Hmmm... To pierwsza przerobka dm4 jaka widzisz? Eee... Bylo już takich map pelno (nodm1, nodm1a - dokladne konwersje; ale i lekko przeksztalcone, np. natedm2..., the bad place - polska mapa)
Niewiem jak ty, ale chyba wiekszosc osob tu przebywajacych widzialo wiele konwersji tej mapy...
www.challenge-tv.com/index.php?mode=filedetail&file=124NODM1 - mapa swelta, nie odbiega od oryginalu, ladny wyglad
www.challenge-tv.com/index.php?mode=filedetail&file=138NODM1a - j/w tylko w stylu egipskim (sock egypt pack)
planetquake.com/lvl/comments.asp?id=170jk_dm4f - slaba, nie polecam, ale tez konwersja
planetquake.com/lvl/download.asp?ftp=fplanet&id=1399&zip=q1dm4v2the bad place (3) - nie pamietam jak wygladala
www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetquake/nathan/natedm3beta3.zipnatedm3 - sporo odbiega od oryginalu, ale gra sie dobrze, szybka rozgrywka, a do tego baardzo ladny wyglad
planetquake.com/lvl/download.asp?ftp=fplanet&id=1190&zip=xdm4xdm4sredni wyglad, konstrukcji nie pamietam, ale chyba nie odbiegala zbyt od oryginalu
Jesli chodz o mapke co zapodales w poscie.
Konstrukcja nie rozni sie od oryginalu - to dobrze, gra sie bardzo dobrze... Miejscami jjest nieco przyciasna - ale trudno sie dziwic, mapa jest dedykowana na fizyke promode, gracze vq3 zapewne nie zauwaza nic ciekawego w jej konstrukcji. Duza dynamika rozgrywki - mala mapa, jedna arena miejwiecej w centrum mapy. Duzo skakania przez teleporty, co daje mozliwosci uzyskania niezlych rezultatach w predkosciach, jak na tak mala mapke. Uklad broni i itemow umozliwia zrownowazona rozgrywke, MH z RA sa w przeciwleglych krancach mapy... Wszysko ok, ogolnie, ale na co ta plasma kolo quada?
Wyglad jak na standardowy gotyk ladny, ale... Pierwsze - ten styl jest juz tak zuzyty, nudny... Ale trudno sie dziwic wyborowi autora - data produkcji mapy - 2000r. Wiec jest juz dosyc stara.
Bledy sa... Jak chyba w kazdej mapie.
Brak textury na glownej arenie, na gornej platformie na trimie. Kolejna sptawa to troche dziwnie polozone te trimiy, z metalowym paskiem. Przykladowo pod schodami... Jak na tak mala mapke - troszke za duzo lukow... Gotyk powinien byc nieco bardziej kanciasty (bez przedady tez), ale jako konwersja q1, lepiej by wygladala bez zaokraglen na kazdym rogu.
Ladnie wygladaja ozdoby na np. tym skrzyrzowaniu na glownej arenie, na podlodze - te kraty. Standardowe, ale ladne. To samo z niebem. Tylko ze kolor troche nie pasuje do klimatu mapy. Jak na stare kompilatory (2000r) to oswietlenie wyglada nawet ladnie. Mapa nie jest za jasna, ladnie komponuje sie z texturowaniem. Takie ciemne, lekko pomaranczowe. Moze z lekka glowna arena jest za jasna, to samo z niektorymi pomeiszczeniami przy teleportach, ale ogolnie wporzadku. Szczegolnie ladnie wyglada pomieszczenie na srodkowym pietrze, przy sg, gorne pietro glownego atrium, czy pomieszczenie z YA, RA na dole i rl.
Jako konwersja - mapka dobra, male niescislosci tylko jak przykladowo ta plasma. Gra sie milo, moze nie jest to to samo co q1, ale pod fizyka promode nawet ciekawa.