ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

rv3ctf2 - comming soon

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-24 14:34:30

Niedawno publikowałem screena z rv3dm3 (notabene, mapa gotowa, ale specjalnie czekam z nią, by wypuścić obie wersje na raz), a tu już jest konwersja pod ctf.

Poniżej link do galerii z screenami oraz wybór co fajnijszych. To już późna beta, jeszcze itemplacement poprawię, rozwiążę kilka małych problemów oraz spakuje to i będzie gotowe.

Możliwe nawet że obie mapy wyjdą w jednym packu. Ale to gdzieś na początku lipca, więc chwilę trzeba będzie poczekać. ;]
Pełna galeria:http://img208.imageshack.us/gal.php?g=shot0025h.jpg

Screeny:

Si vis pacem Para bellum

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-07-08 23:01:55

Ja osobiście nie przepadam za takimi szaro-burymi konstrukcjami. Zazwyczaj dziwne rzeczy się robią przy ich oświetlaniu - w bardziej ciemych miejscach są takie ciemnozielone plamy, paskudnie to wygląda.
Wydaje mi się, że walki w pionowych płaszczyznach będzie sporo. Więc coby było ciekawie, nie umieszczaj nigdzie ammo do RG, za to zwiększ ilość rakiet i innego sprzętu. Coś w rodzaju mid-air arena :)

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-11 12:06:48

Ammo do RG jest mniej niż do innych broni i jest na uboczu specjalnie. Jak rozwiąże się problem jeden z modelami to mapa pójdzie na lvl (tylko jedna rzecz trzyma mnie przed wysłaniem, ale pracujemy nad tym).

Si vis pacem Para bellum

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-12 13:06:44

Przed wysłaniem na LvL proponuję to gdzieś dać do testów. Na przykład LevelMakers, zawsze to mapce wyjdzie na zdrowie ;).

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-12 15:15:48

Na razie główkuję wraz z Alchemikiem nad problemem - a problem jest dość prosty z pozoru: na mapie są umieszczone modele flag CTF-owych, radiant je rozpoznaje elegancko, następnie leci kompilacja pełna, ale w Q3 nie widzi map. Alchemik robiąc -entitiesonly odpalił te flagi, ale oczywiście potem przy pełnym vis'ie znowu nie działały.

Póki co nie mam czasu rozważać na tym bo praca + uczelnia, ale jak się uwinę z paroma rzeczami to może zaczerpnę porady pod tym linkiem co podałeś.

Si vis pacem Para bellum