ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Re_loadworldmap error - pomocy :/

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-18 16:03:47

Mam mały problem z Radiantem. Mianowicie przy tworzeniu mapy domyślnie każdy klocek bez funkcji jest uważany za Worldspawna. Podczas kompilacji nie wylatuje mi żadne błąd, ale gdy chcę odpalić mapę przez q3 to mam takie cuś:
Re_loadworldmap: maps/qqq.bsp Not Found
I oczywiście wylatuje wszystko do main menu. Próbwałem tę procedurę na trzech różnych komputerach i na razie jedyne co podejrzewam to system operacyjny - Windows 2000 Professional, który jest zainstalowany na wszystkich trzech. Miał kotś z was już kiedyś ten problem? A jak tak, to czy jest jakakolwiek rada na to (czy będę musiał bawić się w zmienianie systemu :/)?
Błagam o szybką pomoc.

Si vis pacem Para bellum

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-18 16:08:34

Otworz plik map notatnikiem - i przy parametrze classname napisz worldspawn.

Takie reczne bawienie sie w radiancie N-classname czesto prowadzi do skasowania worldspawnu, bez ktorego mapa nie moze istniec.
Poczatek powinien wygladac mniejwiecej tak:

// entity 0

{

\"classname\" \"worldspawn\"

// brush 0
A u ciebie:

\"classname\" \"tu co innego jest, jakis inny entity\"
Jak nie rozumiesz podeslij ten plik, to ci to wpisze.

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-18 19:25:15

hehe, spokojnie :) Trochę się bawiłem Radiantem i to była pierwsza rzecz jaką zrobiłem jak spostrzegłem się że coś nie gra. I nie wiem dlaczego, nawet po tej zmianie sytuacja się nie zmieniła :/
EDIT:
Sprawdziłem to jeszcze raz no ale wszystko jest ok:
{

\"classname\" \"worldspawn\"

// brush 0

{

[kordynaty dla klocków]...
Mam podejrzenie jeszcze że może to być wadliwa wersja Radianta, ale to byłoby dziwne, bo Strongholda robiłem tą wersją i działało ok. (aktualna ersja Q3Radiant build 202)... Jakieś pomysły? :/

Si vis pacem Para bellum

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-18 20:26:32

ERROR: RE_LoadWorldMap: maps/test.bsp not found

Quake3/EF defaults to PURE SERVER mode, and will not let the client game see anything that is not in a .pk3 file that has been CRC checked against the server\'s copy of the same .pk3 file. When you load a map with \map or \devmap in Q3, you are running both the client and the server. If you\'re running in PURE mode, and the map you\'re trying to load does not exist in a .pk3 file in your baseq3/baseef folder, the game will think it is not there at all.

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-18 22:52:18

To tera jaśnie, bo wybitnie nie chce mi się myśleć teraz :P

Z tego co czytam wynika - że żeby dziłało wszystko gicior muszę mieć ustawiony albo Puremode i plik *.bsp w archiwum pk3, albo wywalić pure mode? :/

Si vis pacem Para bellum

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-18 23:00:01

/sv_pure 0

lub zrobienie paka

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-18 23:04:57

Wasz uniżony sługa kłania i całuje rączki, wszystko hula. Tarez mogą być koncepty zmian na Strongholdzie (wyjdzie na danich nowa wersja) :D

Si vis pacem Para bellum

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-19 00:01:55

/close