Próbowałem już kopiowania tego samego cfg do osp i bazy, r_lastValidRenderer też usuwałem i niestety nic nie pomogło. W ogóle ta linijka przy każdym uruchomieniu gry pojawia się w cfg na nowo. Wydaje się to trochę bez sensu ale najwyraźniej quake zastępuje mój picmip jedynką podczas odpalania gry oraz podczas ładowania mapy czy po prostu restartu grafiki. Pewnym rozwiązaniem jest zaznaczenie configowi ’plik tylko do odczytku’ ale to nie jest najlepszy sposób bo utrudnie inne sprawy. Przypominam sobie że kiedyś podobnie działo się z com_maxfps. Wpisywałem 140 a i tak samo zmieniało się na 125.
[Przy odpalaniu q3 konsola daje napis:
12596 files in pk3 files
execing default.cfg
execing q3config.cfg
couldn’t exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow!
- Może ktoś coś z tego potrafi ciekawego wywnioskować?]
Może jednak ktoś będzie wiedział więcej jak powiem iż wydaje mi się że problem się pojawił po tym jak próbowałem zrobić skrót na pulpit tworzący server dedicated LAN. Umieściłem wtedy w baseq3 plik server.cfg z ustawieniami. Ale tego pliku już dawno nie ma a grę uruchamiam z innego skrótu ładującego od razu osp albo bezpośrednio z quake.exe. Więc teraz to chyba nie ma już wpływu.