ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

rnv3tourney1

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-17 17:36:36

Etap oświetlania zakończony. Na razie tylko jeden screen z mapy, wieczorem jak znajdę chwilę to puszczę cały zestaw. Mapę klasyfikuje do rozgrywek 1vs1 i 2vs2 - przejścia (oraz dołączony teleport) są tak dynamiczne, że dobry movement i można zasuwać jak po dm6 dookoła. Poza tym mapa jest dość otwarta.
rnv3tourney1
Niestetymoim zwyczajem,jest tokolejnamapaw style "killer silnika graficznego q3a", tak więcnim uporam sięzportalamiihintami (tokonieczność jeśli fpsmanie spadaćdo50, sam zaśmuszę sięnauczyćporządniehintowaćwkońcu)minie spoooro czasu. Ale jakby się znalazłaosobachętnapomóći doradzić ;) to będzie szybciej. Że jużnie wspomnę że czeka mnie "caulk'owanie" (ach, temoje złe nawyki...).
A, i akurat na tym screenie wygląda tak jasno.W rzeczywistości światłojestbardziej punktoweniż globalne.

Si vis pacem Para bellum

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-05-17 19:36:13

Twoje mapy to "killery", bo chyba żadna nie miała poprawnie skompilowanej fazy vis :\
I powiedz mi, bo ciekawy jestem, dlaczego nie używasz krzywych tylko konstruujesz jakieś odjechane elementy z bruszy (widzialeł to na Twoich starszych mapkach i na screenach z radianta obecnej) ?
Chętnie pomogę w optymalizacji, wal na gg.

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-17 20:26:00

Doskonałe pytanie. Odpowiedź brzmi - nie wiem. Szczególnie że kiedyś to robiłem :/ Może dlatego że po prostu wygodnie mi się siedzi z jednym narzędziem i dłubie. To samo - za często korzystam z substracta, choć ostatnio ograniczam. Inne ciekawe pytanie - czemu nie robię mapy od razy na caulk'u, tylko korzystam z tekstur na wszystkich ścianach brushy, nawet na tych niewidocznych?

Tak,mam pełną świadomość że mój warsztatpracy wyglądaconajmniejjak burdel,i żenajlepiejbybyłojakby szedł za mną jakiśinnymapperi rekonfigurował wszystko (curves, caulk,portals,hints etc).
Jeślichodzio tąmapę - teoretycznie istniejemożliwośćwypierniczenia elementówkolistychi zastąpienie krzywymi (choćnie będzie to miłe zajęcie). Technicznie istniejemożliwość, lepiej, będą musiał to zrobić, ocaulkowania wszystkiego co się da.

Hinty i tego typu zabawy, tak, ale muszęsię z tym oswoić (a jużparę próbmiałem). Za chwilkę rzucę tuparę screenów.
Inakoniec - wszystkotozmiłą chęcią zrobię jeśli tylko będę widziałw tejmapiepotencjał prawdziwy. Jeśli chodzi o samąkonstrukcjępoziomu - to wydajemi się, żelepszejnie zrobiłemjeszcze.

CD screenów:




Si vis pacem Para bellum

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-11 12:04:36

Świeżo z lvl-a

lvlworld.com/#c=m8&i=2052&d=11 Jul 2009&m=All&p=review
Trochę to trwało, ale jest. I polecam wbrew temu co mini recenzja pisze i film ukazuje jednak pobiegać nieco po zewnętrznych obszarach ;)

Si vis pacem Para bellum