ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Quake 3 w 31 mln punktów !!!

NeMo

Od: 2003-12-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-16 00:51:37

Ostatnio zauważyłem cos takiego dosłownie masakra [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/12.gif)

Quake 3 w rozdzielczości 10240 na 3072 pikseli. Osiągnięcie tak

wysokich parametrów pracy w grze wymagało zastosowania 12 serwerów

pracujących z systemem Linux i specjalnym oprogramowaniem pozwalającym

rozdzielić zadania związane z renderingiem wysokorozdzielczego obrazu

między wszystkie połączone ze sobą komputery.

Za prezentacje obrazu odpowiadały w wynalazku amerykańskich

specjalistów 24 ciekłokrystaliczne wyświetlacze (dwa ekrany na serwer)

połączone w jeden wielki ekran zawinięty przed użytkownikiem.

Interesujące, że mimo potężnego sprzętu zastosowanego podczas

eksperymentu, Quake 3 działając w rozdzielczości ponad 31 mln pikseli

zaoferował bawiącym się szybkość około 15-30 klatek wyświetlanych w

każdej sekundzie. Poniżej fotografie rozwiązania.


Źródło z:

pclab.pl/news18653.html

KrK sQuaD |DeWu!|

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-03-16 02:01:39

zzzzz juz 3 osoba ktora w zasadzie to samo pisze :A

ludzie przegladajcie inne podfora -_-

Rokas

Od: 2005-07-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-16 10:51:00

do dupska by sie gralo na takim kłejku

Rokas in da [Verde Distro](www.vd-gaming.pl)

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-03-16 14:57:35

Rokas

Od: 2005-07-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-16 16:33:26

lol nemo zgapiles inny post :/ childish

Rokas in da [Verde Distro](www.vd-gaming.pl)

sz4ron

Gravatar

Od: 2005-10-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-03-16 19:37:23

Boże ile jeszcze tych temato zalozycie co ?

...