ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

q4 multi player

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-28 11:05:32

True, true...

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-08-28 15:51:46

Jest dosyć oczywiste, że tym którym q3 się podobał, q4 raczej też się spodoba.

Jest mnóstwo luda, którym q3 się nie podoba, dlatego jestem ciekawy, jak długo q4 utrzyma się na "topie" - ja daje mu miesiąc - a potem takie reakcje "e, ide grać dalej w ceesa"

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

d00mer

Od: 2005-01-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-28 17:07:37

Macie podobne avatary :D

*Jest mnóstwo luda, którym q3 się nie podoba, dlatego jestem ciekawy,

jak długo q4 utrzyma się na "topie" - ja daje mu miesiąc - a potem

takie reakcje "e, ide grać dalej w ceesa"*
 "Tylko wieni quakeowi przetrwają"

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-28 17:15:20

Jesli bedzie dobry, to utrzyma sie ze 4 lata. Chodzi mi glownie o popularnosc na turniejach takich jak cpl, wcg czy eswc. Ludzie sobie kupia jeszcze lepsze kompy i beda grac.

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

nuras_en

Od: 2004-10-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-29 23:39:19

No taka prawda. Przy takich wymaganiach jakie będzie mieć Q4 i tak tylko około 60% ludzi sobie pogra. Ale za jakis czas jak ich sprzę upgread’uje zaczną grać. z Q3 było tak samo...

noVa’Nur@5
Quake 4 Coming... Reality going down...

lidek

Od: 2002-11-12

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-09-27 11:16:46

Tylko zeby q4 nie przypominal unreal tournament wrrrrrrrrrrrr !!!

Weteran quake 3 arena tdm. Gracz takich klanow jak min. m@w, t5, dx. Obecnie quake live ctf oraz ca

fth

Od: 2003-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-21 15:03:44

jak do ch....y dodaje sie boty w q4 ? szukam szukam i nie ma =o

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-21 15:52:21

Cytat z posta - autor: [fth](%E2%80%99?id=users&details=8684%E2%80%99)
>
> jak do ch....y dodaje sie boty w q4 ? szukam szukam i nie ma =o
>

nie ma botów przecież. janusz.

fth

Od: 2003-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-21 16:15:15

a to dlatego nie moge ich znaleźć : ppp lipa o/

Romanoszczak

Gravatar

Od: 2005-10-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-22 20:00:33

kto chce zagrac niech sie odezwie do mnie na gg: 6363947 (jestem jako niewidoczny)

[w]sowa

Od: 2003-03-12

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-10-23 20:29:24

Grałem dzisiaj z godzine u kuzyna... Jak dla mnie za bardzo wszystkiego nayebane :) i wogóle ten movement troche poracha

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-10-23 21:04:32

a ja gralem wczoraj pol nocy na necie i powiem wam ze nie jest tak zle. movement jest w miare dobry a jak sie go poduczy to bedzie dobry. jest calkiem inny niz w single. strafe robi sie dosyc ciekawie. ludek dobrze skacze, mozna go rozpedzic i np. wyskoczyc wyzej. dzialaja roket jumpy, mozna rowniez probowac z gl. bardzo fajne sg ktore miodnie wchodzi. rl troche wolne ale tez dobre. RG ! bardzo fajnie dopracowany, dobrze sie celuje. fajny jest DOUBLE KILL chodzi tu o to, ze np walsniesz manego rakieta a potem zabijesz railem to masz ikonke IMPRESSA w srodku z rakietka i mowi DOUBLE KILL. ogolnie fajne, troche bajerkow ktore z czasem trzeba bedzie ogarnac. ja stawiam grze +

sechu

Od: 2002-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-24 01:00:54

nie mowi double kill tylko "combo kill" ;>
A ta ostatnia ikonka (czacha) wyskakuje jak skampisz 4 osoby w przeciagu jakiegos tam czasu [](//htmlarea/images/smiles/12.gif)

kup mi loda

plej

Od: 2004-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-25 19:00:58

Pograłem troszkę i mimo, iż rwie niemiłosiernie (trza RAMulca dokupić) to ogólnie bardzo mi się podoba :)

Co do nowych ’znaczków’ to dziś dostałem "RAMPAGE" - ale nie jestem pewien czy to za 4 strzały pod rząd z rg czy za 3 kille w jakimśtam małym przedziale czasowym ;)

╭─────────╮

www.s2k.pl

╰─────────╯

jabol

Od: 2004-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-26 11:20:11

nie wiem jak rampage, ale combo kill jest wtedy jak trafisz z rakiety centalnie i zaraz z rg poprawisz i musi zginac :) i jest , przegladalem jeszcze pak :D i znalazlem holyshit :D i jest zajebisty hahaha, lepiej w grze zobaczyc ale nie wiem w jaki sposob sie pojawia :D

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-10-26 17:37:50

gralem dzisaj chwile, wlasnie skonczylem na serwerze co gaff postawil :) to mnie wsyzsyc rozwalali :(

na poczatek to wcale nei dziwne, ale nie odpalilem konsoly i nie mialem czasu sie bawic zeby skonfigurowac cfg tak zebym cos widzial :) mam nadzieje ze bedzie to sie dało jakos skonfigurować tak żeby byly zielone robociki ;D

Life is short, play more CTF!

sYnth|baal

Od: 2003-09-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-10-27 07:58:54

nie ma zielonych robotów

"Polska amfetamina jest nr. 1 na światowym rynku handlu naroktykami.Moznaby ją spokojnie opatrzyć godłem TERAZ POLSKA"
www.piotrtarach.net/my_work.html

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-10-27 09:18:37

no ale jakos bedzie mozna poproawić widoczność  i przejżystość huda... chyba..?

Life is short, play more CTF!

radeox

Od: 2005-11-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-11-03 23:40:08

Grajac na necie odnioslem wrazenie Unreal Tournament 2003 z modem Quake2. Wlasciwie to jestem przesądny convertujac stare mapki z q2 do q4, mimo iz jest to kontynuacja scenariusza zapoczatkowanego w 98 roku. Scena multiplayer raczej rozegra sie w rozgrywce 1v1 lub 2v2 ze wzgledu na wysokie wymagania sprzetowe, a gry teamowe rozkreca sie dopiero za rok lub dwa jak wyjda lepsze maszynki do grania. Wyglada na to, ze wszyskto w rekach maperow, ktorzy beda robic zmyslne mapki typu cpm1, cpm3, cpm11 itp. Wlasciwie to edytor jest zamontowany w silnik wstrzasa 4 wiec wystarczy odpalic komende i tworzyc historie :).

Ciekawe, ze jak zalozylem server na Lan, to bracior nie mogl sie polaczyc. Dopiero zalozenie servera internetowego zalatwilo sprawe. Zupelnie odwrotnie jak w quake3 :D. To tez powinni poprawic w nowej latce. Pozostalo juz tylko czekac.

Panowie z ID, czekamy !!!

PIV 2.4GHz, 512MB RAM DDR400, Mobility Radeon 9000 (m9) 64MB