ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Rookie z kilkoma pytaniami

szaker

Od: 2003-09-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-18 14:36:06

[35] Pytanie nr 1. Jak usunac brusha?:)

Robilem pada wedlug instrukcji jaka podalas szakal w tutorialu , ale wogole nie che dzialac , brush ze skocznia jest ale nigdzie nie chce leciec jak na niego stane:) , po za tym w value napislaas zeby wpisywac j1 , czy ta wartosc oznacza na jaka odleglosc poleci ? Nie bylo by problemu jak bys krok po kroku wytlumaczyla jeszcze raz jak zrobic tego pada?:) I jeszcze jedno , zrobilem brusha dalem texturke pada , ale wyszlo tak ze jest po lewej stronie pol i po prawej stronie pol sa po ucinane , w czym tkwi blad ?

I jeszcze jedno:) Czy da sie zrobic kladke tak zeby mozna przejsc z nizszego poziomu na wyzszy tzn. pod katem?

Pewnie to nie koniec pytan bo i tak jeszcze wszystkiego nie obczailem , ale z gory dziekuje za pomoc

[b][green]g[yellow]a[green]n[yellow]J[green]a

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-18 15:11:43

aaargh.....

Usuwasz wciskając backspace. Pisało w klawiszologii.

Jumpad? To chyba masz starą wersję tutoriala...

  1. Robisz blok z common/trigger o wieklości skoczni.

  2. Wciskasz ppm/trigger/trigger_push

  3. Odznaczasz (esc)

  4. Wciskasz ppm/target/target_push.

  5. Odznaczasz

  6. Zaznaczas [green]kolejno - to ważne[/color]: triggera i targeta.

  7. Pojawiła się linia tj. jumppad działa.
    Tak, da sie zrobic. Zaznaczasz wciskasz E i pochylasz.

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-09-19 23:49:24

we wlasciwosciach triggera wpisujesz target i ponizej w wartosci np jump1 ... to samo z target_push tylko ze pierwsze wpisujesz targetname i wartosc taka sama i wtedy powinno sie to wszystko polaczyc :D
a tego 2 pytania to nie kapuje o co ci chodzi :\
a to 3 pytanko to chyba ci chodzi o to -

zaznacz bruscha i wcisnij R i bedziesz mogl sobie swobodnie poobracac brusch pod dowolnym kontem zmieniajac wielkosc kratek mozna bardziej precyzyjnie obracac

albo wcisnij V i poprostu punkcikami sie pobaw :P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-20 00:11:34

To czy wcisnie piszac target i targetname w odpowiednich miejscach, czy zrobi ctrl+k... To bez znaczenia, to to samo. Tylko ctrl+k jest szybciej..
To.. drugie pytanie... zaznacz texturkę, wcisnij S. I zaznacz przycisk FIT.
A z R czy V czy E, to tez wychodzi po odpowiednich kombinacjach na to samo... V jest najdokladniejsze, E, tez,ale inaczej troche sie to robi... R to tylko ogolny obrot wg. osi.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-20 10:44:29

Moja rada taka... przeczytaj poradnik, otworz radianta, utworz nowy probjekt i ... baw sie. Sprawdzaj wszystkie funkcje - co do czego. V, R etc... Na serio to jest chyba najlepsza metoda w tym wypadku, gdyz Radiant to nie taka latwa sztuka i trzeba po prostu troche doswiadczenia z tym programem... ;o

szaker

Od: 2003-09-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-01 16:34:09

wielkie dzieki juz wiem mniej wiecej co i jak:) . Niedlugo na niej bedziecie mogli pograc:D

[b][green]g[yellow]a[green]n[yellow]J[green]a

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-04 23:40:55

Wszystko działa? No to close.