ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Q3CPDM17

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-29 21:55:47

Powiedzcie mi podoba wam sie ta mapka .. bo mnie woghule :]

Nic w niej nadzwyczajnego nie ma a kolesie zadowoleni z niej są jak by byla lepsza od oryginalu :]
> zrob przerobke dm6 to cie beda ludzie po stopach calowac ;)

Widac stwierdzenie to pewnego znanego nam mendrca samotnie pzremieżającego pustynie intelektow jednomapowcow, wydaje sie jak najbardziej prawdziwe :[
ps. To nie temat o jednomapowosci tylko o tej mapie :]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-30 01:55:55

Wlasnie sciagam... dopiero teraz, bo wczesniej nie bylo jakos okazji... zobacze co to za mapka, poza tym co wiem ze jest zamknieta.
dm6... yyhhhhh... Pamietam komentarsze pod newsem dm6ctf... Wszystko co z ta mapa to wspaniale, najlepsze itd... Oni graja tylko na tej mapie dlatego bo innych nie znaja wcale i nie umia na nich sieporuszac. I takim ludziom sie nic nie wytlumaczy... Odezwiesz sie to zaczna bluzgac na ciebie, itd.
Edit. Hmmm... dziwna troche. Sam pomysl mi sie podoba, gorzej z iektorymi szczegolami.

Zlym rozwiazaniem bylo przeniesienie itemow. Przy railu to autor zapomnial o czyms takim jak subsensd. MH, Rail, nieeee... te nowe miejsca zupelnie nie pasuja.

Textury... dobor textur... Calkowicie mi nie pasuja te textury. Sciana przy RA niczym nie rozni sie od polki z ra.

Polaczenie tych textur ot tak, tam za jumppadem i teleportem. Ogolnie przejscia textury, brak trimow, to mi sie nie podoba. Wyglada jak by byla wsadzona w pomieszczenie o 3-4 texturach, brak urozmaicenia. Zapewnie ciekawie by to wygladalo w gotyku ;)

Ladnie wygladaja skalki, choc mogly by byc bardziej prosto, tzn. do gory. Moze wygladaja nieco nienaturalnie - z bliska, ale ciekawy pomysl.

W niekotrych miejscach brak clipow.

Brak aas.

Ten kolor oswietlenia srednio pasuje do mapy. Cos szarego, albo te niebiesko szare skies by pasowaly.
A konwersje siedemnastki... Najlepsze sa chyba 17+ctf (ta zagraniczna), i ta egipska, heffdm17 czy jakos tak.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-30 14:13:08

Fajna jeszcze byla ta w roshnych kolorkach z samymi pathami :]

Szkoda tyklo ze wolno chodzila ....

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-12-30 15:15:36

niech ktos poda linka, bo znalezc nie moge :P

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-30 15:46:23

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-30 17:46:09

no z ta osmiornica to chyba najlepsza przerobka :)

ja swoja pierwsza przerobke 17 zrobilem ze 2 lata temu :D niedawno przegladalem archiwalne plytki ;) i jakies inne dziwadla tez tam odnalazlem :P
hahaha chcecie sie usmiac? siagnijcie konwersje damndog-files.republika.pl/q1dm6.pk3q1dm6, uwaga: data utworzenia wrzesien 2001 :D pamietam w kafei nawet gralismy na niej tdm :D
i jeszcze cos :P poprzerabiane skiny :) damndog-files.republika.pl/damned_skins.pk3tutaj
hah i jeszcze jeszcze cosik ;p damndog.republika.pl/statusbar_cyferkizamienniki cyferek ze statusbar ;) i jeszcze inne fajowe tlo konsoli :P a wlasciwie to tylko shader....
ach jej ale to byly czasy! ;)
edit: juz dziala link :)

edit2. ojoj teraz to juz naprawde dziala :D

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-30 17:56:06

Link do dm6 nie dziala....
edit, hehe, nie jest taka zla ta mapa, wyglad moze nie jest zbyt piekny, ale gra sie dobrze ;p

Ladne te numerki.

Konsola, przydatne, przezroczystosc, szkoda ze nie bedzie dzialac na serwerach...

Ja sie kiedys bralam do zrobienia przerobki dm4, ale poprzestalam na konstrukcji... nie skonczona, nawet niewiem gdzie jest.