ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

rj a cpm

h4ng0v3r

Gravatar

Od: 2004-09-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-06 11:54:02

wlasnie zastanawiam sie nad jedna rzeczom - w 1.11 byly dostepne skrypty na rj a teraz w 1.31 sa zabronione wiec dlaczego wiekszosc graczy robi rj ? skoro arkon zabronil zeby byla lepsza gra ? zeby lódzie mogli pokazac ze mozna grac bez roket jampow ? moze mi ktos odpowiedziec dlaczego ciagle sie je robi mimo ze sa one zabronione ?

-KruK-

Od: 2002-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-06 12:07:55

w cpma 1.11 dzialala komenda cl_pitchspeed , ktora byla zawarta w skryptowych rocketjumpach

w 1.31 ta komenda nie dziala, czyli skrypt na rocket jump nie jest mozliwy ( to moim zdaniem jedyny plus tej wersji :x )
ale :)
h4ng0v3r - podaje do twojej wiadomosci, ze rocket jumpa mozna wykonywac manualnie ( rzecznie :asd )

arqon nie zabronil takich rzeczy
czym bylby kwak bez rjumpow :o
P.S. : a moze to Q sobie robi zarciki :asd

see the light behind an open door

h4ng0v3r

Gravatar

Od: 2004-09-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-06 12:46:49

aaaa bo myslalem ze jak sa zablokowane to nie mozna ich robic i stont moje zdziwienie ze wszyscy robiom rj dzieki wielkie moze teraz ja sprubuje pocwiczyc rj manłalnie

narf

Od: 2002-10-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-06 16:08:28

:D
(tak, wiem, ze to duzo wnosi)

[promode is seXi](irc://quakenet.org/s3xi.pl)
narf.pl

i stad wiemy, ze Ziemia ma ksztalt banana..

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-06 19:39:29

[69]