ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Ruszające się obiekty

RFI-BacK

Od: 2006-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-19 14:13:19

Witam , nie znalazłem takiego tematu więc pisze ... - Jak zrobić ruszające sie brushy i modele? Na przykłąd na mapie q3 turney4 (tam gdzie Xaero) są takie 2 słupy po których taki jakby pierścień w koło słupa lata na duł i na góre , czy też latająca platforma ... jak to wykonać?

Freeze Tag 1.16n (rail’s only) !i!i! R.L.Z !i!i!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-06-20 03:41:55

Rafal is back...

Ta z Xaero to q3t6.
A ten efekt to func_bobbing. Jeden brush statyczny, jego nie ruszasz... Pozniej robisz wiekszy, ale cienszy, nakladajacy sie. Ustawiasz func bobbing. Za pomoca spawnflags okreslasz os, wedlug ktorej sie porusza (gora/ dol nie powinienes nic zmieniac z tego co pamietam). Klucz speed okresla szybkosc. Za pomoca height w key mozesz ustawic zasieg. Ustaw brush na dole slupa - zmierz wysokosc, i ustaw tyle jednostek, ile chcesz, aby poruszalo sie w gore...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-06-20 15:52:35

Szakal, to Ty zyjesz?;)

Quake 3 Maps: Lets go retro! | discord

RFI-BacK

Od: 2006-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-06-26 15:52:12

Musze sprawdzić to , choć pytałem już na zaś ;)
Ps. Requiem - fajny post ... a po za tym siema ;P

Freeze Tag 1.16n (rail’s only) !i!i! R.L.Z !i!i!