ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Q3 MME 1.52 (MODEL)

AGR

Od: 2007-03-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-03 00:40:42

Witam wszystkich na forum!! Tworze film CPMA kamerami bawie sie w Q3 MME w wersji 1.52 . Niemoge zmienic modelu przeciwnika ani swojego na tankJR kolor biały. Ostatnio widzialem film trikowy z takim wlasnie modelem a film był robiony na 100% w Q3 MME. Do folderu q3mme wgralem pack z modelem keel ( niebieski i czerwony) dziala (niemusialem nawet zmieniac nic w konsoli) ale tylko w TDM/CTF/CA czyli walki druzynowe 1v1 juz nie. Pomocy!!!

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-03-03 11:32:59

W MME jest polecenie "Clientoverride"i "Clientoverride list". To drugie wyrzuci Ci listę wszystkich graczy w demie podając kolejno ich nr, model, headmodel, color1 i color2 (rail) i imię (name).
Poleceniem "Clientoverride" możesz zmienić te parametry, np.:
/Clientoverride 1 m "TankJr" hm "Uriel" c1 "1 1 1" c2 "1 0 1" n "Nick_gracza"

To zmieni gmodel gracza nr 1 na TJ z głową Uriela, kolor raila i jego nick. Można też użyć tylko części poleceń, np.:
/Clientoverride 1 m "uriel/zael" c1 "1 1 1" c2 "1 1 1"

Zmiana modelu na Uriel Zael i kolor raila na biały.
Polecam to forum.

AGR

Od: 2007-03-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-09 15:32:25

Dzięki DOOM_er za szybką odpowiedz.Niestety te rozwiązanie co podaleś niedziała ale dało mi wskazówki więc tak wpisałem w konsole Clientoverride 4 n AGR t 1 model tankjr/pm i dalej niewiem.Dało mi to tankjr/pm czerwonego.Wpisywalem juz rozne liczby ale dalej zostaje czorwony a ma byc bialy. Pomocy!!!!!!

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-03-09 17:08:35

Nie wiem skąd ten czerwony... Zaglądałem teraz do paka CPM i tam są jedynie białe modele, a rozumiem, że o te Ci chodzi? Podejrzewam, że oryginalnie gracz 4 był w drużynie czerwonych i stąd zamiana na TJ, ale czerwonego. Spróbuj przegrać pak z CPM (w którym są modele) do baseq3 albo do katalogu MME i sprawdź ponownie.

AGR

Od: 2007-03-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-10 10:39:30

Cześć.Skopiwalem packa z CPMA 1.40.Zmienil sie nawet kursor w menu :D Demko tam gdzie chce zmienic modela jest 1v1 "Clientoverride 4 n AGR t 1" t 1 czyli team 1 jak ustawie na 2 to jest niebieski na 0 nic sie niezmienia na 3 tez nie. Jak sie bawie z kolorami c1 tez nic niewychodzi.Jest jeszcze taka opcja jak hexcolor wyczailem z konsoli q3mme.Czy jest ktos w stanie napisac mi jak zmienic model na tankajr bialy????Dzieki za linka do tego forum ale niestety slabo znam alngielski ale przegladalem niema nic o modelu :( POMOCY!!!!!!!

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-03-10 12:30:42

Nie mam chwilowo dostępu do kwaka, sprawdzę to wieczorem dopiero...
Ale mam pewną sugestię. Nazwij pak z cpm jako pakX, gdzie x będzie kolejnym numerem paków z baseq3 (o ile pamiętam będzie to 9), zmień nazwę tekstury w paku na blue i wtedy odpal mme. Skoro w demie jest model niebieski, to powinien wziąć teksturę blue z ostatniego paka w katalogu.
Ostatecznie możesz podmienić tekstury w pak0. Proponuję najpierw jednak zrobić kopię zapasowa tego pliku...

AGR

Od: 2007-03-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-03-20 18:22:31

Dzieki doomer wszystko dziala jak nalezy

zitz

Od: 2006-12-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-04 03:35:25

mam inny problem z mme, jest tam opjca zgrywania dzwieku bezposrednio z dema (mme_saveWave). i wlasnie po zlozeniu obrazu i odglosow z gry dzwiek mi sie pierd... siedze juz nad tym 3-4 godz i nie potrafie wymyslic co tu moze byc nie tak?! jakie ustawienia nalezy miec w cfg? albo jakies stery? raz jakos tak zgralem ze dzwiek ladnie chodzil i wszystko bylo pieknie ale nie mam pojecia dlaczego wtedy dzialalo a teraz zamiast odglosow z kelja mam jakies rzechy przycinajace sie :/ pls help

Satan is timeless satan is endless

AGR

Od: 2007-03-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-05 20:22:46

Cześć!!Ja osobiscie zgrywam dzwiek pod CPMA.Zobacz w systemie "regulacja nagrywania" Ja mam zaznaczone tylko "Stereo MIX" reszta jest odznaczona.

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-04-05 21:13:04

k502, czym to sie objawia? Trzeszczenie, skrzeczenie itp? Zacząłbym od zainstalowania nowych sterowników do karty.

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-05 21:16:59

nie raczej nie.Podczas zgrywania klatek z dzwiekiem poprzez mme slychac wlasnie trzaski..ale pozniej jest juz normalnie.Widocznie mu tak zostalo:)

sprobuj zrzucic troche klatek z dzwiekiem moze pomoze i "odblokuje" ci sie to:)

^ ^

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-04-05 22:09:51

Dopiero teraz zajarzyłem... Zgrywasz dźwięk równolegle ze zgrywaniem klatek? MME zapisuje dźwięk tak samo jak obraz, 1:1, więc mimo zmulenia i skrzeczenia dźwięku podczas zgrywania, plik będzie normalny. Więc jeśli mówisz o skrzeczeniiu podczas nagrywania jednocześnie klatek i dźwięku, to normalka. Ale jeśli plik wynikowy ma te trzaski, to tak jak mówiłem wcześniej.

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-05 22:16:27

ahaaa jemu chodzi o skrzeczenie podczas zgrywaniaaaa.Ja myslalem ze mu to skrzeczenie zostalo i grac teraz nie moze:)

Po przerobieniu klatek na avi dzwiek bedzie normalny tak jak DOOM_er napisal.Kwestia jeszcze kodeka bo czasem po zastosowaniu jakiegos dzwiek dziwnie sie zachowuje

^ ^

zitz

Od: 2006-12-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-05 23:01:18

nie chodzi mi o rzechy podczas zgrywania :/ tylko po tym jak juz zloze wszystko do kupy (screeny+wav) to dzwiek jest jebn.ety, to jest cos takiego kliknij tutaj ,zainstalowanie najnowszych sterow nie pomaga, probowalem juz wczesniej.

Satan is timeless satan is endless

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-05 23:07:55

o w kurwe..a to nie mam pojecia jak to sie stalo[](//htmlarea/images/smiles/6.gif)

dziwne naprawde...ja mialem czasem problem po zgraniu na avi z kodekami..ze dzwiek sie spoznial,zacinal ale z czyms takim sie nie spotkalem

^ ^

zitz

Od: 2006-12-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-06 00:39:16

chyba mam rozwiazanie problemu "jebnietego dzwieku", choc wydaje sie ono bezsensu. okazuje sie ze jezeli demo znajduje sie w strukturze katalogowej "demos" glebiej niz 1 folder to dzwiek jest znieksztalcony (?!?!) przynajmniej u mnie tak jest, sprawdzalem to 3 na tym samym demie na tym samym cfg i tych samych sterach i ustawieniach karty - jest dokladnie tak jak napisalem! jak demo bylo w demos/1v1 wszystko gralo dzwiek byl ok - ale wystarczylo ze utworzylem jeszcze jeden folder demos/1v1/cpm1a i juz dzwiek sie pier...lil. nie wiem czy to sluszna teza ale badania ja potwierdzaja :D

a i jeszcze jedno: jak mam juz ustawione camera run, czyli prace kamery po okreslonej trasie i nagrywam akcje jak smaze kolesia shaftem to promien LG trafia w inne miejsce niz naprawde powinien! jak zrobic aby podczas nagrywania z uzyciem camerarun shaft byl skierowany w prawidlowa strone?

i taka mala prosba na koniec :> czy ktos moglby udostepnic pak z tym efektem rail’a znanym z filmu "cpma done by voo"? czytalem na forum ze gdzies juz byl poruszany temat tego paku nawet linki byly, ale nie dzialaly szukalem po internecie, ale nie moglem znalezc... jakby ktos mogl to z gory wielkie dzieki.

Satan is timeless satan is endless

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-04-06 11:53:16

Z promieniem LG nic nie zrobisz.

mises.org / marksdailyapple.com