Witam.
Standardowo podczas gry w Quake 3 kamera znajduje się na pewnej wysokości,
chaciałbym by kamera była 2 razy wyżej, wiecie czy da się to w ogóle zrobić i w jaki sposób ?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Witam.
Standardowo podczas gry w Quake 3 kamera znajduje się na pewnej wysokości,
chaciałbym by kamera była 2 razy wyżej, wiecie czy da się to w ogóle zrobić i w jaki sposób ?
Michael0 napisał:
>
> Witam.
>
>
> Standardowo podczas gry w Quake 3 kamera znajduje się na pewnej wysokości,
>
> chaciałbym by kamera była 2 razy wyżej, wiecie czy da się to w ogóle zrobić i w jaki sposób ?
>
Dekompilujesz mapę, robisz z kamerą co chcesz, kompilujesz na nowo pod nową nazwą i tyle. Proste. Tyle że będzie to mapa do Twojej wyłącznej dyspozycji - np. na grę w sieci na niej nie licz [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
Możesz mi napisać co dokładnie zmienić ? (jakoś nigdy wcześniej zmiana kamery nie była mi potrzebna).
Jak już napisałem chodzi mi tylko o to żeby kamera z której standardowo widzimy grę, była dwa razy wyżej, tylko tyle.
Nie wiem o co chodzi...
Chodzi ci o wysokosc z jakiej gracz - normalnie chodzac po mapie - widzi otoczenie? Tego sie nie da zmienic, ani mapa, ani komenda z konsoli. Modyfikacja kodu zrodlowego moze by pomogla. W q4 to ustawia sie ladnie komenda spod konsoli, tu jednak nie mozna.
Cytat z posta - autor: [PTC| SzakaL](%E2%80%99?id=users&details=2599%E2%80%99)
>
> Nie wiem o co chodzi...
>
>
>
> Chodzi ci o wysokosc z jakiej gracz - normalnie chodzac po mapie - widzi otoczenie? Tego sie nie da zmienic, ani mapa, ani komenda z konsoli. Modyfikacja kodu zrodlowego moze by pomogla. W q4 to ustawia sie ladnie komenda spod konsoli, tu jednak nie mozna.
>
Tak jest chodzi mi właśnie o to.
Zmiana kodu źródłowego.... no cóż jeżeli jest tu jakiś zdolny programista który chciał by pomóc...
Kamerke mozna zmieniac tez przy pomocy :
/cg_thirdPerson (0/1; default: 0)
/cg_thirdPersonAngle (0-360; default: 0)
/cg_thirdPersonRange (default: 40)
/cg_fov (default: 90)
Zmienienie thirdperson na 1 i range na 10 podniesie nieco kamere.
Ale to wszystko to ustawienia dla widoku tpp, z trzeciej osoby... Mozna dac cg_thirdperson 1, cg_thirdpersonalgle 1, cg_thirdpersonrange 0, ale to zdecydowanie nie to samo, widac nieraz czy to kawalek glowy czy ciala modelu.
Na upartego mozna podmienic shader modelu tak by byl niewidoczny i bedzie ok :)