ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Sekrety - tzw 'jaja' w q3

tymek.

Od: 2004-12-04

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-02-07 07:09:46

PTC| SzakaL zauwaz ze po stronie czerwonej plomien na czasce powinien byc czerwony. Wlacz sobie mape q3dtf3 isam obczaj, po niebieskiej stronie sa dwa płomienie niebieskie a po czerwonej jeden niebieski i jeden czerwony ;P. Hehe

"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-07 09:11:16

Yyyy? Ja to przez jakis shaderek mam praktycznie wszedzie niebieski ogien w tym torchu z czaszka. Zreszta czy to cos niezwyklego? Prawdopodobnie jakis skrypt w dodatkowej mapie to modyfikuje. W bazie niebieskich to normalne ze torche swieca na niebiesko. W czerwonej bazie - jakis skrypt napewno (defaultowo jest normalny, zolty)

tymek.

Od: 2004-12-04

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-02-07 16:16:50

No wiec PTC| SzakaL, ja uwazam ze to nic niezwyklego, ale poprostu chcialem zeby ludzie sie o tym dowiedzieli o takiej lolowej lampie :p pozdro c Y a

"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-08 14:52:17

Zdań nie zaczynamy od "No więc". Prędzej od "Tak więc" :)))
A tak poza tym, to czy w Radiancie nie dodaje się tekstur odpowiedzialnych za te płomienie a do nazw tych tekstur nie ma juz gotowych shaderów? Czy jedynie dodaje się sam model w którym "wbodowany" jest ten płomień?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-08 16:57:14

Mozesz wstawic z wbudowanym pomieniem - zaden problem, lecz bez zmiany w shaderze bedzie tylko zolty. Zmienisz jeden parametr w defaultowym skrypcie, ewentualnie napiszesz nowy nadpisujacy, zmieniajacy domyslny - mozesz bez problemu zmienic kolor plomienia.

Mozesz takze wstawic sama czaszke, model i recznie dodac dowolny kolor ognia - do modyfikacji jest takze mozliwy, jednak teraz trzeba by bylo przede wszystkim znalezc do jakiej textury jest shader, nazwe shadera (naglowek) i popodmieniac textury.

Po niewielkich modyfikacjach mozesz zmienic kolor plomienia na praktycznie dowolny bez edytowania mapki od podstaw ;)

kood

Od: 2002-04-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-08 21:18:20

czasami na pro-q3dm6 przy lg można zauważyć gostiego siedziącego w kucki pod ścianą i wpierd... pasztet.
:)))))))))))))

SAPIENTIA PRIMA STULTITIA CARUISSE

^t0d

Od: 2002-05-06

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-02-09 14:22:40

> Zdań nie zaczynamy od "No więc". Prędzej od "Tak więc" :)))
>
>
> A tak poza tym,(...)

Zdan nie powinno sie rozpoczynać od "A tak (...)"

Ścieżka sprawiedliwości wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi.

Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności.

Bo on jest stróżem brata twego i znalazcą zagubionych dzieci.

I dokonam na tobie srogiej pomsty w zapalczywym gniewie ...

pepz

Od: 2002-12-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-09 17:23:19

> Zdań nie zaczynamy od "No więc". Prędzej od "Tak więc" :)))
>
>
> A tak poza tym,(...)

Zdan nie powinno sie rozpoczynać od "A tak (...)"
Jak dla was, Miodki, to zdań w ogóle nie powinno się rozpoczynać :D

Jak mustangi kurwa, jak mustangi!

PROSTO.

cin

Gravatar

Od: 2004-12-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-22 08:49:24

wazaaaaaa :P ciekawa ta łepetyna....1 raz ją widze :D chociaż czasem na ztn przy railu....jak sie dobrze przypatrzeć mozna spostrzec pawuja wcinającego frytki i kiełbache [17]

waaaazaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! :D

Kajtek

Gravatar

Od: 2005-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-27 23:22:07

Jest taki motyw że na q3dm7 w podziemiach tak gdzie jest Red Armour albo Shotgun do sciany jest przybity koles. No włąśnie niby trup ale jak się dobrze przypatrzysz to oddycha.

Kajtek

7328221o

Od: 2004-05-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-27 23:29:12

ŻE co ?? Jakoś niewidze żeby on oddychał :(( . Chyba że źle sie przypatrzyłem. BTW na ztn3dm1 można wyjść poza plansze tak samo jak na ospdm8 . A gdzie to poszukajcie jak nie wiecie :)

A co sie tutaj wpisuje ??

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-02-28 01:38:08

Na q3dm7 tez. To nie jest oddychanie, a raczej rozklad, ale to szczegol <;

Poprostu on sie tak lekko rusza, faluje... Shader tylko.

hybrid

Od: 2005-02-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-02-28 15:14:47

Ja na areo znalazlem taki bajer ze stojac tylem do ra i robiac rocket jumpa zaiweszamy sie w powietrzu na jakas sekunde. Wydaje mi sie jednak ze to jest bardziej bug a nie bajer.

d00mer

Od: 2005-01-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-03-11 15:29:57

a na dm6 pry wyjsciu ze schodkow po respawnie na most mozna zrobic rocketjumpa i siedziec w powietrzu i trudno jest wyjsc kiedys mialem tak na meczu i musialem wyjsc i wejsc jesczcze raz na serva :)))[35]

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-03-11 15:44:02

Na nodm9 w strefie obok kolumny/lg/dwóch ammo-packów do RL.
Wchodząc z niższego na wyższy poziom, omijając schody - na skróty ciasnym przejściem pomiędzy kolumną a ściagną i wchodząc tuż przed końcem w małą lukę pomiędzy podłogą a kolumną - blokujesz się i nie możesz się ruszyć, skoczyć ani przykucnąć ;)
Jedyna szansa, to RJ ew. GJ. Jeśli nie masz do tego amunicji - pozostaje Ci się tylko modlić ;)

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-03-13 23:40:10

Dajcie tez screeny ...

^^