ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Ruchoma platworma. (nie winda)

mysz94

Gravatar

Od: 2010-06-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-06-14 18:04:18

Mam problem, albowiem buduję mapę Galaktycznego Senatu do JK3 (Jedi Academy) i potrzebuję wykonać talerzyki (te w których siedzą senatorzy), które będą poruszały się w określonym kierunku o określoną ilość jednostek. W modzie Lugormod jest to możliwe za pomocą dopisania do lmd_door (coś jak func_door) klucza movements X Y Z (czyli np. 10 0 200, platforma pojedzie 200j. w gore i 10 w bok). Wiem, że na base jest możliwe to za pomocą pisania skryptów. Chciałbym jednak tego uniknąć. Macie jakieś pomysły? Wiem, że tu głównie zajmujecie się Quakiem ale to chyba podobne :P (nawet na pewno, bo to ten sam silnik przecież).

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-06-14 19:38:08

func_train
poczytaj troszke
dziala, sprawdzalem

mysz94

Gravatar

Od: 2010-06-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-06-16 11:32:29

Ah... sorry... nie napisałem, ale raczej chciałem nie używać func_train (nie musze czytac, bo wiem jak to dziala :P). Jesdnak widze, że chyba nie ma innego sposobu. Dziękuję.

Teraz od razu jesli mozna to drugie pytanie dam. Czy da się zrobić platformę (również tależyk, ale ten na środku senatu gdzie siedzi kanclerz), która będzie się obracała po naciśnięciu przycisku o okreslony kąt lub po nacisnieciu sie kreci, po nastepnym - nie. Wiem, że do obracania służy func_rotating, ale jak robić, żeby sie zatrzymywał? Czy active i deactive wystarczy?

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-06-16 12:46:38

Co to jest platworma? Płat worma? Plot worma? Dziadzia?

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

mysz94

Gravatar

Od: 2010-06-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-06-16 15:03:04

Requiem milo ze zwrociles uwagę na literowke (niemiło, ze w taki sposob). Dziękuję :) I sory za blad.