Na Mój pierwszy rzut oka:
-movement nie wydaje się być zjebany jak w Doom 3 i myślę, że już to poprawili. po biegu i chodzie wydaje się dość skoczny, nie tak ociężały jak D3.
-kolorki są całkiem niezłe, trzeba będzie się przyzwyczaić jedynie do tej pomarańczowej poświaty wszędzie, choć i tak większość gra na dużym picmip’ie wiec to chyba nie będzie przeszkadzać.
-doom’owski hud przydałoby się zmienic troszeczkę, a chodzi mi tu raczej o skasowanie kolorowych pól na ktorych widoczny jest stan Ammo, HP i Arm, a pozostawienie samych cyfr.
-Bronie:
a)piła - wygląda zajebiście!!! :q
b)rocket launcher - troche dużo szczegułów i animacji (przeładowanie rakiety), podoba mi się, ale podczas gry będzie przeszkadzać imo. ogólnie dużo szczegółów na broniach i animacji. w Q3 bronie są wręcz "surowe" i myślę,że to nie rozprasza jak te z nadchodzącego Q4.
c)railgun - wygląda jak doom’owski karabinek i to mnie troche razi ;Q blee... zobaczymy co będzie dalej.
d)machinegun/hyperblaster/nailgun - czy ja wiem? po co robic 3 bronie dające w sumie ten sam efekt i możliwości ustrzelenia kogoś o małej ilości hp z daleka? pewnie bedzie tak, że MG bedzie strzelac szybko ale bedzie mialo malutki Damage, HB bedzie wolniejsze,ale wiecej obrażeń bedzie zadawac, a NG juz wogole bedzie strzelac wolno ale pewnie kiedy trafi, wyrwie z du.py solidny kawał mięcha... może zrezygnowali z plazmy????? ;o ...ja tam bardzo lubilem HB w Q2 ;P ale Nailgun to juz chyba przesada i przedpotopowa broń z Q1 ktora nie pasuje mi troszkę w przyszłościowych napie.rdalankach ;/
Ogólnie jestem w stanie dać ocenę 8,5/10, ale martwi mnie jedna rzecz... Modernizacja komputera dopasowana do Quake4’owskich standardów... :X:A:s:D:q
Ściągajcie te filmiki i wypowiadajcie się! GJ 4 j4b0L za znalezienie tego na necie. Pozdrawiam.
[](//htmlarea/images/smiles/14.gif)