Cytat z posta - autor: [m1ru](?id=users&details=10265)
>
> cpma/ca jest po prostu boski ... dla warperow :Q
>
> ja tam nie odczuwam zadnej roznicy w spawie a tymbardziej w pukaniu z rg :Q
>
> bejs2ki osp/ca !
>
rg to rg, trafienie w punkt - 100hp, nic sie nie zmienia
a spaw jest imo z 2x mocniejszy, zalacz sobie slady po "kulach" i sprobuj cos napisac na scianie. zrozumiesz o czym mowie :) na cpma lg naprawde cos znaczy. na osp/ca nadaje sie tylko do dobijania
dalsze zalety:
lepszy kod sieciowy, mniejsze wymagania pingowe
mniejsze wymagania co do ilosci fps, nie trzeba miec 125 aby sie cieszyc pelna fizyka gry
mniej tnie pb! :D
mutiareny z ra3, super mapki szczegolnie do 1v1
tryb duel areny, nareszcie te pojednyki 1v1 jakos wygladaja normalnie :)
minusy:
troche inne zasady jak na osp ( spadajcy armor do 100 i glowny minus brak mozliwosci strzelania w czasie odliczania)
a i brak kolorow RGB do robienia xywek :PPPPPP
imo ilosc zalet jest przewazajaca
"a czemu 1.11, skoro 1.32 jest lepszy? (chocby kod sieciowy)."
1.32 blokuje rj a to jest podstawowy wspomagacz na ca. musi byc rj aby sie wiara przeniosla z osp