Temat na testa, jak sie nie przyjmie to skasujemy....
A o co chodzi.. o wszelkie pomysły i sugestje co do q3p
chce z tego zrobic duzy projekt (naprawde) i szybko go rozwinąć..... co najleprze..... bez problemu moge go przerobic by dzialal pod wszystkimi grami na engine ID....
q1 q2 q3 conter-strike, moha i inne tam...
takze mysle ze gra jest warta świeczki..... tak mysle, ze sposob ktory wykorzystalem bylby skuteczny nawet w ut, czy innych girkach obloogujacych TCP/IP... a juz napewno we wszystkich ktore dopiero sie pojawia....
Narazie jest oblooga winampa.. narazie mam Zamiar dodac jakis wyglad... i opcje konfiguracji.. domyslnie programuzywa 1 portu 27680, domyslnego dla q3, a nie wszyscy maja ten port wolny....
dla wnikliwych... program otwiera port na adresie 0.0.0.0, ale nie przyjmie zadnych poleceni poza tymi z loopback`a (lokalnego adresu) wiec nie ma sie co martwic o jakies ataki z sieci w postaci kolegi ktory bedzie nam przestawial utworki w winampie....
ok ...
dawac co kcecie zeby bylo...
napewno bedzie:
1.winamp
2.plik .ini z mozliwoscia dodania polecen ktore ma wykonac. tz bedzie 255 miejsc gdzie bedzie mozna wpisacnp mspaint.exe i wtedy to wykona jak dostanie polecenie z konsoli.... chociaz to gloopi przyklad... =)