Miałem gdzieś paka, gdzie wszystkie tekstury były zielone, ale nie do końca zdałoby to egzamin, bo na mapach zostawały modele. A może zrobić z takiej tekstury jedno duże pomieszczenie w radiancie? Nie wiem tylko, jak zachowałoby sie demo po podmianie takiej mapy...
[edit] Sprawdziłem i zrobiłem tak:
stworzyłem teksturę jednolicie zieloną i zrobiłemz niej ogromną mapę w postaci sześciennego pudełka (greenbox);
skopiowałem z mapy q3dm1 wszystkie entities (player_start, apteczki itd) i wstawiłem je do greenboxa nie zmieniając ich położenia.
nagrałem demo na oryginalnej mapie;
zrobiłem paka z teksturą i mapą, zmieniając jej nazwę na q3dm1;
odpaliłem q3mme i zmieniłem r_fullbright na 1; wygląda to tak:


W q3mme też to działa, ale zdarzają się dziwne momenty, gdy postać wchodzi tam, gdzie na oryginalnej mapie były jakieś portale, głównie między drzwiami. Wtedy model znika albo podczas ruchu pojawia się nieskończone powtórzenie modeli na mapie. Ale jednak działa. Na screenach widać modele zarówno te, które są w tym samym pomieszczeniu, gdzie stoi gracz (na oryginalnej mapie) jak i te, które znajdują się za ścianami itd. Jest jednak ciemniej.
P.S. Niebieska ikona gracza to inny pak, nie wpływ greenboxa.