ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

rocket jump - badania:)

soomal

Gravatar

Od: 2005-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-15 19:15:40

Od dawna wydawalo mi sie, ze moj rocketjump nie jest najefektywniejszy:) Dzis postanowilem to zmienic:)

seta rj "+moveup+attack;wait 6;-attack;-moveup"

Skrypcik wygladal z poczatku tak. okazalo sie, ze ten wait 6 zabezpieczal przed blokowaniem sie skoku.
Wlaczam defrag, cpm1a i przy slynnym miejscu z jumppadem chce wskoczyc na polke z yellowem. wysokosc 400.
Pierwsze skoki na tym skrypcie (sv_fps 120) i wysokosc 342... hm. Ustawilem pmove_fixed 1 i skok 390 (!!) przy czym te 10u postac wdrapala sie (jak na schody).
No to niezle. Zabawa z pmove_msec, mniej niz 8 nie moge ustawic, ale wierze, ze mieli jakis dobry powod, zeby zrobic taka blokade. Gdy zwiekszam wartosc pmove_msec wysokosc skoku maleje.
Podjarany wlaczam spowrotem promode. pmove 1, skok i diupa... nie doskakuje.
sv_fps 30.. fuck, zmiana na 120 i... jest. Skok na 390... tak mysle, ale skurczybyk sie nie wdrapuje. Pewnie dziady od promoda cos zepsuli.

W kadzym razie pozdrawia was chlopczyk, ktory skacze 390:) Napisalem tego posta, bo kiedys czytalem na tym forum, ze ultra, super koazcki ninja rocket jump umozliwia wskoczenie na ta polke. Okazuje sie, ze da sie to osiagnac rowniez calkiem legalnie za pomoca ww. ustawien. Tylko czemu dziad sie nie wdrapuje?

-KruK-

Od: 2002-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-16 00:55:00

Wysokosc rocket jumpa, a takze dlugosc i wysokosc skokow wiaze sie z ustawieniami oraz fizyka gry.

W defragu zarowno na oficjalnych ustawieniach trickjumpingu lanowego ( com_maxfps 125, sv_fps 125, pmove 0 g_syn 1), czy tez nieudolnej symulacji ( pmove 1 g_syn 0 sv 125 com 125 ) - w opisanym przez Ceibie miejscu na 1a uzyskuje sie rjump o wysokosci 390 lub 391. Model oczywiscie wdrapuje sie na poleczke o wysokosci 400 u.

Rjumpy wykonywalem recznie , bo skryptow nie lubie : >

W CPMA v. 1.0 fizyka jest ta sama co w defragu, czyli wszystko dziala TAK SAMO.

Sęk w tym, ze sprawe badales prawdopodobnie na CPMA w wersji 1.11 lub nowszej.

1.11 - w tej wersji usunieto komende pmove_fixed, g_syncronousclietns z tego co zauwazylem tez inaczej dziala, poza tym zmieniono fizyke gry i z tego powodu wdrapanie sie modelu na poleczke z ya nie jest mozliwe : >
1.2x i 1.3x to juz zupelnie inna fizyka gry, g_syn wogole juz chyba nie dziala

ot i cala tajemnica

Mowiac ’promode’ powinienes uscislic o jaka werjse CPMA Ci chodzi

’Pewnie dziady od promoda cos zepsuli.’ (c) soomal

oj duzo niestety zepsuli ... :"D

see the light behind an open door

benek

Od: 2003-03-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-16 11:58:24

Profesor kruk [](//htmlarea/images/smiles/14.gif)

Lena

Od: 2004-01-13

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-08-16 12:55:53

lol jak można korzystać ze skryptów do rj? [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

ja  sama skaczę [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

...let something in, or throw something out...
you left the door open wide....

soomal

Gravatar

Od: 2005-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-16 17:22:01

Stary, to masz taki sync w palcach, ze zawsze skoczysz na 390?
Oczywiscie moj blad, skakalem na promode 1.32. Zarowno na PMC i CPM2. I chyba nawet nie doskakuje do 390... smutne.

Mowisz, ze wpisywanie cG_pmove_fixed w nowszych wersjach nic nie zmienia?

-KruK-

Od: 2002-12-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-16 17:48:47

No recznie mi jakos wychodza prawie zawsze takie ; )
Tak - cg_pmove_fixed usuneli w wersji 1.11
Ale swoja droga to ciekawe jest to ze model wdrapuje sie tam na ’400 u’ w cpma 1.0 : )
Widac tak to juz jest na tym swiecie.

see the light behind an open door

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-23 19:13:50

na zlosc autorom zjebanej wersji 1.3x wzwyz napisze ze daremne ich trudny na blokowanie rj bo mozna zrobic cos takiego ze zamiast cl_pitchspeed zrobi sie m_pitch 9999999 i przed rj rusza sie mycha w dol z predkoscia 1 mm/s i w tym czasie naciska guzik a reszta robi sie sama,

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-23 19:30:32

ich trudy nie sa daremne bisz :D glownym powodem zablokowania byl skrypt na rj - wybijajacy do przodu.

Uzywal go miedzy innymi elpaujo 

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-23 20:18:35

raczej elpajuo ; D zreszta ten scrypt byl przydatny tylko na cpm3 na innych mapach sie jakos nie sprawdzal.

ud

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-08-24 00:09:01

whaterver:D