To mi bardziej wyglada na blad mapy, bsp niz samego q3. Bo to jest blad mapy, blad kompilacji mapy.
> Q.
>
>
> MAX_PATCH_PLANES
>
>
> A. This usually means that a brush face that is visible is being split to many times, seems similar to max points winding in that you might get this error if you have too many vertices touching one brush or face
>
>
>
>
>
> Q.
>
>
> Couldn\'t find image for shader noshader
>
>
> A.
>
>
> You might see this pop up now and again, it usually means a slight error in a shader, but it can usually be ignored with no problems
Mowi ci to cos?
Problemy bsp, jak byl oryginalny z pak0, normalnie instalowana wersja 1.11 potem 1.32... Wyglada ze jakies paki nadgrywaja ci shadery/mapke. Bo samo przez siebie byc tak nie moze.
Sproboj moze cos takiego sprawdzic - zainstaluj gdzies w innym katalogu czysta wersje 1.11, i na default.cfg - uruchom mapke, dm7.
Jak pojdzie - powywalaj wszystkie niestandardowe paki z baseq3 (pak0-pak8 ma zostac, ew. podstawowe mapy jak ztn, hub;y itd przenies chwilowo w inny katalog). To samo zrob w katalogach z modami (osp/cpma).
Bo to nie mozliwe, aby blad mapy, blad niepoprawnej kompilacji mapy mogl sie pojawic na dzialajacej kazdemu innemu mapie.
Zobacz tez moze czegos brakuje, cl_allowdownload 1, moze jakies cos sie dosciagac, choc to watpliwe. Zobacz czy na singlu to samo, czy na innych sv z ta mapa...