ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

robale

lcf

Od: 2002-10-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 09:39:31

Lamersko zaczalem sie bawic radiantem i po zrobieniu juz sporej mapki (glownie wycinajac w brushach metoda CSG Subtract) okazalo aie ze przy wycieciu ostatniego brusha w innym zrobilem jakis blad, moze to byl przeciek w mapie, @#$% wi ale najborsze jest to ze cala struktura na mapie sie posypala. Pojawily sie dziwne bledy z przeciekami ktorych nie bylo bo, znikajace textury itd. ale najlepsze bylo to ze przycisk ktory podbindowalem do func_door polaczyl sie z light'em... hehe tragedia.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 09:53:41

To zaznacz tego lighta wciśnij N i skasuj tam linijkę target/targetname. Wrocic do tego jak bylo przed wycieciem tego brusha sie nieda. Looknij w plik autosave.map, jeśli nie wyłanczałeś radianta po wycięciu to możesz użyć wstecz. Ale jak mapke zapisałeś, to nie odzyskasz tego.

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 13:05:58

I dlatego warto włączyć automatyczne zapisywanie sesji w róznych plikach...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-12 15:43:38

Ja w ten iscie mądry sposob stracilem te mapke :P
[img]hosting.fpp.pl/necrosis/sfx/01.jpg[/img]
szkoda bo fajna była :)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 15:47:56

fajna i wygladala bardzo ladnie :(

na pewno z *.mapa nie da sie nic odzyskac?

ja przez takie bledy, bardzo male brushe jakie sie tworza, prawie nie korzytam z substract, chyba ze jest to juz konieczne.
Edit: 999, hyhy, szkoda ze juz nie 666 :P

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-12 15:56:40

Zasmuce cie bo to jest jakies 20 % tego co wtedy zrobilem a 100 % wyglądalo bosko .. sam niewierzylem ze ja tak potrafie :DDDDD

Az tu pewnego slicznego dzionka zapisalem sobie zupelnie niewiedziąc co robie innom mapke pod tom samom nazwom .. i rzeby oczywiscie bylo wesolo i spelnila sie przepowiednia abaddona [zginiesz gnoju powiedzial :PP] tego samego dzionka starszy sformatowal c gdzie mialem autosave\'y wszystkie bo jak to powiedzial windoza mu wolno chodzila ... :((
wszystko i wszyscy mnie w dupe kopiom cholera :P

now i\'m payng the price for selling my soul :DD

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 17:39:09

ehhh... szkoda że za kolejnym razem nie wychodzi już tak samo ładnie, przynajmiej mi sie nie udaje po całkowitej stracie pliku zrobić ponownie podobnie... :(

To ze to byla niewielka czesc mapki to widac, na screenie nie ma zawiele, ale wierze ze wygladala swietnie... przynajmiej graficznie rozwala... zreszta pewnie z konstrukcja podobnie...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-12 20:39:53

Na pocieszenie dostaniesz 2 nowe screeny z n5 :P
[img]hosting.fpp.pl/necrosis/sfx/2.jpg[/img]
[img]hosting.fpp.pl/necrosis/sfx/3.jpg[/img]
Beta wyjdzie gdzies za tydzien [jesli mnie nic niezatrzyma :P].. bedzie fajnie :)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-12 20:51:19

Screeny ladniutkie...

Oby cie nic nie zatrzymalo, gl :)

lcf

Od: 2002-10-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-12 21:03:03

> To zaznacz tego lighta wciśnij N i skasuj tam linijkę target/targetname. Wrocic do tego jak bylo przed wycieciem tego brusha sie nieda. Looknij w plik autosave.map, jeśli nie wyłanczałeś radianta po wycięciu to możesz użyć wstecz. Ale jak mapke zapisałeś, to nie odzyskasz tego.

No dzieki... hehe niestety tez na to wpadlem ale najgorsze jest to ze ile bym undo nie wcisnal to nic mi to nie daje.. btw autosave tez sie zjebal nie wiem jakim cudem.
Przydalby sie videoturtorial do wstawiania i edytowania ksztaltow z wieloma polygonami (PCM bierzcie sie!!).