PTC| SzakaL zauwaz ze po stronie czerwonej plomien na czasce powinien byc czerwony. Wlacz sobie mape q3dtf3 isam obczaj, po niebieskiej stronie sa dwa płomienie niebieskie a po czerwonej jeden niebieski i jeden czerwony ;P. Hehe
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
PTC| SzakaL zauwaz ze po stronie czerwonej plomien na czasce powinien byc czerwony. Wlacz sobie mape q3dtf3 isam obczaj, po niebieskiej stronie sa dwa płomienie niebieskie a po czerwonej jeden niebieski i jeden czerwony ;P. Hehe
"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."
Yyyy? Ja to przez jakis shaderek mam praktycznie wszedzie niebieski ogien w tym torchu z czaszka. Zreszta czy to cos niezwyklego? Prawdopodobnie jakis skrypt w dodatkowej mapie to modyfikuje. W bazie niebieskich to normalne ze torche swieca na niebiesko. W czerwonej bazie - jakis skrypt napewno (defaultowo jest normalny, zolty)
No wiec PTC| SzakaL, ja uwazam ze to nic niezwyklego, ale poprostu chcialem zeby ludzie sie o tym dowiedzieli o takiej lolowej lampie :p pozdro c Y a
"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."
Zdań nie zaczynamy od "No więc". Prędzej od "Tak więc" :)))
A tak poza tym, to czy w Radiancie nie dodaje się tekstur odpowiedzialnych za te płomienie a do nazw tych tekstur nie ma juz gotowych shaderów? Czy jedynie dodaje się sam model w którym "wbodowany" jest ten płomień?
Mozesz wstawic z wbudowanym pomieniem - zaden problem, lecz bez zmiany w shaderze bedzie tylko zolty. Zmienisz jeden parametr w defaultowym skrypcie, ewentualnie napiszesz nowy nadpisujacy, zmieniajacy domyslny - mozesz bez problemu zmienic kolor plomienia.
Mozesz takze wstawic sama czaszke, model i recznie dodac dowolny kolor ognia - do modyfikacji jest takze mozliwy, jednak teraz trzeba by bylo przede wszystkim znalezc do jakiej textury jest shader, nazwe shadera (naglowek) i popodmieniac textury.
Po niewielkich modyfikacjach mozesz zmienic kolor plomienia na praktycznie dowolny bez edytowania mapki od podstaw ;)
czasami na pro-q3dm6 przy lg można zauważyć gostiego siedziącego w kucki pod ścianą i wpierd... pasztet.
:)))))))))))))
SAPIENTIA PRIMA STULTITIA CARUISSE
> Zdań nie zaczynamy od "No więc". Prędzej od "Tak więc" :)))
>
>
> A tak poza tym,(...)
Zdan nie powinno sie rozpoczynać od "A tak (...)"
Ścieżka sprawiedliwości wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi.
Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności.
Bo on jest stróżem brata twego i znalazcą zagubionych dzieci.
I dokonam na tobie srogiej pomsty w zapalczywym gniewie ...
> Zdań nie zaczynamy od "No więc". Prędzej od "Tak więc" :)))
>
>
> A tak poza tym,(...)
Zdan nie powinno sie rozpoczynać od "A tak (...)"
Jak dla was, Miodki, to zdań w ogóle nie powinno się rozpoczynać :D
Jak mustangi kurwa, jak mustangi!
PROSTO.
wazaaaaaa :P ciekawa ta łepetyna....1 raz ją widze :D chociaż czasem na ztn przy railu....jak sie dobrze przypatrzeć mozna spostrzec pawuja wcinającego frytki i kiełbache [17]
waaaazaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! :D
Jest taki motyw że na q3dm7 w podziemiach tak gdzie jest Red Armour albo Shotgun do sciany jest przybity koles. No włąśnie niby trup ale jak się dobrze przypatrzysz to oddycha.
Kajtek
ŻE co ?? Jakoś niewidze żeby on oddychał :(( . Chyba że źle sie przypatrzyłem. BTW na ztn3dm1 można wyjść poza plansze tak samo jak na ospdm8 . A gdzie to poszukajcie jak nie wiecie :)
A co sie tutaj wpisuje ??
Na q3dm7 tez. To nie jest oddychanie, a raczej rozklad, ale to szczegol <;
Poprostu on sie tak lekko rusza, faluje... Shader tylko.
Ja na areo znalazlem taki bajer ze stojac tylem do ra i robiac rocket jumpa zaiweszamy sie w powietrzu na jakas sekunde. Wydaje mi sie jednak ze to jest bardziej bug a nie bajer.
a na dm6 pry wyjsciu ze schodkow po respawnie na most mozna zrobic rocketjumpa i siedziec w powietrzu i trudno jest wyjsc kiedys mialem tak na meczu i musialem wyjsc i wejsc jesczcze raz na serva :)))[35]
Na nodm9 w strefie obok kolumny/lg/dwóch ammo-packów do RL.
Wchodząc z niższego na wyższy poziom, omijając schody - na skróty ciasnym przejściem pomiędzy kolumną a ściagną i wchodząc tuż przed końcem w małą lukę pomiędzy podłogą a kolumną - blokujesz się i nie możesz się ruszyć, skoczyć ani przykucnąć ;)
Jedyna szansa, to RJ ew. GJ. Jeśli nie masz do tego amunicji - pozostaje Ci się tylko modlić ;)