ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

q3dade11

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-05-13 08:47:24

Witam!

Z działu BetaCorner można ściągnąć moją najnowszą mapkę - q3dade11. Jest to jeszcze wczesna beta - bez broni i innych itemsów, bez pliku aas, clipowania na mapie czy odpowiednio wyważonego oświetlenia. Dostępny jest za to pełen projekt konstrukcji i napiszcie mi co o nim sądzicie.

Czemu dopisałem na boardzie jeszcze temat? Ponieważ z doświadczenia wiem, że nikt nie dopisuje komentarzy do moich mapek :). [A na boardzie chociaż sobie posty nabiją; żartuję oczywiście]. Czekam na ciekawe komentarze z waszej strony. Mam także nadzieję, że temat nie zostanie zamknięty :P.

Więc, ściągajcie, a potem piszcie mi co o niej sądzicie. Kolejne wersje w najbliższym czasie.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-13 11:56:33

kto ci temat skasuje? :D juz bylo pare takich :P nawet req zakladal i se nie skasowal ;-)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-05-13 17:39:33

eee ja ostatnio ani jednego tematu nie zamknalem, wiec tego tez nie zamkne - jak wspomnial damndog, mozna takie zakladac:)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-13 18:23:10

ja zamykam tylko tematy ktore sie powtarzaja itd. dopoki nie beda nabijac to nie zamierzam zamykac. bo jak tu nie zamknac tematu w ktorym pytaja sie 100 raz o to samo, a rozwiazania sa w tutorialach...

dAde: zachwile lookne na twoja mapke. posty hmmm... rzeczywiscie ciekawa ilosc :D 666

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-05-13 19:36:13

Eee... no dobra, ale jednak przejdźmy do właściwego tematu. Ściągajcie moją mapkę i napiszcie mi co o niej sądzicie. Jeszcze dzisiaj wrzucę nową wersję - dodatki to clipowanie, modele, lepsze oświetlenie, giwery, miejsca startowe (kurna nie wiedziałem jak to napisać :). Już mi się kompiluje. Więc proszę was - ściągajcie i napiszcie coś ciekawego.

BTW. - Szakal`a, masz ciekawą ilośc postów :))). Hihi...

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-05-14 16:05:21

eh juz dawno nbic nie pisalem wiec od czasu do czasu se napisze :P
dAde11 - ?? hyhy niezla kombinacja ale jak dla mnie to za mało przestrzeni...

Wydaje mi sie ze nie miałes planu na mape i z tego powodu oberwala grywalnosc ;/
Eh mamy oceniac wyglad bo nic innego nie ma wiec wyglad nie jest zly ale mi brakuje jakiejs wolnej przestrzeni :D
Podsumowujac pierwsza bete: Mapa ladnie wykonana ale brak pomyslu :P Ale jak dojda bronie to sie to zmini ... Zobaczymy :D
btw. miejsca startowe to inaczej po quakowemu respawny :D

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-05-14 18:16:31

Testowalem sobie toto pod wzgledem trickow :)... Co prawda nie az tak dlugo, bo z czasem krotko, ale mam kilka uwag (co zreszta tyczy sie tez normalnej gry):

  • ciasnooo.... malo miejsca... bleh :/. Po prostu te korytarze sa takie... miniaturowe. Nie ma sie gdzie rozpedzic, cosik wskoczyc na rakiecie etc :).

  • gdzies na bonizeniu (schody z dwoch stron + jumppad, no chyba, ze cos mi sie poyebalo znowu :P) jest jakis bug (?) graficzny - gdy stane sobie troche dalej to strasznie tekstury wygladaja - w czarne paski...

Narazie tyle, bo krotko na tym gralem... Glowny zarzut to wszechobecna ciasnota... Tak czy inaczej powodzenia :).

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-05-14 20:46:38

Co do tego błędu graficznego to u mnie go nie ma. Nie wiem jak to dokładnie u ciebie jest.

Co do samej mapki to już raczej nie poprawię przestrzeni w bardzo dużym stopniu. Mam nadzieję, że jakoś to zaakceptujecie :P.

Nie wiem kiedy pojawi się nowa wersja bo mam problem z kompilacją :(((. BTW. - może ktoś mi pomoże. Więc coś napiszę - normalnie jak mi się mapka kompilowała to było wykorzystanie:

procka - ~100%

RAM - prawie zero, ale różnie, czasami się ruszało

pamięć wirtualna - różnie, zazwyczaj ~0%.

No a teraz coś się skopało i wygląda to mniej więcej tak:

procek - powiedzmy około 30%

RAM - też chyba 0

pamięć wirtualna - około 70%.

Z prockiem i wirtualną jest tak, że są do siebie odwrotnie proporcjonalne - jak procek ok. 30 to pamięć ok.70, 80 - 20 itd. No i przez takie małe wykorzystanie procka proces kompilacji praktycznie nie przebiega, ciągnie się w nieskończoność. Czekam na pomoc na GG lub na ORGu lub gdziekolwiek, byle szybko. POMÓŻCIE!!!