk ladny, ale... Pierwsze - ten styl jest juz tak zuzyty, nudny... Ale trudno sie dziwic wyborowi autora - data produkcji mapy - 2000r. Wiec jest juz dosyc stara.

Bledy sa... Jak chyba w kazdej mapie.

Brak textury na glownej arenie, na gornej platformie na trimie. Kolejna sptawa to troche dziwnie polozone te trimiy, z metalowym paskiem. Przykladowo pod schodami... Jak na tak mala mapke - troszke za duzo lukow... Gotyk powinien byc nieco bardziej kanciasty (bez przedady tez), ale jako konwersja q1, lepiej by wygladala bez zaokraglen na kazdym rogu.

Ladnie wygladaja ozdoby na np. tym skrzyrzowaniu na glownej arenie, na podlodze - te kraty. Standardowe, ale ladne. To samo z niebem. Tylko ze kolor troche nie pasuje do klimatu mapy. Jak na stare kompilatory (2000r) to oswietlenie wyglada nawet ladnie. Mapa nie jest za jasna, ladnie komponuje sie z texturowaniem. Takie ciemne, lekko pomaranczowe. Moze z lekka glowna arena jest za jasna, to samo z niektorymi pomeiszczeniami przy teleportach, ale ogolnie wporzadku. Szczegolnie ladnie wyglada pomieszczenie na srodkowym pietrze, przy sg, gorne pietro glownego atrium, czy pomieszczenie z YA, RA na dole i rl.

Jako konwersja - mapka dobra, male niescislosci tylko jak przykladowo ta plasma. Gra sie milo, moze nie jest to to samo co q1, ale pod fizyka promode nawet ciekawa.

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-21 10:40:10

Szakalko - lubisz miażdżyć, co nie? :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

p5|H3ssian

Od: 2003-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-21 11:01:15

Tak, wiem ze konwersji bylo sporo, ale jak wczesniej pytalem o linka do sciagniecia tej mapy to nikt nic konkretnego nie podal, tylko powiedzieli zeby w niusach poszukac. Tam nic nie bylo wiec se sam znalazlem, a jakby kto pytal jeszcze (tak jak ja niedawno) to zamiescilem.
Co do oceny Twojej Szakal - zgadzam sie w 100%, dodalbym jeszcze tylko, ze mnie sie podobal motyw Krogulca nad QD :) Wypasik

Pro luce in perpetum contra obscurum malum!

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-21 11:53:09

ale ftp\'a podałeś fajnego :D, sporo ciekawostek tam jest :d

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

p5|H3ssian

Od: 2003-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-21 12:23:37

No, troche tam ogladalem, ale nie za duzo mialem czasu zeby tam poszperac, pochwal sie (pochwal - rusz pochwa, hehe, teraz mi to do glowy przyszlo :D) co tam ciekawego znalazles...

Pro luce in perpetum contra obscurum malum!

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-04-26 11:56:11

NODM1 i NODM1A to syf i nie widziałem narazie żadnej dobrej konwersji DM4. Może za bardzo kieruje się grywalnością na QW, a w Q3 gra się inaczej (zasięg rakiet, blokowanie przejścia i takie tam =P). Na UT była fajna przeróbka, ale różniła się bardzo od orginału (styl krzywych i ogólnie upiękrzona).