Nie, to nie ma nic zwiazanego z TGAhook ani deph of field. To ma byc w zasadzie to samo co podmienienie mapy blackboxem z Defraga, z tym ze zielone i z zachowacnymi wszystkimi scianami (black box to puste pudelko).
Potrzebuje najkrocej mowiac wylaczyc wszelkie ustawione na mapie swiatla. Bo wtedy znikna wszelkie swiatlocienie i normalnie sciany nie beda widoczne.
edit: potrzebuje poprostu ustawic zielony jako przezroczysty kolor w AFX
edit2: www.own-age.com/forum/thread.aspx?id=16121
jrb wrote:
\"what i did instead, as i keyed quite a lot of stuff in iT2, was to create custom textures for the custom maps, and replace all the quake3 textures with pure green, and then captured footage of custom or standard maps, imported it into vegas for chroma keying, or after effects for standard keying/spill suppression. blue, magenta, red, etc should work equally well, it really depends on the action, models being used.\" -tylko ze w poprawnym \"keyowaniu\" przeszkadzaja wlasnie cienie na mapie.